{:en}Global Education Platform Streamlines Digital Customer Experiences, Boosts Student Engagement, and Increases App Rating by 71% With Swrve{:}{:ar}منصة التعليم العالمية تبسط تجارب العملاء الرقمية وتعزز إشراك الطلاب وتزيد تصنيف التطبيق بنسبة 71 في المائة باستخدام سويرف{:}

{:en}

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)Swrve, the world leader in mobile marketing and customer engagement announced today that Wall Street English is increasing in-app engagement and boosting student retention with Swrve. The award-winning education platform uses Swrve to deliver hyper relevant localized mobile messaging to students in 28 countries worldwide.

Awarded Best Education Platform of the Year by Education Investor Global, Wall Street English helps people learn English through a unique method that blends in-app lessons with highly-personalized, face-to-face support. With more than 3 million alumni and over 90,000 students enrolled worldwide, this established leader in education needed a real-time mobile messaging solution that could scale to support their students around the world in their language learning goals.

With Swrve, Wall Street English delivered hyper relevant, localized push notifications and in-app messages to students, resulting in a 71% increase in app store rating. Swrve’s real-time customer engagement platform helped Wall Street English achieve:

Overall Return on Relevance

  • 3.1 million push notifications delivered to the right student at the right time, in real time
  • 448k additional app sessions recorded among Swrve-engaged users
  • 168k more lessons being continued by Swrve-engaged users, driving more students down the funnel from in-app engagement to in-person lessons

App Store Ratings Success

  • 98k targeted users completed requests for app store ratings
  • A 71% lift in app store rating from—2.8 stars to 4.8 stars—within 16 weeks of campaign launch

“We’re excited to be working with Swrve to make Wall Street English’s mobile experience better than ever,” said Angela Seeley, Global Mobile Channel Marketing Manager at Wall Street English. “With Swrve, we can deliver the personalized, hyper-relevant messages that our students all around the world require to move seamlessly through their courses.”

“Wall Street English have clearly demonstrated the valuable results of streamlining digital and physical experiences through their unique learning method in both the apps Learn English and Say Hello,” said Tom Aitchison, CEO of Swrve. “Through our partnership with Wall Street English, we can deliver a seamless, localized, and personalized experience to each and every customer using those apps.”

*Source: AETOSWire

{:}{:ar}سان فرانسيسكو – (بزنيس واير/“ايتوس واير”): أعلنت اليوم “سويرف“، الشركة الرائدة في العالم في مجال التسويق عبر الجوال وتفاعل العملاء، أن معهد وول ستريت لتعليم اللغة الإنجليزية يزيد من التفاعل داخل التطبيق كما ويزيد استبقاء الطلاب باستخدام “سويرف”. في الواقع، فإن منصة التعليم الحائزة على الجوائز تستخدم “سويرف” لتقديم رسائل عبر الجوال ذات صلة ومحلية وفي الوقت الفعلي للطلاب في 28 بلد حول العالم.

حاز معهد وول ستريت لتعليم اللغة الإنكليزية على جائزة أفضل منصة للتعليم لهذا العام من قبل “إديوكيشن إنفستر جلوبال”، وهو يساعد الأشخاص على تعلّم اللغة الإنكليزية عبر طريقة فريدة تمزج بين الدروس داخل التطبيق بواسطة دعم شخصي فائق ومباشر. ومع أكثر من 3 مليون خريج وما يزيد عن 90 ألف طالب مسجلين عالمياً، احتاج هذا الرائد في التعليم إلى حل مراسلة عبر الهاتف الجوال في الوقت الفعلي يستطيع التوسع لدعم طلابه من حول العالم لتحقيق أهدافهم المتمثلة في تعلم اللغات.

وباستخدام “سويرف”، قدّم معهد وول ستريت لتعليم اللغة الإنكليزية إشعارات على الهاتف الجوال محلية وذات صلة ورسائل داخل التطبيق إلى الطلاب، ما أدى إلى زيادة بنسبة 71 في المائة في تصنيف متجر التطبيقات (“آب ستور”). وساعدت منصة “سويرف”، لاشراك العملاء في الوقت الفعلي، معهد وول ستريت لتعليم اللغة الإنكليزية من تحقيق ما يلي:

العائد الإجمالي على الملاءمة

  • 3.1 مليون إشعار مقدم للطالب المناسب في الوقت المناسب والفعلي
  • 448 ألف جلسة تطبيق إضافية مسجلة بين مستخدمي “سويرف”
  • 168 ألف من الدروس الإضافية المستكملة من قبل مستخدمي “سويرف” التي تدفع المزيد من الطلاب من الإشراك داخل التطبيق إلى اتخاذ دروس شخصية

نجاح تصنيفات متجر التطبيقات (“آب ستور”)

  • أكمل 98 ألف من المستخدمين المستهدفين طلبات تصنيفات متجر التطبيقات (“آب ستور”)
  • زيادة بنحو 71 في المائة في تصنيف متجر التطبيقات من – 2.8 نجمة إلى 4.8 نجمة – في غضون 16 أسبوعاً من إطلاق الحملة

وقالت أنجيلا سيلي، مديرة التسويق العالمي لقناة الجوال في معهد وول ستريت لتعليم اللغة الإنكليزية، في هذا السياق: “نحن متحمسون للعمل مع ’سويرف‘ لجعل تجربة الهاتف الجوال من معهد وول ستريت لتعليم الإنكليزية أفضل من أي وقت مضى. ونستطيع، باستخدام ’سويرف‘، تقديم رسائل شخصية ذات صلة تلك التي يحتاجها طلابنا من حول العالم من أجل متابعة دروسهم بسلاسة”.

وأفاد توم إيتشيسون، الرئيس التنفيذي لشركة “سويرف” قائلاً: “أظهر بوضوح معهد وول ستريت لتعليم اللغة الإنجليزية النتائج القيمة لتبسيط التجارب الرقمية والمادية من خلال طريقة التعلم الفريدة في كلتا التطبيقات ’تعلم اللغة الإنجليزية‘ و’قل مرحباً‘. فمن خلال شراكتنا مع معهد وول ستريت لتعليم اللغة الإنكليزية، بإمكاننا تقديم تجربة شخصية سلسة ومحلية لكل فرد من مستخدمي هذه التطبيقات”.

*المصدر: “ايتوس واير”{:}