{:en}Gifted Finalists selected for Talentology 2020{:}{:ar}الإعلان عن اختيار المرشحين النهائيين الموهوبين بمسابقة “تالنتولجي 2020″{:}

{:en}

The fourth edition of the annual Talentology 2019 at Mushrif Mall announces the final twelve entrants who compete for grand prizes in two categories of the biggest talent show in Abu Dhabi that supports talent, builds confidence and stimulates growth in the entertainment industry.There are two age categories for the competition are 9 to 14 years (for kids) and age 15 and above (adults).

The six selected entrants in the Kids Category include Sadie May Bently,a ballet Dancer from United Kingdom, Maegan Rose Furtado andNoora Nujum Niyaz, singers from India, Kiara Maxene Salvador De La Cruz, a Dancer from Philippines, Peter Anthony Villegas Rosalita, a Singer from Philippines and Thomas Vattapillil George, a Drummer from India.

In the Adults Category, the talents selected include Greater Done, a dance group from Philippines, Radwa Abdeen Belal Ali from Egypt, Cara Alanah Fitzgerald from United of States, Athira Gopakumar from India plus Ollie Chapman, a Singer/Guitarist from United Kingdom and singers Suriya Badrinath from India.

According to Aravind Ravi Palode, Mall Manager of Mushrif Mall, “The selection process for Talentology 2020 was challenging with a large number of entries that were inspirational but we selected the best talents and hope to give winners our full support by creating for them a portfolio that helps to nurture and enhance their development.”

The twelve finalists selected will have an AV company make a portfolio for them which will be placedonline on www.mushrifmalltalentology.com. From the 12th of February, the profiles will be posted on a website and online voting closes on February 28th at midnight.

There will be kids live performances on the 27th February and adults live performances on the 28th of February where finalists will be performing on stage in the evenings from 6pm to 9pm.

Selected winners will again perform at the grand finale on the 29th of February showcasing various artistic performances and judged for appropriate artistic attire, stage presence and presentation when the winners will be announced. –

Talentology attracts over 10,000 registrations from mixed nationalities but only12finalists are selected with two winners.The grand finale winners receive AED 5,000/- worth of mall vouchers and all finalists will get AED 1,000/- mall vouchers.

Talentology is an energy packed competition organised by Mushrif Mall for talented youth with a passion for success. The Mall recognizes the role the young play in society and Talentology helps promote unity in the community, assists in gaining self-confidence and provides an unforgettable experience of being part of a memorable event.

{:}{:ar}تم الإعلان في النسخة الرابعة من مسابقة مشرف مول لاكتشاف المواهب الناشئة “تالنتولجي 2020″؛ عن اختيار 12 مشاركًا نهائياً يتنافسون على الجوائز الكبرى للمسابقة عبر فئتين عمريتين؛ في البرنامج الأكبر للمواهب في أبو ظبي؛ والمعروف بدعمه للمواهب الشابة وبناء الثقة وتعزيز والإبداع و المواهب و تطويرها ؛ حيث تتنافس في المسابقة فئتان عمريتان؛ من عمر 9 إلى 14 سنة (للأطفال) و 15 عامًا فأكثر (للكبار).

وتشمل قائمة المشاركون الستة الذين تم اختيارهم في فئة الأطفال كل من: سادي ماي بينتي، راقصة باليه من المملكة المتحدة ، وميجان روز فورتادو و نورا نوجام نياز، مغنيتان من الهند ، وكيارا ماكسين سلفادور دي لا كروز، راقصة من الفلبين ، وبيتر أنتوني فيليجاس روزاليتا، مغني من الفلبين، وتوماس فاتابيل جورج، عازف طبول من الهند.

كما تشمل قائمة المواهب المختارة في فئة الكبار كل من: فريق غريتر دوني، وهي فرقة رقص من الفلبين ، و رضوى عابدين بلال علي من مصر ، وكارا ألاناه فيتزجيرالد من الولايات المتحدة الأمريكية ، وأثيرا جوباكومار من الهند، بالإضافة إلى أولي شابمان، وهو مغني/عازف غيتار من المملكة المتحدة، والمغنية سورييا بادريناث من الهند.

ووفقًا لما ذكره السيد/ أرافيند رافي بالود، مدير مشرف مول، فقد “كانت عملية الاختيار في مسابقة تالنتولجي لعام 2020 بمثابة تحدي صعب أمامنا؛ مع وجود عدد كبير من المشاركين الملهمين؛ ولكننا اخترنا أفضل المواهب منهم؛ و نأمل أن نمنح الفائزين دعمنا الكامل من خلال مساعدتهم في بناء ملفات تعريفية لهم تساعدهم في تنمية وتطوير مواهبهم ورعايتها”.

وسيكون بصحبة المتأهلين الإثنى عشر المختارين إحدى شركات الأنظمة السمعية والبصرية المنوط بها تصميم ملفات تعريفية لهم؛ حيث سيتم وضع ملفاتهم الشخصية على رابط الموقع الإلكتروني: www.mushrifmalltalentology.com. واعتباراً من يوم 12 فبراير؛ ويتم نشر الملفات الشخصية للمشاركين على موقع الويب، على أن يتم غلق باب التصويت على الإنترنت يوم 28 فبرايــر، عند منتصف الليل.

سيتم إقامة العروض الحية لفئة الأطفال في يوم 27 فبراير، في حين سيتم تنظيم العروض الحية للكبار في يوم 28 فبراير، على أن يقوم المتأهلون للتصفيات النهائية بالصعود على خشبة المسرح لأداء عروضهم في فترة المساء؛ من الساعة 6 مساءً وحتى الساعة 9 مساءً.

يشارك المتسابقون المختارون مرة أخرى في عرض ختامي كبير في يوم 29 فبراير؛ حيث سيقومون خلاله بأداء عروض فنية مختلفة يتم تقييمها من قبل لجنة التحكيم من حيث الملابس الفنية المناسبة ومستوى الحضور والأداء على المسرح؛ حيث سيتم إعلان أسماء الفائزين في المسابقة.

تجذب مسابقة “تالنتولجي” ما يزيد عن 10,000 مشارك من جنسيات مختلفة؛ غير أنه يتم اختيار 12 متسابق فقط للوصول للنهائيات، ليفوز اثنين منهم بالمسابقة، حيث يحصل الفائزون النهائيون على قسائم تسوق بالمول بقيمة 5,000/- درهم؛ فيما يحصل جميع المتأهلين للتصفيات النهائية على قسائم بقيمة 1,000/- درهم.

تتميز مسابقة تالنتولجي بكونها مسابقة مفعمة بالطاقة والحيوية؛ يتم تنظيمها من قبل مشرف مول للشباب الموهوبين الذين لديهم شغف نحو تحقيق النجاح. هذا وفي حين يحتفي المول بالدور الذي يلعبه الشباب في المجتمع، فإن مسابقة تالنتولجي تساعد على تعزيز الوحدة بين أفراد المجتمع، كما تساعد في اكتساب الثقة بالنفس وتوفير تجربة لا تنسى لكونهم جزءًا من حدث لا يُنسى.{:}

 4 total views,  2 views today