{:en}SOMERSET MASLAK ISTANBUL AND KWARLEYZ RESIDENCE ACCRA NAMED LEADING SERVICED APARTMENTS FOR 2019{:}{:ar}أسكوت المحدودة تحصد جائزة الشقق الفندقية الرائدة في كل من تركيا وغانا{:}

{:en}

Dubai, UAE, 14 June 2019: The Ascott Limited’s first property in Turkey and Ghana have received the coveted awards as the Country’s Leading Serviced Apartment’s for 2019.

Somerset Maslak Istanbul, Turkey’s Leading Serviced Apartments, while Kwarleyz Residence Accra Ghana’s Leading Serviced Apartments  at the 26th World Travel Awards. Recognised globally as the most prestigious honors programme in global travel and tourism, winners of World Travel Awards are voted by travellers and travel professionals worldwide.

In addition, Ascott Middle East, Africa & Turkey was recognized as Middle East’s Leading Serviced Apartment Brand for the fourth consecutive year; Saudi Arabia’s Leading Serviced Apartment Brand for the second consecutive year; and the Ascott Sari Jeddah as Saudi Arabia’s Leading Serviced Apartment for the second year.

Commenting on the win, Vincent Miccolis, Ascott’s Regional GM for the Middle East, Africa and Turkey, said, “We are extremely honored to be seen and voted as the best of the best in our industry. This is an affirmation of our unwavering commitment towards offering guests only the best and genuine hospitality.”

 “Having received five of the top titles within the region at the World Travel Awards this year is a great addition to our list of achievements and I am extremely proud to share this with the entire team. We thank all of our loyal guests who have supported us and expressed their appreciation for the high level of service and stay experience that we provide. We are grateful for this recognition and this will further motivate us to maintain our positive presence within the region,” added Miccolis.

The Ascott Limited is one of the leading international lodging owner-operators. With a current presence of 24 properties across 11 cities in the Middle East, Africa and Turkey, the Ascott Limited totals more than 3,500 units both in operation and pipeline. The group has also planned a number of expansion deals in the region over the next two years, to assist in reaching its regional target of 5000 units by 2020.

From now till 31 July 2019, members of Ascott Star Rewards (ASR) can enjoy up to 40% off their stays till 31 August 2019 and earn twice the rewards points if they select the Great ASR

{:}{:ar}دبي، الإمارات العربية المتحدة؛ 14 يونيو 2019: أعلنت شركة ’أسكوت‘ المحدودة (أسكوت) عن فوز أولى عقاراتها في تركيا وغانا بجائزة “الشقق الفندقية الرائدة” لعام 2019 كل في البلد الذي تتواجد فيه.ونالت الشركة الجوائز خلال الدورة السادسة والعشرين من حفل توزيع “جوائز السفر العالمية”، وذلك عن مشروعها ’سومرست مسلك اسطنبول‘ الرائد على مستوى تركيا في الشقق الفندقية، و’كوارليز ريزيدنس أكرا‘ الرائد على مستوى غانا. وتعتبر “جوائز السفر العالمية” الأهم عالمياً في قطاع السياحة والسفر، ويتم اختيار الفائزين بناءً على تصويت المسافرين والمختصين في السفر حول العالم.

كما حصدت مجموعة ’أسكوت‘ في الشرق الأوسط وأفريقيا وتركيا جائزة “علامة الشقق الفندقية الرائدة في الشرق الأوسط” للعام الرابع على التوالي؛ وجائزة “علامة الشقق الفندقية الرائدة في السعودية” للعام الثاني على التوالي؛ وجائزة “الشقق الفندقية الرائدة في السعودية” عن مشروعها ’أسكوت صاري جدّة‘ للعام الثاني أيضاً.

وفي هذا السياق، قال فينسنت ميكوليس، المدير العام لعلامة أسكوت للفنادق في منطقة الشرق الأوسط وتركيا: “نشعر بالفخر والسرور لفوزنا بهذه الألقاب المرموقة بناءً على تفضيلات المسافرين والعملاء، والتيتؤكد التزامنا الراسخ بتزويد عملائنا بتجارب ضيافة لا تضاهى.ويعد فوزنا بخمسة من أهم الألقاب الإقليمية في “جوائز السفر العالمية” إضافةً متميزة لقائمة إنجازاتنا. وأفتخر بمشاركة هذه الإنجازات مع كافة أعضاء فريقنا، ونتوجه بجزيل الشكر والامتنان إلى ضيوفنا الكرام الذين لطالما عبروا عن دعمهم لنا وتقديرهم لما نقدمه من تجاربٍ وخدماتٍ رفيعة المستوى. وسيشكّل هذا التكريم حافزاً جديداً يدفعنا إلى تعزيز حضورنا إقليمياً بما ينسجم مع توقعات عملائنا، ويجسد عربون شكر لهم على ثقتهم بنا”.

ويشار إلى أن ’أسكوت‘ المحدودة تعتبر من أكبر الشركات المالكة والمشغلة للوحدات السكنية المفروشة في العالم، وتضم محفظتها حالياً 24 مشروعاً في 11 مدينة في الشرق الأوسط وأفريقيا وتركيا، مع ما يزيد عن 3500 وحدة قيد التشغيل أو قيد الإنشاء. كما أبرمت المجموعة عدداً من صفقات التوسع في المنطقة تماشياً مع سعيها لتحقيق هدفها بامتلاك 5 آلاف وحدة في المنطقة بحلول عام 2020.

ومنذ اليوم حتى 31 يوليو، يمكن لأعضاء برنامج “جوائز أسكوت ستار” الاستمتاع بحسمٍ بقيمة 40% على إقامتهم حتى 31 أغسطس 2019، ومضاعفة عدد نقاط المكافآت عبر الاستفادة من عرض “إقامة رائعة مع جوائز أسكوت ستار”{:}

 2 total views,  2 views today