{:en}Ask Nayri today and she will give you a genuine advice!{:}{:ar}اسأل نايري اليوم وستقدم لك النصيحة الأفضل!{:}

{:en}

Aesthetic tips for face

Everyone wants glowing skin. Many face the constant battle against dryness. That fresh from the beach radiance doesn’t come easy, especially if you lack the proper tools and skin care insight needed to enhance your complexion. Many falsely believe a night cream or serum can revitalize their look, but glowing skin isn’t achieved with a single remedy. Rather, applying a multi-faceted approach is the key to a fresh and youthful face.

Errors in aesthetic treatment

Serious surgical and postoperative errors, complications, wrong-site surgery, and medication errors can occur in any type of surgical procedure and in any surgical environment. Any type of surgery involves inherent risk. As patient advocates, aesthetic surgeons have always fostered a culture of safety to help minimize errors and improve outcomes.

Simplicity in aesthetic

Quality should never be a compromise. To be honest and realistic about a treatment is a must for an organization for a good customer experience. Doing simple things but at its best is a major concern for the satisfaction of an individual. Simple and easy ways of pampering yourselves and embrace your younger version once again.

As rightly said, “outer beauty starts from within” , this place is best for the one’s who wants to explore their inner beauty. It is a one stop help center for all who wants to relish a new experience with their bodies. Come and start the change today itself by pampering ourselves for this.

Moisturizers & hydrators

Moisturizers are oil-based ingredients, including occlusive agents, such as petrolatum or mineral oil, and emollients like esters and plant oils. They work by creating a seal on the surface of skin which prevents water from escaping. They also make the skin feel smoother and less dry,” says romanowski. “hydrators are ingredients called humectants, such as glycerin or hyaluronic acid, that absorb water from the atmosphere or your skin and hold it in place on your skin.”

Plastic surgery

Plastic surgery is defined as a surgical specialty dedicated to reconstruction of facial and body defects due to birth disorders, trauma, burns, and disease. Plastic surgery is intended to correct dysfunctional areas of the body and is, by definition, reconstructive in nature. While many plastic surgeons choose to complete additional training and perform cosmetic surgery as well, the basis of their surgical training remains reconstructive plastic surgery.

Thread lift

The thread-lift provides only limited short-term improvement that may be largely attributed to postprocedural edema and inflammation. Our results objectively demonstrate the poor long-term sustainability of the thread-lift procedure. Given these findings, as well as the measurable risk of adverse events and patient discomfort, we cannot justify further use of this procedure for facial rejuvenation.

Face lift

A face-lift is a cosmetic surgical procedure to create a younger appearance in your face. The procedure can reduce the sagging or folds of skin on the cheeks and jawline and other changes in the shape of your face that occur with age. During a face-lift, a flap of skin on each side of the face is pulled back, and tissues below the skin are surgically altered to return the contour of the face to a more youthful shape. Before the flap is sutured closed, excess skin is removed.

Connecting the Aesthetic Industry and The Experts with You!

Nayri Estepanian, known as Nayritta, is a Lebanese Armenian woman with high ambitions and drive to the future. She loves to explore, be a guide, an intermediate and a connection between the Aesthetic industry and the experts with you.

She had been always searching for ways to help and assist individuals who are looking for tips to take care of their beauty, image and looks.

Her aim is to provide education, motivate and assist in building some individuals’ confidence through introducing different Aesthetic ways and procedures making the content worthwhile for everyone to reach their goal and understand the knowledge behind it before implementing any procedures.

With the instant support and interest from the community, this made Nayri move forward to be more responsible with her journey to explore, educate and provide the right solutions.

Building a credible successful future in this industry is her main Goal!{:}{:ar}نصائح جمالية للوجه

الجميع يريد بشرة جميلة ومتألقة. يواجه الكثير اليوم معركة مستمرة ضد الجفاف. النضارة المنعشة من لا تأتي بسهولة ، خاصة إذا كنت تفتقر إلى الأدوات المناسبة والعناية الفائقة لتحسين بشرتك. يعتقد الكثيرون بشكل خاطئ يعتقد الجميع أن الكريم الليلي أو السيروم يمكن أن يعيد تنشيط مظهر الوجه ، لكن البشرة المتألقة لا تتحقق بعلاج واحد. بدلاً من ذلك ، فإن تطبيق نهج معين وعادات متعددة الأوجه هو المفتاح لوجه جديد وشاب.

أخطاء في العلاج الجمالي

يمكن أن تحدث أخطاء جراحية ومضاعفات أو استخدام الأدوية الخاطئة في أي نوع من العمليات الجراحية التجميلية أوفي أي عيادة تجميل عامة. ينطوي هذا على أنواع الجراحة التي يريدها المريض والطبيب الذي يتم اختياره من دون بحث عام والذي يمكن أن يسبب مخاطر عدة. كما أن جراحي التجميل يعززون دائما أهمية الثقافة والسلامة في هذا المجال للمساعدة في تقليل الأخطاء وتحسين النتائج.

البساطة في الطب الجمالي

لا يجوز الاستغناء عن الجودة وأهمية الطب الجمالي اليوم. يجب على كل عيادة أو طبيب ان يكون صادقًا مع نفسه ومريضه وواقعيًا حول العلاجات المناسبة من أجل تجربة جيدة ومفيدة. القيام بأشياء بسيطة وبأفضل حالاتها في بعض الأحيان هو مصدر قلق لإرضاء المريض لأن التوقعات من العديد هو مبالغ به. الطرق البسيطة والسهلة هي علامة الجمال المستمر لتدليل أنفسكم واحتضان مظهر رائع.

كما يقال “الجمال الخارجي يبدأ من الداخل”… هذا هو المكان الأفضل لمن يريد اكتشاف جماله الداخلي. انها النقطة الفاصلة لمساعدة الجميع الذين يرغبون في الاستمتاع بتجربة جديدة وفريدة مع أجسامهم. ابدأ اليوم بالتغيير المنطقي ودلل نفسك لجمال ونضارة ومظهر جميل.

مرطب لبشرة صحية

الكريمات المرطبة هي مكونات زيتية وتشتمل على عناصر اضافية مثل الفازلين  والزيوت العطرية ، والمرطبات مثل الاسترات والزيوت النباتية. وهي تعمل على إنشاء غشاء على سطح الجلد يمنع الماء من التسرب. كما أنها تجعل البشرة تبدو أكثر نعومة وأقل جفافًا. “المرطب يتضمن من المكونات مثل الجلسرين أو حمض الهيالورونيك ، تمتص الماء من الجو أو الجلد وتثبته في مكانه على بشرتك.

الجراحة التجميلية

تعرف الجراحة التجميلية بأنها اجراء جراحي مخصص لإعادة تجميل الوجه والجسم بسبب اضطرابات عدة مثل الولادة والصدمات والحروق والأمراض وغيرها الكثير. تهدف الجراحة التجميلية إلى تصحيح المناطق المختلة في الجسم وهي بحكم طبيعتها ترميمية. بينما يختار العديد من جراحي التجميل دراسة جراحات وطرق جديدة دائما ليبقى أساس لهم للتدريب وتعلم فن جديد في الترميم.

الرفع بالخيط

يوفر الرافعة الخيطية تحسينًا محدودًا قصير المدى فقط يمكن أن يُعزى إلى حد كبير إلى الوذمة والتهاب ما بعد الإجراءات. توضح نتائجنا بشكل موضوعي الاستدامة الضعيفة على المدى الطويل لإجراء رفع الخيط. بالنظر إلى هذه النتائج ، بالإضافة إلى المخاطر القابلة للقياس للأحداث السلبية وانزعاج المريض ، لا يمكننا تبرير المزيد من استخدام هذا الإجراء لتجديد شباب الوجه.

شد الوجه

عملية شد الوجه هي عملية جراحية تجميلية لإضفاء مظهر أصغر سنًا على وجهك. يمكن أن يقلل الإجراء من ترهل أو طيات الجلد على الخدين والفك والتغيرات الأخرى في شكل وجهك التي تحدث مع التقدم في السن. أثناء عملية شد الوجه ، يتم سحب رفرفة الجلد على كل جانب من الوجه للخلف ، ويتم تغيير الأنسجة أسفل الجلد جراحيًا لإعادة محيط الوجه إلى شكل أكثر شبابية. قبل خياطة السديلة مغلقة ، تتم إزالة الجلد الزائد.

ربط الطب الجمالي والأطباء والفرد معا!

نايري استيبانيان والمعروفة باسم نايريتا، هي سيدة أعمال أرمنية لبنانية ذات طموحات عالية وتوجه نحو المستقبل في تثقيف الفرد بالطب الجمالي. تحب اكتشاف الجديد وأن تكون مرشدة ووسيطًة بين علاقة الصناعة الجمالية والأطباء مع العملاء أو المرضى.

لقد كانت دائمًا تبحث عن طرق لمساعدة الأفراد الذين يبحثون عن النصائح الجديدة والمفيدة للعناية بجمالهم ومظهرهم.

هدفها هو توفير المعلومات والتحفيز والمساعدة في بناء ثقة بعض الأفراد مع أطباء التجميل من خلال تقديم طرق وإجراءات جمالية مختلفة تجعل المحتوى جديرًا بالاهتمام للجميع للوصول إلى هدفهم وفهم المعرفة الكاملة وراءه الاجراءات قبل تنفيذ أي عملية أو تغييرعام.

بفضل الدعم والاهتمام الفوري من المجتمع في هذا الاطار فقد جعل من نايري امراة ناجحة تمضي قدمًا لتصبح أكثر مسؤولية في رحلتها لاستكشاف وتعليم وتقديم الحلول المناسبة.

إن بناء مستقبل ناجح وذو مصداقية في هذا المجال هو هدفها الرئيسي!{:}