{:en}Central Hotelsand UNICEF renew ties for children{:}{:ar}فنادق سنترال واليونيسيف يجددان الروابط بينهما من أجل الأطفال{:}

{:en}

Central Hotels and UNICEF renewed their partnership to help some of the thousands of children fleeing poverty and  conflict in the Middle East.

 “We are committed to support UNICEF ‘s campaign to ‘Make a difference in a child’s life, said

Abdulla AlAbdulla, Chief Operating Officer of Central Hotelsand a member ofUNICEF Gulf Area Office Leadership Circle of Champions for Children and Young People.

 “Every initiative in this journey is a major advance in creating a better future for children by helping them achieve their full potential. We look forward to our collaboration with UNICEF as every life changed is a testament to the difference we can make by working together,” he said.

ElTayeb Adam, UNICEF’s GAO Representative:“We are very grateful to Central Hotels for joining us in our mission. Every child deserves a fair chance to life. By supporting UNICEF, you are not only making a difference to a child’s life today, you are making the difference to children everywhere. Every dollar you donate helps children around the world to grow up healthy, stay protected from harm and to go to school.”

The partnership between Central Hotels and UNICEF began in 2017 and demonstrates how private organisations can contribute to the welfare of the community.  Central Hotels has been working closely with UNICEF to support the organisation’s causes.

The money is raised through an optional 10 dirham surcharge on guests’ bills.

UNICEF has been present in the UAE for more than 40 years. The Leadership Circle of Champions for Children and Young People is a network of UNICEF supporters and advocates committedto advancing the rights of children.

{:}{:ar}جددت فنادق سنترال ومنظمة اليونيسيف الشراكة بينهما لمساعدة البعض من آلاف الأطفال الذين يفرون من الفقر والنزاع في الشرق الأوسط.

قال عبد الله العبد الله، الرئيس التنفيذي للعمليات لفنادق سنترال والعضو في مكتب قيادة دائرة الأبطال للأطفال والشباب لمنطقة الخليج في اليونيسيف،: “نحن ملتزمون بدعم حملة “اصنع فارقا في حياة طفل” الخاصة باليونيسيف.

وأوضح: “كل مبادرة في هذه الرحلة تعد تقدما ضخما في سبيل خلق مستقبل أفضل للأطفال من خلال مساعدتهم على تحقيق إمكاناتهم كاملة. نحن نتطلع قدما لتعاوننا مع اليونسيف لأن كل حياة تغيرت هي شهادة على الفارق الذي يمكننا تحقيقه من خلال العمل معا”.

من جانبه أكد الطيب آدم، ممثل اليونيسيف في منطقة الخليج العربي،: “نحن ممتنون للغاية لفنادق سنترال لإنضمامها إلينا في مهمتنا. كل طفل يستحق فرصة عادلة في الحياة. من خلال دعم اليونسيف، نحن لا نصنع فارقا فقط في حياة طفل اليوم، نحن نصنع فارقا للأطفال في كل مكان. كل دولار تتبرع به يساعد طفلا في مكان ما حول العالم لكي ينمو بصحة جيدة، يظل محميا من الأذى ويذهب إلى المدرسة.”

بدأت الشراكة بين فنادق سنترال واليونيسيف عام 2017 وتثبت كيف تستطيع المؤسسات الخاصة أن تساعد في رفاهية المجتمع. لقد عملت فنادق سنترال عن كثب مع اليونيسيف لدعم قضايا المنظمة.

يتم جمع النقود عن طريق عملية شراء اختيارية بقيمة 10 دراهم تضاف على فاتورة الضيوف.

تتواجد اليونيسيف في الإمارات العربية المتحدة منذ أكثر من 40 عاما. قيادة دائرة الأبطال للأطفال والشباب هي شبكة تضم داعمي اليونيسيف والمدافعين عن قضاياها الملتزمين بتحسين حقوق الأطفال.{:}

 2 total views,  2 views today