{:en}Three Luxurious European Summer Getaways for GCC Travelers{:}{:ar}ثلاثة فنادق أوروبية فاخرة ترحّب بسكان دول الخليج لقضاء عطلة عيد الأضحى{:}

{:en}

  1. Experience Amsterdam from above on a hot-air balloon ride

For an enchanting European city break to the contemporary and cultural Amsterdam, visit Conservatorium hotel this Eid al-Adha. The newly launched ‘Amsterdam from Above’ package includes an unforgettable one hour hot air balloon ride so guests can experience a scenic bird’s eye view of the charming city below. Visitors can spend two nights in the triplex ‘I Love Amsterdam Suite’ and enjoy daily breakfast for two, as well as a private, rooftop culinary experience with bubbles and oystersaccompanied by panoramic views of Amsterdam. Completing the Dutch experience, guests can swing 100 meters ‘Over The Edge’ with two entrance tickets to Europe’s highest swing on the A’DAM LOOKOUT observation deck boasting breath-taking views of the cities landscape.

Centrally located at the Museumplein and a stone’s throw away from the capital’s main attractions such as the Flower Market, Vondelpark and the shopping street PC Hooftstraat (with luxury brands such as Gucci, Chanel and Louis Vuitton), Conservatorium hotel is ideally situated for a summer exploring the city.

Offer includes:

  • Two night stay in Conservatorium’s I Love Amsterdam Suite
  • Daily breakfast in the I Love Amsterdam Suite for two
  • One hour hot air balloon experience
  • Private open air culinary experience with a bottle of premium bubbles and luxury bites on your own rooftop with 360◦ views over Amsterdam
  • Two entrance tickets to the A’DAM LOOKOUT observation deck
  • Swing 100 metres above the ground with ‘Over the Edge’, Europe’s highest swing on the A’DAM LOOKOUT sky deck with an incredible view over the city

This package is available for stays until 23 September 2019. Booking 14 days in advance is required.

This package is available in the I Love Amsterdam Suite. Including VAT, excluding 7% city tax, subject to availability.

  1. Patio summer nights on the Paris Left Bank

For a true taste of the European summer in one of the most beautiful cities in the world, head to Paris this Eid and discover festive nights at Hotel Lutetia.  Located in the vibrant area of Saint-Germain-des-Prés in Paris, the hotel and its hidden patios will come to life this summer, welcoming guests to discover their special Mediterranean aperitivo menu al fresco. With sharing platters of fresh seafood paired with premium bubbles orcold beverages, these summer pop-ups offer the perfect setting to celebrate Eid with friends, family and loved ones in an iconic address along the Left Bank.

Guests can book their Eid al-Adhastay now and receive a 15% discount on the hotel’s best available room rate, or book for four nights or more and enjoy a 25% discount.* Both offers include access to the hotel’s award-winning Akasha Holistic Wellbeing centre, with its state-of-the-art gym, full-length pool, secluded hamman and bespoke treatment rooms.

Offer Details:

  • Book your stay 14 days prior to arrival and receive a 15% discount (to book: Upfront Savings)*
  • Stay for four nights or longer and benefit from savings of up to 25% on the best available (to book: Long Stay Offer)*

*Terms and conditions apply

  1. Suite dreams in the heart of London

Indulge in some of London’s largest contemporary luxury suites at Hotel Café Royal, located in the beating heart of the vibrant capital, with the city’s finest shopping districts, museums and galleries and the bright lights of the West End on its doorstep. Crafted meticulously in soft Portland stone, panels of fumed English Oak or historic interiors recently renovated to cater to the needs of the modern traveller, each suite is spacious and serene with a lounge, work station and dressing area. Carrara marble bathrooms include heated walls and floors, rainfall showers and a separate oversized marble bathtubs.

The ‘suite’ stay will include English breakfast served at Laurent as well as thehotel’s award-winning traditional afternoon tea serviced in the historic Oscar Wilde Lounge dating back to 1865. In addition guests will enjoy complimentary return airport transfers (available on Regent Suites and above) as well as complimentary in-room movies, minibar andaccess to the gym, 18 meter pool, sauna, Jacuzzi and Hammam at Akasha Holistic Wellbeing.

Middle East travelers booking the ‘Suite dreams’ package over Eid al-Adha will be treated to special amenities including a fresh fruit basket and colouring books for kids, while large families will be accommodated in suites with up to three bedrooms. The hotel also offers guests an Arabic menu including Halal options.

Offer Includes:

  • English breakfast
  • Return airport transfers (Regent Suites and above)
  • Afternoon tea for two
  • Late checkout at 4pm (subject to availability)
  • Access to Akasha Holistic Wellbeing
  • Guaranteed availability in Cakes & Bubbles
  • Complimentary in-room movies and minibar*

{:}{:ar}مشاهدة مدينة أمستردام عبر المنطاد

يستطيع السياح زيارة فندق ’كونسرفاتوار‘ في أمستردام خلال عطلة عيد الأضحى المبارك، لخوض تجربة مميزة في واحدة من أروع الوجهات الثقافية والعصرية في أوروبا. ويمكنهم الاستفادة من عرض “أمستردام من السماء” الذي أطلقه الفندق مؤخراً ويشمل جولة لا تنسى لمدة ساعة واحدة على متنالمنطاد، ما يتيح للضيوف فرصة مشاهدة هذه المدينة الساحرة من السماء. ويمكنللزوار قضاء ليلتين في جناح ’آي لوف أمستردام‘ المكون من 3 طوابق، والتمتع بوجبات فطور يومية لشخصين، بالإضافة إلى تجربة تناول الطعام بمنتهى الخصوصية على سطح الفندق، تشمل تقديم أطباق المحار مع المشروبات الفوارة والاستمتاعبالإطلالة البانورامية الساحرة على مدينة أمستردام. كما تقدم الباقة للضيوف تذكرتي دخول إلى منصة المراقبة في برج ’آدم‘ والاستمتاع بمشاهد تحبس الأنفاس من أرجوحة ’أوفر ذا إيدج‘ الأعلى في أوروبا على ارتفاع 100 متر عن سطح الأرض.

ويشكل فندق ’كونسرفاتوار‘ وجهة مثالية لاستكشاف معالم المدينة في فصل الصيف، حيث يمتاز بموقعه المتوسط في ميدان المتاحف على مقربة من أشهر الوجهات السياحية في المدينة مثل “سوق الزهور” وحديقة ’فوندل بارك‘ وحي التسوّق ’بي سي هوفتسترات‘ (الذي يضم أرقى العلامات التجارية، مثل ’جوتشي‘ و’شانيل‘ و’لويس فيتون‘).

يتضمن العرض

  • إقامةلمدة ليلتين في جناح ’آي لوف أمستردام‘
  • وجبة فطور يومية في جناح ’آي لوف أمستردام‘ لشخصين
  • رحلة على متن منطاد لمدة ساعة كاملة
  • تجربة خاصة لتناول الطعام في الهواء الطلق مع زجاجة من المشروب الفوار ومقبلات فاخرة وإطلالة رائعة على مدينة أمستردام
  • تذكرتان للدخول إلى منصة المراقبة في برج ’آدم‘
  • التأرجح على ارتفاع 100 متر في أرجوحة ’أوفر ذا إيدج‘ الأعلى في أوروبا من منصة المراقبة في برج ’آدم‘ والاستمتاع بإطلالة خلابة على المدينة

تتوفر باقة العروض هذه للإقامات الفندقية حتى تاريخ 23 سبتمبر 2019. ينبغي إجراء حجز مسبق قبل 14 يوماً.

يتوفر العرض في جناح ’آي لوف أمستردام‘ متضمنةً ضريبة القيمة المضافة باستثناء 7% ضريبة المدينة، ويخضع العرض للتوافر.

  1. أمسيات صيفية هادئة في الهواء الطلقبباريس

يدعو فندق ’لوتيتيا‘ ضيوفه لاختبار الأجواء الصيفية الأوروبية اللطيفة في واحدة من أجمل مدن العالم، والتوجه إلى العاصمة الفرنسية الساحرة خلال عطلة عيد الأضحى المبارك لقضاء أمسيات احتفالية ممتعة في رحاب الفندق. ويتمتع الفندق بموقع متميز في منطقة ’سان جيرمان دي بريه‘ في باريس، حيث يستقبل في حدائقه الداخلية خلال الصيف الضيوف الراغبين بتذوق أشهى المأكولات المستوحاة من مطابخ حوض المتوسط في الهواء الطلق. وعلاوةً على الأطباق التي يمكن مشاركتها من المأكولات البحرية الطازجة مع المشروبات الفوارة أو الباردة، توفر هذه الردهات وجهة مثالية للاحتفال بالعيد مع العائلة والأحبة ضمن موقع مذهل على الضفة اليسرى لنهر السين.

ويمكن للضيوف الآن حجز إقامتهم في الفندق لقضاء عطلة عيد الأضحى المبارك، مع حسم بنسبة 15% على أفضل الأسعار المتاحة على الغرف، أو حجز 4 ليالي أو أكثر والتمتع بحسم بقيمة 25%.* ويشمل العرضان إمكانية الوصول إلى منتجع ’أكاشا‘ الصحي الشامل الحائز على أهم جوائز القطاع، والذي يضم صالة رياضية مزوّدة بأحدث المعدات، وحوض سباحة بالطول الكامل، وحمّام مستقل، وغرف علاجية مخصصة.

تفاصيل العرض:

  • احجزوا الإقامة قبل 14 يوماً من تاريخ الوصول واحصلوا على حسم بنسبة 15% (للحجز:عرض الحجز المسبق)*
  • احجزوا 4 ليالٍ أو أكثر للاستفادة من وفورات تصل إلى 25% على أفضل الأسعار المتاحة (للحجز:عرض الإقامات الطويلة)*

*تُطبق الشروط والأحكام

  1. أجنحة فندقية فاخرة في قلب مدينة لندن

بإمكان الزوارتجربة إقامة منقطعة النظير في أضخم الأجنحة العصرية الفاخرة لفندق ’كافيه رويال‘، بموقعه المتميز في قلب العاصمة البريطانية لندن، وعلى مقربة من أرقى وجهات التسوق والمتاحف والمعارض، في منطقة ويست إند الساحرة. وتمتاز هذه الأجنحة الفندقية بتصاميمها المذهلة وتفاصيلها التي تضم أحجار بورتلاند الناعمة، وألواح خشب البلوط الإنجليزي، والتصاميم الداخلية التاريخية العريقة التي تم تجديدها مؤخراً لمواكبة احتياجات السائح العصري؛ حيث يضم كل واحد من هذه الأجنحة ردهة فسيحة، وأماكن للعمل وأخرى مخصصة لتبديل الملابس. وتم تجهيز الحمامات المكسوة برخام ’كارارا‘ بجدران وأرضيات مدفّأة ومنطقة استحمام ومغطس كبير مصنوع من الرخام.

وتشمل الإقامة في الأجنحة تقديم فطور إنجليزي في مطعم ’لوران‘، وتناول شاي بعد الظهيرة التقليدي الحائز على الجوائز في الفندق في صالة ’أوسكار وايلد‘ العريقة التي يعود تاريخها إلى عام 1865. علاوة على ذلك، سيحظى الضيوف بخدمات النقل المجانية إلى المطار (والتي تتاح عند حجز أجنحة ’ريجنت‘ والأجنحة الأرقى)، بالإضافة إلى باقة من الخدمات المجانية التي تشمل عرض الأفلام داخل الغرف، وركن المشروبات الصغير في الغرف، ودخول الصالة الرياضية، وحوض السباحة بطول 18 متراً، وغرفة الساونا، والجاكوزي، والحمام في منتجع ’أكاشا‘ الصحي الشامل.

وسيحظى الضيوف من منطقة الشرق الأوسط الذين يحجزون باقة “أحلام سعيدة” خلال عطلة عيد الأضحى المبارك بسلّة من الفاكهة الطازجة وكتب التلوين للأطفال، بينما ستتم استضافة العائلات الأكبر حجماً في أجنحة مكونة من 3 غرف. كما سيقدم الفندق لضيوفه قائمة طعام باللغة العربية تتضمن باقة متنوعة من المأكولات الحلال.

يتضمن العرض

  • الفطور الإنجليزي
  • خدمات النقل إلى المطار
  • تقديم الشاي لشخصين
  • إمكانية تسجيل مغادرة متأخر حتى الساعة 4 عصراً (حسب التوافر)
  • إمكانية دخول إلى مركز ’آكاشا‘ الصحي الشامل
  • حجوزات مضمونة في مطعم ’كيكس آند بابلز‘
  • إمكانية مشاهدة الأفلام وركن صغير للمشروبات في الغرف مجاناً

{:}