{:en}CHRISTMAS CARNIVAL AND HOLIDAY OFFERS AT PARK HYATT ABU DHABI HOTEL AND VILLAS{:}{:ar}عروض كرنفال عيد الميلاد في فندق وفلل بارك حياة أبوظبي {:}

{:en}

Abu Dhabi, 10 December 2019:  Celebrate the festive season with your loved ones in the exquisite five-star beach resort, Park Hyatt Abu Dhabi Hotels and Villas. Join in the grand celebration and indulge in a vast selection of mouth-watering dining options that presents incomparable traditional delights and activities for the little ones to keep them entertained.

Christmas Eve

As Christmas Holiday is just around the corner, revel in a sumptuous, heartwarming, and luxurious setting that is perfect for the Christmas Eve celebration. Relish in the Park Social Christmas Eve table for AED 350 per person available at The Park from 7:30PM or indulge in The Café’s themed Yuletide dinner buffet accompanied with the appearance of a festive Christmas Choir for only AED 220 per person available from 6:30PM to 10:00PM.

Christmas Day

Make the most memorable and joyous day of the year unique as The Garden will be transformed into an exclusive yet elaborate carnival. At Camp Hyatt Festive Carnival, parents can take a break and unwind while kids engage in a series of games and activities. Children will get to meet Santa Claus and capture memorable photos as he makes an appearance to bring goodies to everyone on the nice list.

Re-energize with BBQ Christmas brunch packages that are available at The Park’s garden area from 1PM to 4PM by the live entertainment. Dig in with your friends and family with price starting at AED 275 per person. Have your little ones enjoy in the delectable buffet with a specially curated Kids Brunch for only AED 200. End the jubilant day with a Christmas themed dinner buffet at The Café indulgent for only AED 220 from 6:30PM to 10PM.

{:}{:ar}أبوظبي، الإمارات العربية المتحدة،  10ديسمبر 2019: احتفل بموسم الأعياد مع أحبائك في فندق وفلل بارك حياة أبوظبي، المنتجع الشاطئي ذي الخمس نجوم والذي يشتهر بموقعه المُتميّز على شاطئ السعديات الساحر. شارك في الاحتفال الكبير وانغمس في مجموعة واسعة من خيارات تناول الطعام الشهية التي تضمّ ألذّ أطباق الأعياد التقليدية مع الأنشطة الترفيهية الاحتفالية التي لا تضاهى لمنح الأطفال أقصى درجات المُتعة.

ليلة عيد ليلة الميلاد

مع اقتراب عطلة عيد الميلاد، يمكنك التخطيط للاستمتاع بأجواء فاخرة ومثيرة لمزيج من الإحساس بالحيوية والرفاهية التي تعتبر مثالية للاحتفال بعيد الميلاد. استمتع بحجز طاولة “بارك سوشيال” المتوافرة في الحديقة الخلابة عشية عيد الميلاد مقابل 350 درهم للشخص الواحد من الساعة 7:30 مساءً، أو استمتع ببوفيه العشاء الاحتفالي المميز في “ذا كافيه” واقضِ أروع الأوقات مع جوقة عيد الميلاد الاحتفالية مقابل 220 درهم للشخص الواحد فقط من 6:30 مساءً إلى 10:00 مساءً.

يوم عيد الميلاد

اجعل اليوم الأكثر تميّزاً وسعادةً خلال العام يوماً فريداً من نوعه، حيث سيتمّ تحويل الحديقة إلى كرنفال حصري ومدروس بدقة. يمكن للوالدين أخذ قسط من الراحة والاسترخاء بينما يشارك أطفالهم في سلسلة من الألعاب والأنشطة في كرنفال مخيم حياة الاحتفالي. وسوف يتمكن الأطفال من مقابلة سانتا كلوز والتقاط صور رائعة لا تنسى عند ظهوره حاملاً معه العديد من الهدايا الرائعة إلى جميع الأشخاص في القائمة اللطيفة.

استعد حيويتك ونشاطك مع باقات شواء عيد الميلاد المتوفرة في حديقة الفندق من الساعة 1 مساءً وحتى الساعة 4 مساءً واستمتع بالترفيه الحيّ المُتميّز الذي لا يُقاوم. اقضِ أروع الأوقات مع أصدقائك وعائلتك بسعر يبدأ من 275 درهماً للشخص الواحد. كما يمكنك منح أطفالك وقتاً سعيداً مع البوفيه اللذيذ الذي يُقدّم وجبة غداء خاصة للأطفال مقابل 200 درهم فقط. يمكنك ختام هذا اليوم الحافل بالبهجة ببوفيه عشاء يحفل بأسلوب عيد الميلاد في أجواء “ذا كافيه” الساحرة مقابل 220 درهماً فقط من 6:30 مساءً إلى 10 مساءً.{:}