{:en}DISCOUNTS SO GOOD, YOU’LL THINK IT’S AN ILLUSION!{:}{:ar}متحف الغموض في دبي يقدم لضيوفه العديد من العروض الصيفية المميزة{:}

{:en}

Dubai, UAE – July 25, 2019: Museum of Illusions Dubai, the city’s coolest Instagram-haven and edutainment venue, has released a pair of wallet-friendly discounts for guests to experience different illusions summer.

The family-friendly museum is offering guests who book regular tickets in advance via its online website an AED10 saving until July 31st, while a ‘buy one get one free’ special on tickets is available between 10am to 2pm in August, excluding weekends and public holidays.

Under both discount offers, visitors at the largest Museum of Illusions in the chain’s global portfolio can experience the Vortex Tunnel, a rotating cylinder that tricks the brain into thinking the ground under their feet is spinning; the Chair Illusion, which proves how the size of the person depends on the context by the objects around; or the Ames Room, which distorts guests’ heights so they appear much taller or shorter than the person on the other side of the room.

Museum of Illusions Dubai, is open to the public from 10am to 12am every day this summer until 31st August, and also features a range of displays, dilemma games and packaged take-home puzzles to suit visitors of all ages.

{:}{:ar}دبي، الإمارات العربية المتحدة، 25  يوليو 2019: أعلن ’متحف الغموض‘ في دبي، الوجهة التعليمية الترفيهية الرائجة بين رواد وسائل التواصل الاجتماعي، عن تخفيضاته الصيفية المميزة والتي تتيح للضيوف فرصة خوض أكثر 80 تجربة يضمها المتحف.

ويتضمن العرض الأول المُتاح لغاية 31 يوليو حسماً بقيمة 10 دراهم إماراتية على التذاكر العادية التي تم حجزها مسبقاً بواسطة الموقع الإلكتروني للمتحف، أما العرض الثاني فيتيح للضيوف الحصول على تذكرة مجانية عند شرائهم لتذكرة بين الساعة 10 صباحاً و2 ظهراً، وهو متوفر في طيلة شهر أغسطس باستثناء عطل نهاية الأسبوع والعطل الرسمية.

ويمكن للزوار الاستفادة من التخفيضات لزيارة العديد من المعارض المميزة في المتحف الأكبر ضمن محفظة هذه السلسلة، بما فيها تجربة ’النفق الدوار‘، والذي يتكون من نفق يمنحكم شعوراً بوجود أرضية متحركة على الرغم من ثباتها؛ و’الكرسي العجيب‘، الذي يبين اعتماد حجم الشخص على ما حوله من أجسام؛ و’غرفة إميس‘ التي تتغير أطوال الضيوف فيها حسب موقعهم في الغرفة.

ويفتح متحف الغموض أبوابه أمام الزوار من الساعة 10 صباحاً حتى الساعة 10 ليلاً من الأحد إلى الأربعاء، ومن الساعة 10 صباحاً حتى منتصف الليل من الخميس حتى السبت، كما يضم العديد من العروض والألغاز التي يمكن للزوار محاولة حلها في منازلهم.{:}