{:en}Celebrate Valentine’s Day at Millennium Airport Hotel Dubai{:}{:ar}احتفل بالفالنتاين في فندق ميلينيوم المطار دبي{:}

{:en}

Fall in love all over again this Valentine’s Day at the Millennium Airport Hotel Dubai with three of the hotel’s most popular restaurants rolling out exciting promotions. Whether, appreciating that someone special, expressing your love or sharing moments of togetherness, couples can look forward to an unforgettable Valentine’s Day celebration at Millennium Airport Hotel Dubai.

Mr. Simon Moore, General Manager of Millennium Airport Hotel Dubai, said, “This Valentine’s Day diners will find numerous ways to celebrate their love in our award-winning restaurants boasting romanticambience. It is all about time well spent with the one you love and care about. Our team has put together fabulous options to make this day a one to remember.”

Celebrate you love at a restaurant of your choice:

Loumi Restaurant (All-Day-Dining)

Dine to impress your sweetheart and fall in love all over again in the most romantic setting. Enjoy the beautiful day with a hearty spread of irresistible seafood and meat dishes and indulgent desserts. Welcome mocktail and cocktail for all guests plus red roses for ladies and avail 30% discount for couple.

Valentine’s Day Brunch

Date: Friday, 14th February 2020

Time: 12:00pm to 4:00pm

Cactus Jacks (Mexican Restaurant)

Date: Friday, 14th February 2020

Time: 6pm onwards

The love of your life deserves the best. Cactus Jacks offers the perfect setting for the perfect date. Spoil your someone special with a romantic eveningknown in the Latin American countries as Dia de los Enamorados (Day of Lovers) or Dia del Amor y la Amistad (Day of Love and Friendship).

Making the celebration special will be DJand Bandlive performances at the terrace and Salsa Dance Competition for couples combined with 30% discount on grape bottles as well as sparkling grape bottles.

Biggles (British Pub)

Who says Valentine’s Day is only for couples? Join us forfor an exciting Spotlight Party at Biggles. Guests wear green if they are single, yellow if the relationship is complicated and red if they are taken.

Valentine’s Day Special: Spotlight Party

Guests who wear the 3 spotted colours will get 30% discount on their total bill.

Date: Friday, 14th February 2020

Time: 6pm onwards

{:}{:ar}ابدأ قصة حبك من جديد في الفالنتاين هذا العام في فندق ميلينيوم المطار دبي حيث تقدم ثلاثة من أشهر مطاعم الفندق عروضاً خاصة مثيرة. سواء كنت تعبر عن تقديرك لشخص له خصوصية عندك، تعبر عن حبك أو تتقاسمان لحظات من الود، يستطيع الزوجان أن يتوقعا احتفالاً لا ينسى بالفالنتاين في فندق ميلينيوم المطار دبي.

قال السيد/ سايمون مور، مدير عام فندق ميلينيوم المطار دبي، إنه: “في الفالنتاين هذا العام، سوف يجد القادمون لتناول العشاء طرقا عديدة للإحتفال بحبهم في مطاعمنا الحاصلة على جوائز و التي تذخر بأجواء رومانسية. يتعلق الأمر بقضاء وقت ممتع مع من تحب وتهتم به. فريقنا أعد اختيارات رائعة لجعله يوماً لا ينسى.”

احتفل بحبك في مطعم من اختيارك:

لومي

تناول العشاء لتبهر من تحب وتقع في الحب من جديد في أكثر الأجواء رومانسية. تمتع باليوم الجميل مع مأدبة شهية من أطباق لا تقاوم من المأكولات البحرية واللحوم والحلويات اللذيذة. موكتيل ترحيب وكوكتيل لكل الضيوف إلى جانب ورود حمراء للسيدات و 30% خصم للأزواج.

برانش يوم الفالنتاين

التاريخ: الجمعة 14 فبراير 2020

الموعد: 12:00 مساء إلى 4:00 مساء

كاكتوس جاكس

حب حياتك يستحق الأفضل. كاكتوس جاكس يقدم المكان المثالي للموعد المثالي. دلل من له مكانة خاصة في قلبك بأمسية رومانسية معروفة في دول أمريكا اللاتينية تحت اسم “ديا دي لوس اينامورادوس (يوم العشاق) أو ديا ديل أمور إي لا أميستاد (يوم الحب والصداقة).

سوف يكون للاحتفال خصوصيته مع الدي جي، الفرقة الموسيقية في التراس ومسابقة رقصة السالسا للأزواج إلى جانب خصم 30% على زجاجات النبيذ وكذلك على زجاجات النبيذ الفوار.

بيجليز

من قال إن يوم الفالنتاين للعاشقين فقط؟ انضم إلينا من أجل حفل “سبوتلايت” المتميز في بيجليز. يرتدي الضيوف اللون الأخضر إذا كانوا عزاباً، أصفر إذا كانت العلاقة معقدة وأحمر إذا كانوا قد سلموا قلوبهم لشخص آخر.

خاص يوم الفالنتاين: حفل سبوتلايت

الضيوف الذين يرتدون الألوان الثلاثة التي سلط عليها الضوء سوف يحصلون على خصم 30% على إجمالي فاتورتهم.

التاريخ: الجمعة 14 فبراير 2020

الموعد: 6 مساء إلى 2 صباحاً{:}