{:en}Rediscover the art of Japanese Cuisine at Armani/Hashi{:}{:ar}اكتشفوا فنون الطهي الياباني الأصيلة في “أرماني/هاشي”{:}

{:en}

The award-winning restaurant, Armani/Hashi is back in action from 15th of August following its annual summer culinary hiatus. Sample the pure flavours and exquisite presentations of Japanese cuisine in a stylish contemporary setting of Armani/Hashi.

Download Armani/Hashi high-resolution images

Guests can choose from the signature kamo duck burger and crunchy octopus tempura to homemade mocha ice cream, alongside an innovative menu of signature beverages including chef’s favourite Bushing Geisha. Enjoy laid-back vibes and relaxed atmosphere with a special three-course seasonal menu and nightly happy hour specials.

The ‘East meets West’ experience is further amplified with an inspiring audio playlist by the internationally acclaimed resident DJ Cammora, who has played with a star-studded line-up including Armin Van Buuren, Martin Garrix and Afrojack.

  • Price: A la carte
  • Timings: Open Daily from 7pm until 11pm; Happy Hour – Every evening from 5pm until 7pm.
  • Location: Armani/Hashi, Burj Khalifa

For reservations, please email restaurant.reservations@armanihotels.com or call +971 4 888 3666.

{:}{:ar}يعود مطعم “أرماني/هاشي” الحائز على العديد من الجوائز المرموقة لاستقبال ضيوفه ابتداءً من 15 أغسطس بعد انتهاء عطلته الصيفية السنوية. كونوا على موعد مع تشكيلة من أشهى الأطباق اليابانية الأصيلة، واستمتعوا بقضاء أوقات رائعة في الأجواء العصرية الراقية التي ينفرد بها المطعم.

اختاروا ما يطيب لكم من الأطباق المفضلة لديكم، مثل برجر بط الكامو الياباني التقليدي، وتمبورا الأخطبوط المقرمشة، ومثلجات الموكا المعدة بأسلوب منزلي، بالإضافة إلى تشكيلة واسعة من العصائر الفاخرة. استرخوا في الأجواء الهادئة للمطعم بصحبة الأهل والأصدقاء، وتذوقوا قائمة المأكولات الموسمية الخاصة المؤلفة من ثلاثة أطباق، بالإضافة إلى ساعات العروض الخاصة على أسعار العصائر. وتزداد تجربة “ملتقى الشرق والغرب” روعة مع الاختيارات الموسيقية المميزة للدي جيه العالمي الشهير “كامورا” الذي قدم عروضه الموسيقية بصحبة نخبة من ألمع النجوم مصل أرمين فان بورين، مارتن غاريكس وأفروجاك.

  • الأسعار: بحسب القائمة
  • التوقيت: يومياً بين الساعة 7 مساءً و11 مساءً- الأسعار الخاصة على العصائر: 5 – 7 مساءً
  • المكان: أرماني/هاشي، برج خليفة

للحجز يرجى التواصل عبر البريد الإلكتروني restaurant.reservations@armanihotels.com

أو الاتصال على الرقم 3666 888 4 971+{:}

 2 total views,  2 views today