{:en}Arabian Automobiles INFINITI Presents Best-in-Grade Offers{:}{:ar}”إنفينيتي” من العربية للسيارات تقدم أفضل عروض الموسم{:}

{:en}

Dubai, UAE, 18 November 2019: Arabian Automobiles, the flagship company of the AW Rostamani Group and the exclusive dealer for INFINITI in Dubai, Sharjah, and the Northern Emirates, is strengthening its commitment to customer happiness by introducing a host of benefits on select models through the month of November.

Car buyers looking for the best-in-grade vehicles are being granted attractive monthly installments and will also take advantage of the following deals on their desired models*:

  • Q50: Enthusiasts seeking raw power under their hood can own a car equipped with a 300 horsepower, 3.0 twin-turbo engine for only AED 1,799 per month. With perfected engineering and an exceptional price point, the Q50 represents the best deal in its grade across all brands in the market.
  • QX50: Drivers looking for a sense of design that is elevated to an aspirational aesthetic and innovative technology that will empower them to surpass their expectations need look no further than the 2020 QX50, on offer for only AED 2,166 per month.
  • QX60: A premium crossover built for luxurious space and comfort, the QX60 elegantly accommodates all of today’s possibilities for an unbeatable AED 2,569 per month, with added free insurance and service.
  • QX70: Those on the lookout for a dominant force that commands the roads can get their hands on the QX70 that harnesses exhilarating and dynamic sports performance, making every turn a thrill, for just AED 2,235 per month plus a free service contract.
  • QX80: Seize control of the roads with INFINITI’s flagship 2020 QX80 which comes with a 5.6-liter V8 engine and a power of 400hp. With a 0% interest rate, get control of this spectacular feat of engineering starting from AED3,800 per month.

Keeping customers at the heart of INFINITI’s deals and offers, all monthly installments are based on five-year payment plans with no hidden costs and no payment appreciation for the duration of the loan. The above-mentioned offers may be availed only at all INFINITI of Arabian Automobiles centers across Dubai, Sharjah, and Ras Al-Khaimah.

*T&Cs apply

{:}{:ar}[دبي – الإمارات العربية المتحدة، 18نوفمبر 2019] – تعمل العربية للسيارات، شركة السيارات الرئيسية في مجموعة عبد الواحد الرستماني والوكيل الحصري لعلامة “إنفينيتي” في دبي والشارقة والإمارات الشمالية، على تعزيز التزامها بسعادة عملائها، من خلال تقديم مجموعة من المزايا على مجموعة مختارة من الموديلات خلال نوفمبر الجاري.

ويستفيد المشترون الذين يبحثون عن أفضل السيارات من الأقساط الشهرية الجذابة ضمن العروض التالية على الموديلات التي يفضلونها*:

  • Q50: يمكن للباحثين عن قوة الأداء امتلاك “إنفينيني Q50” المجهزة بمحرك تيربو مزدوج قوته 300 حصان وبسعة 3.0 لتر، مقابل دفعة شهرية قدرها 1,799 درهمًا فقط، للاستمتاع بالهندسة المثالية والسعر الاستثنائي، في صفقة تعد الأفضل ضمن فئتها في جميع العلامات التجارية في السوق.
  • QX50: لا يحتاج السائقون الذين يبحثون عن الشعور بالتصميم المعزز بالتقنيات الجمالية والمبتكرة الطموحة التي تتجاوز توقعاتهم، للنظر إلى ما هو أبعد من “إنفينيتي QX50” 2020 التي يمكن الحصول عليها مقابل 2,166 درهمًا شهريًا فقط.
  • QX60: تم تصميمهذه السيارة التي تنتمي إلى فئة “الكروس أوفر” الممتازة، لتوفير مساحة واسعة وراحة فخمة، كما يمكنها تلبيةجميع الاحتياجات اليومية بأناقة تامة، مقابل 2,569 درهمًاشهريًا، مع حصول المشترين على التأمين والخدمة المجانية.
  • QX70: إذا كنت تبحث عن أعلى مواصفات القوة على الطريق، ستجد في “إنفينيتي QX70” الخيار الأمثل، لأنها تعتمد على الأداء الرياضي الرائع والديناميكي، ما يجعل القيادة في كل منعطف تجربة مليئة بالإثارة، ويمكنك امتلاكها مقابل 2,235 درهماً شهرياً، إضافة إلى حصولك على عقد خدمة مجاني.
  • QX80: امتلك زمام السيطرة على الطرق مع طراز “إنفينيتي QX80” 2020 الأبرز الذي يأتي بمحرك من 8V بسعة 5.6 لتر وقوة 400 حصان. مع فائدة 0%, يمكنك امتلاك هذه الأسطورة الهندسية المذهلة مقابل قسط شهري يبدأ من 3,800 درهم.

وتعتمد جميع صفقات وعروض إنفينيتي على أقساط شهرية ضمن خطط سداد مدتها خمس سنوات من دون أي تكاليف خفية، وعدم زيادة قيمة الدفعة طوال مدة القرض. ويمكن الاستفادة من هذه العروض المذكورة في جميع مراكز “إنفينيتي” التابعة للعربية للسيارات في دبي والشارقة ورأس الخيمة.

* تطبق الشروط والأحكام{:}