{:en}New Events Agency Embraces Growing Demand for Individualisation{:}{:ar}الوكالة الجديدة المتخصصة في إدارة الفعاليات تتبنى الطلب المتزايد على التفرُّد{:}

{:en}

Events and digital marketing company Vous has launched in Dubai, focusing on unique concepts that reflect clients’ individuality and connect with consumers on a more personal level. Named after the French word for you, Vous is founded by Tamara Malhis, and led with fellow entrepreneur Jennifer Langen, to deliver a wide range of events and digital marketing strategies with originality at their core.

With Tamara’s background as a trained chef, Vous also offers chef consultancy for new F&B concepts and existing restaurants. These services incorporate menu ideation and redevelopment, recipe planning, cost auditing, food waste reduction, and supplier partnerships.

Founder and managing director, Tamara explained: “After studying and working in different cities around the world, we are big believers in the power of personalisation to make any event, piece of communication or concept stand out. It is often said that the events industry is increasingly becoming challenged by budget constraints, but what we’re seeing is people’s expectations are changing. It’s about finding new ways to create deeper, more personal value. There will always be a demand for truly engaging experiences and we’re excited about developing innovative executions in such a diverse environment as Dubai.”

Director of events, Jennifer added: “Dubai has long been a hub for events and this is the time to make an impact. Changing circumstances and the desire to be different mean fewer events are designed for “show” and clients are looking for more authentic interactions that create a lasting impression. The same ethos applies whether it’s a large corporate networking event or a private dinner, it’s about uncovering the personality of a brand or an individual and finding new ways of expressing it.”

At their launch event, held at Vida Emirates Hills, a series of four art installations depicted the company’s services and ethos. The team worked with Iraqi artist AlHamza AlSadr to create the digital marketing installation that examines how human connection is evolving.

About the management team

Tamara Malhis, founder and managing director

Tamara has a Bachelor’s degree in Business Management from The American University in Dubai, a Graduate degree in Luxury Brand Management From ESMOD, as well as a Culinary Management degree from George Brown College in Toronto. After her studies, Tamara worked as a chef at Dubai’s Bulgari Hotel. She has lived in Dubai, Amman, Toronto, and Jeddah.

Jennifer Langen, director of events

Jennifer is an entrepreneur and events expert, with experience in managing large-scale events, diverse businesses, and raising venture capital across North America. She previously owned a food and beverage business in Toronto and also oversees her own social media consulting firm. Jennifer studied Hospitality Business Management at Ryerson University, and Special Events Planning at George Brown College in Toronto, Canada.

Anas Aldib, digital marketing director

Anas is a technology entrepreneur with a Bachelors of Computer Science degree from Al-Zaytoonah University of Jordan. He is passionate about the digital world and has worked on major digital marketing projects for clients across a wide range of industries in the Middle East region.

{:}{:ar}انطلقت شركة الفعاليات والتسويق الرقمي Vous في دبي، وهي تَصُبُّ تركيزها على مفاهيم استثنائية تعكس تفرُّد عملائها، كما أنها تتواصل مع عملائها على مستوى يغلب عليه الطابع الشخصي. بوحي من الكلمة الفرنسية التي تعني “أنتم” تأسست Vous على يد تمارا مالهيس وتديرها زميلتها رائدة الأعمال جينيفر لانغن، بهدف تقديم مجموعة واسعة من الفعاليات وإستراتيجيات التسويق الرقمي انطلاقاً من مبدأ الأصالة الذي يجسد جوهر هذه الشركة.

بفضل الخلفية الواسعة لتمارا بوصفها طاهية مُدربة تقدم Vous أيضاً استشارات للطهاة بشأن المفاهيم الجديدة في مجال الأغذية والمشروبات والمطاعم الحالية. تتضمن هذه الخدمات إعداد أفكار مميزة لقوائم الطعام وإعادة تطويرها، وإعداد الوصفات، وتدقيق التكاليف، وخفض مخلفات الطعام، وشراكات الموردين.

من جانبها أوضحت تمارا، المؤسس والمدير العام، قائلة: “بعد الدراسة والعمل في مدن مختلفة حول العالم صار لدينا إيمان راسخ بقوة اللمسات الخاصة لإضفاء طابع فريد ومميز على أي فعالية أو وسيلة تواصل أو مفهوم. غالباً ما يُقال أن صناعة الفعاليات في مواجهة مستمرة مع التحديات التي تفرضها قيود الميزانية، ولكننا نرى أن توقعات الأشخاص في تغيُّر دائم. يدور الأمر حول إيجاد طرق جديدة لابتكار قيمة أكثر عمقاً وخصوصية. سيظل هناك طلب دائم على التجارب المثيرة للاهتمام، ولدينا شغف كبير بتطوير مشروعات مبتكرة في هذه البيئة المتنوعة كما هو الحال في دبي”.

أضافت مدير الفعاليات جينيفر قائلة: “لطالما كانت دبي مركزاً للفعاليات، والآن حان الوقت لإحداث تأثير. إن تغير الظروف والرغبة في التميز يعنيان عدداً أقل من الفعاليات المصممة بهدف “الاستعراض”؛ فالعملاء الآن يتطلعون إلى تفاعلات أكثر واقعية وموثوقية تترك انطباعاً دائماً. يتحقق الأمر ذاته سواء كانت فعالية كبيرة لتعزيز التواصل بين الشركات أم حفل عشاء خاصاً، فهو بمثابة كشف النقاب عن الطابع الشخصي لعلامة تجارية أو شخص ما وإيجاد طرق جديدة للتعبير عنها”.

خلال فعالية الإطلاق التي أقامتها الشركة في فندق فيدا تلال الإمارات قدمت مجموعةٌ مؤلفة من أربعة هياكل فنية فكرةً مفصلة عن خدمات الشركة وأخلاقياتها. تعاون فريق العمل مع الفنان العراقي الحمزة الصدر لابتكار هيكل التسويق الرقمي الذي يبحث مدى تطور التواصل البشري.

 نُبذة عن فريق الإدارة

تمارا مالهيس، المؤسس والمدير العام

تمارا حاصلة على درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال من الجامعة الأمريكية في دبي، ودرجة علمية عليا في إدارة العلامات التجارية الفاخرة من المدرسة العليا للفنون وتقنيات الموضة الفرنسية (ايسمود)، فضلاً عن درجة علمية في إدارة الطهي من كلية جورج براون في تورونتو. بعد إتمام دراساتها عملت تمارا طاهية في فندق بولغري دبي. أمضت سنوات من حياتها في دبي، وعمان، وتورونتو، وجدة.

جينيفر لانغن، مدير الفعاليات

جينيفر هي رائدة أعمال وخبيرة في تنظيم الفعاليات، تتمتع بخبرة واسعة في مجال إدارة الفعاليات الواسعة النطاق، والأعمال المتنوعة، وجمع رأس المال المُخاطر في مختلف أنحاء أمريكا الشمالية. امتلكت فيما مضى شركة متخصصة في الأغذية والمشروبات في تورونتو، وتتولى أيضاً مهمة الإشراف على مؤسستها المتخصصة في استشارات التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي. درست جينيفر إدارة أعمال الضيافة في جامعة رايرسون، ودرست تخطيط الفعاليات الخاصة في كلية جورج براون في تورونتو، كندا.

أنس الديب، مدير التسويق الرقمي

أنس هو رائد أعمال في مجال التكنولوجيا، وحاصل على درجة البكالوريوس في علوم الحاسوب من جامعة الزيتونة الأردنية. لديه شغف كبير بالعالم الرقمي، وقد عمل سابقاً على مجموعة من مشروعات التسويق الرقمي المهمة لعملاء ينتمون إلى عدد كبير من القطاعات المختلفة في منطقة الشرق الأوسط.{:}

 95 total views,  2 views today