{:en}Enjoya home away from home experience with Amwaj by Al Hamraserviced apartments in Ras Al Khaimah{:}{:ar}”أمواج التابعة للحمرا” بإمارة رأس الخيمةتقدم لنزلائها تجربة إقامة تحاكي دفء منازلهم{:}

{:en}

Ras Al Khaimah, UAE; November 28, 2019:With the UAE National Day long weekend just around the corner, why not book a relaxing family staycation with Amwaj by Al Hamra, fully-serviced apartments and villas in Ras Al Khaimah?

Head to Ras Al Khaimah during this upcoming holiday to enjoy pristine beaches, picturesque mountain views, adventure sports, leisure attractions and laid-back vibes of the city.

Nestled in one of the UAE’s leading lifestyle destinations, Amwaj by Al Hamra offers superior hospitality standards and a range of accommodation options for couples, largegroupsor familiesseeking to enjoy an ultimate getaway amidst natural splendour.

Complemented by the warm community atmosphere, Amwaj by Al Hamra’sapartments and villas are spaciously designed to provide you withquality family time as well as moments of privacy at an affordable price.All accommodationoffers modern decor, fully equipped kitchen and amenities, and cozy living spaces, with great views of the surrounding areas.

Unwind with a game of golf at the stunning par-72, 18-hole championship golf course of Al Hamra Golf Club or experience the world-class sailing and berthing facilities of Al Hamra Marina & Yacht Club. Outdoor enthusiasts can enjoy adrenaline-fuelled water sports or a lazy day on the pristine sandy beachesof the Arabian Gulf

Ensuring there’s plenty to keep all ages amused, whether you’re travelling with teens, active little ones or a close group of friends, the fully-furnished villas and apartments are close to restaurants, kids’ entertainment attractions, swimming pools, play areas, supermarkets and shopping malls – Al HamraMall and ManarMall.

During their stay, guests enjoy exclusive benefits including 20% discount on dining at nearby restaurants – Marina Muse, The Bay Sports Bay and Pesto Ristorante, as well ascomplimentary access and use of sun loungers and selected water sports at the Al Hamra Sailing Club.

Pamper yourself and your family during the UAE National Day holiday at Amwaj by Al Hamra’s serviced apartments and villas.

{:}{:ar}رأس الخيمة، الإمارات العربية المتحدة، 28 نوفمبر 2019: تزامناً مع عطلة نهاية الأسبوع الطويلة بمناسبة احتفالات اليوم الوطني لدولة الإمارات العربية المتحدة، تدعوكم “أمواج التابعة للحمرا” بإمارة رأس الخيمة لقضاء أجواء عائلية مفعمة بالاسترخاء في شققهاالفندقية المفروشة وفللها المميزة.

فاحرصوا خلال هذه العطلة على التوجه إلى إمارة رأس الخيمة للتمتع بشواطئها الرائعة وإطلالاتها الجبلية الخلابة وما تقدمه من رياضات المغامرات ومعالم الترفيه والأجواء المثلى.

ومن موقعها الحيوي ضمن أحد وجهات أنماط الحياة الرائدة في دولة الإمارات العربية المتحدة، تقدم “أمواج التابعة للحمرا” معايير ضيافة فائقة ضمن مجموعة واسعة من خيارات الإقامةللأزواج والمجموعات الكبيرة من الزوار، أو العائلات الباحثة عن أجواء ممتعة في وجهة فريدة وسط محيط طبيعي آسر.

وعلاوة على أجوائهاالاجتماعية الدافئة، تم تصميم شقق وفلل “أمواج التابعة للحمرا” خصيصاً لتوفير أجواء عائلية مميزة تراعي الخصوصية وبتكلفة في المتناول. وتزدان جميع وحدات الإقامة بديكورات عصرية،كما أن مطابخها مزودة بكافة أواني ومستلزمات الطهي، إضافة إلى المرافق ومساحات المعيشة المميزة مع إطلالات خلابة على المناطق المحيطة.

رفهوا عن أنفسكم بممارسة رياضة الجولف في مضمار الجولف بنظام 18 حفرة و72 نقطة في “نادي الحمرا للجولف”، أو استمتعوا بتجربة المرافق الإبحار والرسو ذات المستوى العالمي في “مرسى ونادي الحمرا لليخوت”. ويمكن لعشاق الأنشطة في الهواء الطلق تجربة الألعاب المائية المشوقة أو الاسترخاء على شواطئ الخليج العربية الرملية المميزة.

ولضمان تمكين جميع الزوار من مختلف الأعمار من تمضية وقت ممتع، سواء كنتم تسافرون بصحبة أطفالكم اليافعين أو الصغار، أو حتى مع مجموعة من الأصدقاء، تقع الفلل والشقق المفروشة على مقربة من المطاعم ومرافق الترفيه المخصصة للأطفال والمسابح ومناطق اللعب ومتاجر السوبر ماركت،و”الحمرا مول” و”منار مول”.

وخلال الإقامة، يمكن للضيوف الاستمتاع بمزايا حصرية تتضمن حسماً بنسبة 20% على تناول الطعام في المطاعم المجاورة، “مارينا ميوز”، و”ذا باي سبورتس بار” ومطعم “بيستو”، علاوة على الدخول إلى منطقة كراسي التشمس واستخدامها مجاناً إضافة إلى مجموعة مختارة من الرياضات المائية في “نادي الإبحار في رأس الخيمة”.

تمتعوا بعطلة متميزة ترفهون بها عن أنفسكم وعائلاتكم خلال العطلة المقبلة في الشقق والفلل المفروشة في “أمواج التابعة للحمرا”، الوجهة العائلية المثالية الجذابة لجميع الباحثين عن الجمال الطبيعي والاستجمام والاسترخاء في محيط ساحر.{:}