{:en}Shop. Win. Cruise. At Deerfields Mall this Summer{:}{:ar}تسّوق، اربح واذهب في رحلة بحرية مع دير فيلدز مول هذا الصيف استفد من خصومات تصل إلى 75٪ عبر منافذ البيع بالتجزئة وفرصة الفوز بسيارة مرسيدس 2019{:}

{:en}

Abu Dhabi, United Arab Emirates, 22 July , 2019: Shop at Deerfields Mall and get really amazing deals of up to 75% off at selected retailers until 3 August 2019.  Along with big discounts, shoppers can maximize on savings with special promotions and bundle offers in the mall.

Commenting on the occasion Mr. Matthew Reay, Director of Asset Management at Deerfields Mall stated, “This is the perfect opportunity for those looking to bag a bargain. Enjoy more than six weeks of sales, entertainment and wonderful surprises only at Deerfields Mall”.

As a key participant of the RAD Rewards – Summer Edition, an Emirate-wide summer shopping campaign initiated by the Department of Culture and Tourism Abu Dhabi, Deerfields Mall is also offering shoppers the exclusive opportunity to cruise away in a luxurious 2019 Mercedes Benz C200 AMG. All you need to do is spend AED 200 at any retail shop in Deerfields Mall, present the receipt at the mall’s Customer Service counter, and enter the once-in-a-lifetime lucky draw.

“This Summer edition of RAD Rewards has a positive impact on the Abu Dhabi retail sector, with participating malls becoming a magnet for families seeking rewarding summer shopping experiences, whilst giving their children plenty of ways to keep themselves engaged in fun and entertainment activities,” added Mr. Reay.

The excitement does not end there! From 27 June onwards, a cruise-themed adventure awaits children between the ages of 4 to 12 years. On presenting a receipt for AED 200 only, enter your children into the fun-filled and unforgettable cruise-themed program that will take place in the mall’s main atrium.

“I look forward to welcoming one and all for a memorable shopping extravaganza at Deerfields Mall,” concluded Mr. Reay.

{:}{:ar}أبوظبي، الإمارات العربية المتحدة، 22 يوليو  2019: تسوّقوا في ديرفيلدز مول وتمتّعوا بالعروض المُذهلة التي تصل إلى 75٪ لدى تجار تجزئة مُحدّدين حتى 3 أغسطس 2019. وإضافة إلى التخفيضات الكبيرة، يمكن للمتسوقين الاستفادة من العروض الترويجية الخاصة والخصومات المُذهلة في كافة أرجاء المركز التجاري.

وقال السيد ماثيو ريي، مدير إدارة الأصول في مركز دير فيلدز التجاري: “إنها الفرصة المثالية لأولئك الذين يتطلّعون إلى الحصول على صفقات مجزية. استمتعوا بأكثر من ستة أسابيع من المبيعات والترفيه والمفاجآت الرائعة فقط في ديرفيلدز مول “.

كمشارك رئيسي في حملة “عروض ومكافآت أبوظبي- النسخة الصيفية”، وهي حملة تسوّق صيفية على نطاق الإمارة أطلقتها دائرة الثقافة والسياحة في أبو ظبي، يُقدّم ديرفيلدز مول للمتسوقين فرصة حصرية لربح سيارة مرسيدس 2019 الفاخرة C200 AMG. كل ما عليك فعله هو إنفاق 200 درهم في أي متجر للبيع بالتجزئة في ديرفيلدز مول، تقديم الإيصال في مركز خدمة العملاء بالمول، ودخول السحب لتكون أحد الذين سيحالفهم الحظ ولو لمرة واحدة في العمر.

وأضاف السيد ريي: “تحمل النسخة الصيفية من حملة عروض ومكافآت أبوظبي تأثيراً إيجابياً  على قطاع البيع بالتجزئة في أبوظبي، حيث أصبحت مراكز التسوق المشاركة نقطة جذب للعائلات التي تسعى إلى الحصول على تجارب تسوّق صيفية مجزية، مع إفساح المجال أمام أطفالها للتسلية والمرح من خلال العديد من الأنشطة الترفيهية المُسلّية”.

الإثارة لا تنتهي عند هذا! فابتداءً من 27 يونيو، ينتظر الأطفال الذين تتراوح أعمارهم ما بين 4 إلى 12 عاماً مغامرة ذات طابع بحري وذلك عند تقديم إيصال بقيمة 200 درهم فقط. أدخل أطفالك في البرنامج المليء بالمرح، وامنحهم أوقاتاً لا تُنسى في الفناء الرئيسي للمركز التجاري.

واختتم بالقول: “أتطلع إلى الترحيب بجميع الضيوف والزوار للحصول على تجربة تسوّق لا تُنسى في مركز ديرفيلدز التجاري”.{:}

 3 total views,  2 views today