{:en}RTA and Emaar team up with fantastic offers exclusive for Dubai Metro users{:}{:ar}هيئة الطرق والمواصلات و”إعمار” تتعاونان لتقديم عروض حصرية مذهلة لمستخدمي “مترو دبي”{:}

{:en}

Emaar and Dubai’s Roads and Transport Authority (RTA) have joined hands to offer Dubai Metro users exceptional discounts. Hop on the Metro and head straight to a world of wholesome entertainment, while enjoying a slew of attractive offers on some of Dubai’s most famous attractions.

At the Top, Burj Khalifa

Dubai Metro users will have the exclusive opportunity to experience 360 degree sweeping views from At the Top, Burj Khalifa – levels 125 and 124 of the iconic Burj Khalifa

Emaar Entertainment attractions

Dubai Metro users can also enjoy a 50 per cent off on all Emaar Entertainment attractions including the Explorer Plus ticket at Dubai Aquarium & Underwater Zoo, Ice Golf at Dubai Ice Rink, any Dolby Cinema experience at Reel Cinemas and double their credit  at VR Theme Park.

The Dubai Mall

Visitors can indulge in appetizing delicacies at a 30 per cent discount from over 50 food and beverage outlets at The Dubai Mall. Dining at Address Downtown restaurants, including NEOS and The Restaurant, will also be at half price.

Dubai Opera

Also on offer at half price are the mesmerising Front of House tours of Dubai Opera to learn more about the iconic architecture, hidden secrets behind its breathtaking design, beautiful sculptures, art pieces and the modern technologies used to deliver a magnificent experience.

To avail of these great offers, Dubai Metro riders only have to collect the discount voucher from Dubai Metro stations and present them at the ticket counters of their chosen leisure destination along with a valid Emirates ID. Vouchers are available at all metro stations.

The offer is expected to benefit hundreds of thousands of Dubai Metro users and the public, who have the convenience of accessing Burj Khalifa and Emaar Entertainment venues via the Dubai Metro.

{:}{:ar}تعاونت كل من إعمار وهيئة الطرق والمواصلات في دبي لتزويد مستخدمي “مترو دبي” بباقة استثنائية من الخصومات، تتيح لهم فرصة استكشاف الأجواء الرائعة لعدد من أشهر الوجهات الترفيهية في المدينة.

قمة البرج، برج خليفة

يقدم العرض الترويجي لمستخدمي “مترو دبي” فرصة حصرية للاستمتاع بأجمل الإطلالات البانورامية على المدينة في “قمة البرج، برج خليفة”، من الطابقين 124 و125 في “ذا كافيه”.

إعمار للترفيه

يمكن لمستخدمي “مترو دبي” الاستفادة من خصم بنسبة 50 بالمئة على تذاكر كافة وجهات “إعمار للترفيه”، بما في ذلك بطاقة “المستكشف بلاس” في “دبي أكواريوم وحديقة الحيوانات المائية”، وألعاب الجولف على الجليد في “حلبة دبي للتزلج”، وتجربة “دولبي سينما” في “ريل سينما”، بالإضافة إلى مضاعفة رصيدهم في مجمع “فيرتشوال ريالتي بارك” لمنصات الواقع الافتراضي والمعزز.

دبي مول

يتضمن العرض خصماً بنسبة 30 بالمئة في أكثر من 50 مطعم ومقهى في “دبي مول”، بالإضافة إلى خصم بنسبة 50 بالمئة على مطاعم فندق “العنوان وسط المدينة”، بما في ذلك “نيوس” و”ذي ريستورانت”

دبي أوبرا

يشمل العرض أيضاً إمكانية الحصول على تذاكر جولات “دبي أوبرا” بنصف السعر، للتعرف على الخصائص المعمارية الفريدة لهذا الصرح الكبير، وكيفية تصميمه، واللوحات والتماثيل الرائعة التي تزين أرجاءه، بالإضافة إلى التقنيات الحديثة المستخدمة في تقديم العروض المذهلة التي يحتضنها.

للاستفادة من هذه العروض الرائعة، لا يتوجب على رواد “مترو دبي” سوى الحصول على قسيمة الخصم من محطات مترو دبي، وتقديمها في منصات تذاكر الوجهة الترفيهية المفضلة لدى اعمار، مع إبراز بطاقة الهوية الإماراتية. وتتوفر القسائم في جميع محطات “مترو دبي”.

ومن المتوقع أن يستفيد من مزايا العرض مئات الآلاف من مستخدمي “مترو دبي” وعموم الجمهور، الذين ستتاح لهم فرصة الوصول بسهولة فائقة إلى “برج خليفة” ومختلف وجهات “إعمار للترفيه” عبر “مترو دبي”.

استفيدوا من هذا العرض المميز الذي يستمر لفترة محدودة ابتداءً من 15 يونيو ولغاية 15 سبتمبر 2019، من الجدير بالذكر  أن هذا العرض حصري لمستخدمي “مترو دبي” لحاملي بطاقة الهوية الإماراتية سارية المفعول.{:}