{:en}Talabat Celebrates with itsLoyal Customers, Welcomes Festive Season During Talaland{:}{:ar}”طلبات” تحتفل بموسم الأعياد مع عملائها الأوفياء من خلال احتفالية Talaland{:}

{:en}

Dubai, UAE, 30 December 2019: Talabat, the largest food delivery service in the Middle East and North Africa (MENA), was delighted to share its love and appreciation for its loyal customers by inviting everyone to celebrate the outdoors and the festive season with ‘Talaland’ that took place this month, at Zabeel Park.

Hosting, among others, myriad activities, a photo booth, live music, and food trucks, Talaland welcomed the coming of the festive season in the most festive way possible, with great food, breezy weather, and fun times. Talabat is consistently rewarding its customers who have helped it become the premier food delivery service in the region and a byword for customer care and appreciation.

Mohammed Yildirim, MD of Talabat, said: “We are grateful to our loyal customers for their trust and business over the past year. Talabat takes pride inhosting a wide range of food lovers who consistently utilise our app to satisfy their hunger urges. We were happy and proud to have celebrated them and the coming festive season through an outdoor event that we organised to instil the joys of togetherness in all those who attended.”

With a network of over 13,000 restaurants and storesacross24,000 branches, Talabatis the defacto leader of the regional food delivery industry, housing the Middle East’s largest selection of eateries online that actively meld the appetites of its audience with the best food selections.

{:}{:ar}[دبي – الإمارات العربية المتحدة، 30ديسمبر 2019]–أعربت “طلبات”، أكبر شركة لتوصيل الوجبات في الشرق الأوسط وشمال إفريقيا، عن تقديرها لعملائها الأوفياء، من خلال دعوتهمللاحتفال بموسم الأعياد في أنشطة خارجية في احتفالية “تالالاند” هذا الشهر في حديقة زعبيل.

واشتملت الاحتفالية على العديد من الأنشطة لاستقبال موسم الأعياد بأفضل طريقة،من ضمنهاركنالتصوير الفوتوغرافي، وعزف الموسيقى الحية، وعربات الطعام،حيث تم تقديم المأكولات الرائعةفي أجواء خلابة، ليستمتع الجميع بأوقاتهم. وتستمر”طلبات” بمكافأة عملائها الذين ساعدوهاعلى الوصول إلى الريادة في مجال خدمة توصيل الطعام في المنطقة، في الوقت الذي تظهر فيه اهتمامها بهم وتقديرها لهم.

وقال محمد يلدريم، مدير “طلبات”: “نعرب عن امتناننا لعملائنا المخلصين على ثقتهم وعلاقاتهم القوية معنا خلال العام الماضي. إننا نفخرباستضافة مجموعة واسعة من محبي الطعام الذين يستخدمون تطبيقنا باستمرار لتلبية طلباتهم من الأطعمة التي يعشقونها،ويسعدنا الاحتفال بهم لاستقبال موسم الأعياد معهم من خلال هذه الاحتفالية التي قمنا بتنظيمهافي الهواء الطلق لتجمعنا بهم في أجواء مرحة وسعيدة”.

يشار إلى أن شبكة “طلبات” تضم أكثر من 13 ألف مطعم ومتجر تكوّن مجتمعة24 ألف فرع، لتكون بذلك الشركة الرائدة في مجال توصيل الوجبات في المنطقة، لاسيما وأنها تضم أكبر مجموعة مختارة من المطاعم على الإنترنت في الشرق الأوسط،لتلبية طلبات جمهورها من أفضل اختيارات المأكولات.{:}