{:en}Select Group announces completion of Studio One in Dubai Marina{:}{:ar}شركة سيلكت جروب العقارية تعلن عن انتهاء الأعمال في مشروع ستوديو ون في منطقة دبي مارينا{:}

{:en}

Dubai, United Arab Emirates, (AETOSWire): Select Group, UAE’s leading real estate developer, has begun handover of its premium urban development Studio One in Dubai Marina. Situated in the heart of the up and coming west-end of the Dubai Marina, Studio One is located within close proximity to the Bluewaters Island and next door to Wyndham and Rove hotels with a wide array of restaurants, supermarkets and salons nearby.

With a gross development value of AED 500 million, the development is spread over 31 floors with a total of 400 units.  The modern development offers studios, one bedroom apartments and a select number of two bedroom residences, ranging from 360 square feet to 1100 square feet. The carefully planned homes feature full length windows and highly efficient layouts. Two levels of dedicated underground parking, a breathtaking swimming pool and conveniently located ground level retail are some of the amenities that the residents will enjoy in Studio One.

“Studio One is a development that appeals to a wide segment of society including value-driven young professionals aiming to buy their first home or savvy investors targeting high rental returns. The combination of its prime urban location within Dubai Marina, premium build quality, superior finishes and attractive price point make this the ideal investment for customers.” said Rahail Aslam, founder and CEO of Select Group while commenting on the handover.

“The handover of Studio One marks a significant milestone for Select Group as this is our 14th development within Dubai Marina.” added Rahail.

Dedicated, around the clock security, conveniently located retail outlets on the ground floor and secure underground parking, are among the other amenities available in Studio One.

*Source: AETOSWire

{:}{:ar}يعتبر “ستوديو ون” مشروع العقاري الـ14 لشركة “سيلكت جروب” في منطقة دبي مارينا

دبي، الإمارات العربية المتحدة،  (“ايتوس واير”): بدأت شركة “سيلكت جروب”، المطور العقاري الرائد في دولة الإمارات العربية المتحدة، بتسليم مشروعها الجديد “ستوديو ون” الواقع في منطقة دبي مارينا، في قلب الطرف الغربي الواعد لهذه المنطقة، ويقع مشروع “ستوديو ون” بالقرب من جزيرة “بلوواترز” بمحاذاة فندقي “وايندهام” و”روف”، وعلى مقربة من مجموعة واسعة من المطاعم والمحلات التجارية والصالونات.

ويتكون المشروع العصري، الذي تبلغ قيمته التطويرية الإجمالية نحو 500 مليون درهم إماراتي، من 31 طابقاً ويضم 400 وحدة سكنية، من بينها شقق ستوديو، وشقق تحتوي على غرفة نوم واحدة، وعدد محدود من الشقق التي تحتوي على غرفتي نوم، والتي تتراوح مساحاتها بين 360 و1100 قدم مربع. وتتميز الشقق المصمّمة بعناية بنوافذها الكبيرة الممتدة من الأرض إلى السقف وبتصاميم عالية الكفاءة. ومن بين المرافق التي سيتمتع بها المقيمون في المشروع طابقان سفليّان مخصصان لمواقف السيارات، وبركة سباحة رائعة، ومنافذ بيع بالتجزئة في الطابق الأرضي.

وقال راهيل أسلام، المؤسس والرئيس التنفيذي لـمجموعة “سيلكت جروب” في معرض تعليقه على عملية التسليم: “يشكّل ’ستوديو ون‘ مشروع تطوير عقاري يثير إعجاب قطاع واسع من المجتمع، بما في ذلك المهنيين من الشباب الباحثين عن القيمة، والذين يتطلعون إلى شراء منزلهم الأول، أو المستثمرين الأذكياء الساعين إلى تحقيق عائدات مجزية من تأجير العقارات. وبفضل موقعه المتميّز في قلب منطقة دبي مارينا، وجودة بنائه المتفوقة، وتشطيباته الفاخرة، وسعره المغري، يشكل هذا المشروع الاستثمارَ المثاليّ بالنسبة للعملاء”.

وأضاف راهيل قائلاً: “يمثل تسليم ’ستوديو ون‘، وهو مشروع العقاري الـ14 لشركة ’سيلكت جروب‘ في منطقة دبي مارينا، محطة بارزة في مسيرة الشركة”.

ومن بين المرافق الأخرى المتوفرة في “ستوديو ون”، خدمات الأمن المتخصصة المتوفرة على مدار الساعة، ومنافذ البيع بالتجزئة بموقعها الملائم في الطابق الأرضي، فضلاً عن مواقف سفلية أمنة.

*المصدر: “ايتوس واير”{:}

 2 total views,  2 views today