{:en}One final betrayal: POWER comes to an end with its sixth season – now available on STARZPLAY{:}{:ar}”باور” يصل إلى نهايته مع الموسم السادس والأخير فقط على STARZPLAY{:}

{:en}

Power, the visionary hit drama that straddles the glamorous Manhattan lifestyles of the rich and infamous and the underworld of the international drug trade, returns for its sixth, and final, season.With an extended run of 15 episodes, this final chapter will take one last look at the nefarious world in which the STARZ original series’ characters captured viewers’ attention since the award-winning, critically-acclaimed show premiered in 2014.

Audiences across MENA can enjoy watching every episode of the final season onSTARZPLAY, the leading subscription video on demand (SVOD) service, which will be adding every new episode to its platform onthe same day it airs in the US, for fans to watch anytime, anywhere, starting 26 August 2019.

Season 6 of the STARZ Original Series picks up with James “Ghost” St. Patrick seeking vengeance. His former partner and brother in arms must pay for the ultimate betrayal. Rocked to his core by the evil and crueltyof those he once called his family, Ghost devotes himself to one notion: success is the best revenge, with all intentions of getting both. As the Feds grow closer to convicting him, Ghost must remain vigilant towards those wanting to take him down for his past criminal enterprises.

Power was created by Courtney A. Kemp, who serves as co-showrunner and executive producer alongside Gary Lennon. Curtis “50 Cent” Jackson executive produces the series through his production company G-Unit Film and Television, as does Mark Canton through his production company Atmosphere Entertainment MM. Randall Emmett, Shana Stein and Bart Wenrich also serve as executive producers.

{:}{:ar}يعود مسلسل “باور” بأجوائه المشوقة التي تستكشف عالم النخبة في منهاتن وما يدور في كواليس حياتها من خبايا وأسرار وجرائم في الموسم السادس والأخير، مع 15 حلقة تأخذ المشاهدين مرة جديدة إلى عالم الجريمة والغدر والصراع من أجل البقاء. وكان المسلسل الحائز على الجوائز، وهو من إنتاجات STARZ الأصلية، قد نجح في استقطاب جمهور كبير، وحظي بثناء نقدي واسع، منذ بدء عرضه عام 2014.

ويمكن للمشاهدين في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا مشاهدة جميع حلقات الموسم الأخير على STARZPLAY، الخدمة الرائدة لمشاهدة الفيديو حسب الطلب، حيث ستتم إضافة كل حلقة جديدة أسبوعياً في نفس يوم عرضها في الولايات المتحدة. وبذلك، يمكن للمشتركين المشاهدة في أي وقت وفي أي مكان، ابتداءً من 26 أغسطس.

وتبدأ أحداث الموسم السادس مع جيمس (غوست) سانت باتريك وهو يسعى للانتقام من شريكه السابق وصديقه الذي غدر به، حيث أخرجت هذه الخيانة “غوست” عن طوره بعدما شعر بأن الأشخاص الذين كان يعتبرهم عائلته لم يكونوا أهلاً للثقة، ويقرر أن النجاح سيكون الرد الأقوى على ما فعلوه. ومع اقتراب المباحث الفيدرالية من إدانته، يجب على “غوست” أن يبقى حذراً ممن قد يشي بأعماله الإجرامية السابقة.

الجدير بالذكر أن “باور” هو فكرة كورتني إيه كيمب التي تشارك في إدارة العمل علاوةً على دورها كمنتج منفذ مع غاري لينون. ويشارك كيرتيس (فيفتي سنت) جاكسون أيضاً كمنتج منفذ عبر شركته “جي-يونيت فيلم آند تيليفجن”،بالاشتراك مع مارك كانتون من خلال شركة “أتموسفير إنترتينمت إم إم”. كما يضم فريق المنتجين المنفذين أيضاً كلاً من راندال إيميت، شانا ستاين وبارت ويرنيش.{:}