{:en}SUMMER AT THE PALACE – SAVE UP TO 25%{:}{:ar}عروض خاصة لعطلة عيد الأضحى في قصر الامارات{:}

{:en}

Take advantage of our special offer and receive a 25% reduction on your summer break. Along with special discounted room rates, enjoy a sumptuous daily buffet breakfast for up to two guests per room. Enjoy complimentary access to the Palace Lounge when booking a suite.

Enjoy a complimentary upgrade with 2 nights minimum stay during Eid Al Adha from 8th August to 15th August upon booking Coral room, Pearl room or Khaleej suite, and 15% discount towards Food & Beverage outlets managed by Emirates Palace, excluding Hakkasan, Marbataan and Mawal.

Rates starting from AED 990* per room, inclusive of buffet breakfast in Le Vendôme Brasserie.

This offer is valid till – 30 September 2019

{:}{:ar}ابوظبي – في 5 أغسطس 2019  : يدعوكم فندق قصر الإمارات للاستفادة من عروضه الحصرية والتي تتضمن الحصول على خصومات تصل إلى 25% خلال إجازة الصيف وعطلة عيد الأضحى المبارك، بالإضافة إلى خصومات خاصة على أسعار الغرف. إلى جانب الاستمتاع ببوفيه إفطار فاخر لشخصين للغرفة الواحدة يوميًا، مع إمكانية الدخول المجاني إلى لاونج القصر لحجوزات الأجنحة.

وخلال عيد الأضحى المبارك، يمكن للضيوف الذين يقومون بحجز غرفة المرجان أو غرفة اللؤلؤ أو جناح الخليج لمدة لا تقل عن ليلتين في الفترة ما بين 8 أغسطس و15 أغسطس ،الحصول على ترقية مجانية، وخصم نسبته 15% في المطاعم والمقاهي التابعة لقصر الإمارات، باستثناء مطعم هاكاسان ومرطبان، وموال.

تبدأ الأسعار من 990 * درهم إماراتي للغرفة الواحدة، تشمل بوفيه إفطار في ” Le Vendôme Brasserie‎”{:}

 2 total views,  2 views today