{:en}Make the Holy Month Unforgettable with Authentic Ramadan Flavours at Rixos Bab Al Bahr{:}{:ar}النكهات الرمضانية الأصيلة في فندق ريكسوس باب البحر{:}

{:en}

Ras Al Khaimah, United Arab Emirates, 4 May 2019: In keeping with its tradition to celebrate the Holy Month of Ramadan and make its festivities memorable, Rixos Bab Al Bahr unveiled its decadent Iftar set menu served at Lalezar Restaurant.

Enjoy mouth watering delicacies ranging from distinctive Turkish flavours to Arabian favourites, and even an array of fusion dishes from both cuisines. Fast breakers are taken on an inspired culinary journey across Middle East’s finest gastronomy, complemented by Ramadan juices, Arabian coffee and refreshing soft drinks.

For those looking to break their fast in an intimate gathering with family or friends, the Iftar at Lalezar Restaurant is the perfect choice with its warm and inviting atmosphere.

The Iftar set menu starts at AED 160 per person.

{:}{:ar}

رأس الخيمة، الإمارات العربية المتحدة، 4مايو 2019: تماشياً مع تقاليده الأصيلة للاحتفاء بشهر رمضان الفضيل ومنح الضيوف أوقاتاً  لا تنسى، كشف فندق ريكسوس باب البحر من موقعه الساحر على جزيرة المرجان الرائعة في إمارة رأس الخيمة، عن قائمة الإفطار الرمضانية المتنوعة في مطعم لاليزار.

استمتع بالمأكولات الشهية اللذيذة التي تتراوح ما بين النكهات التركية المميزة والمأكولات العربية المفضلة، جنباً إلى جنب مع مجموعة من الأطباق التي تدمج كلا المطبخين. ويسافر الضيوف على مائدة الإفطار الرمضانية في رحلة شهية تحفل بفن الطهي في منطقة الشرق الأوسط، مع تشكيلة رائعة من العصائر الرمضانية والقهوة العربية والمشروبات الغازية المنعشة.

لأولئك الذين يتطلعون إلى تناول الإفطار في اجتماع حميم مع العائلة أو الأصدقاء، فإن الإفطار في مطعم لاليزار الفاخر يُعدّ الخيار الأمثل مع جوه الدافئ والمرح.

تبدأ أسعار قائمة طعام الإفطار الرمضاني من 160 درهم للشخص الواحد

{:}