{:en}Arabian Automobiles announces exclusive and special Ramadan offers{:}{:ar}العربية للسيارات تكشف عن عروضها الرمضانية الحصرية والمتميزة{:}

{:en}

Arabian Automobiles, the flagship company of the AW Rostamani Group and exclusive dealer for NISSAN, INFINITI, and RENAULT in Dubai, Sharjah, and the Northern Emirates, announced the holy month of Ramadan unique offers to delight its customers and ensure their peace of mind. Throughout Ramadan, NISSAN customers will enjoy free one-year insurance, three-year free maintenance, free registration, guaranteed cashback, down payment support and five years warranty. This offer is valid on all 2020 models, including the new Patrol.

On the other hand. INFINITI is granting customers the opportunity to drive the cars they prefer, especially those looking for high-end engineering and luxurious interior and exterior designs. Those interested will have their down payment waived as well as get free insurance for one year, three years’ free service/60,000 kilometers, free registration, and five years unlimited mileage warranty.

Last but not least, RENAULT cars, which are enhanced with innovation, comfort, and style, will come with either of the following three offers: deferred Payments until 2021, or one year of free insurance, free service and five years warranty, or 0% interest for four years (T&C apply).

Aftersales department also presenting customers a host of offers, including free pick-up and drop-off, for servicing, free ozone sanitization for cars during the holy month, 60 minutes Express Service and 0% interest easy payment plans on select credit cards. Customers are also offered free vehicle health check-up, irrespective of vehicle age, associated host of other benefits.

Interested customers can explore their favorite car models by either arranging a video call with a Sales Advisor via Zoom or Microsoft Teams on 800NISSAN (800647726) or nissan-dubai.com for Nissan, 800INFINITI (800-46346484) or infinti-dubai.com for INFINITI, or 800RENAULT (800-7362858) or visit the website: dubai.renault.ae for Renault. Showrooms are open 10 a.m. to 3 p.m. & 7:30 p.m. to 9:30 p.m. Saturday to Thursday, and Friday 7:30 p.m. to 9:30 p.m. The service centers for all brands will also be welcoming customers from Saturday to Thursday, 8 a.m. to 2 p.m. and 7:30 p.m. to 9:30 p.m.

About Arabian Automobiles Company

Arabian Automobiles Company (AAC) is the flagship company of AW Rostamani Group. With 50 years in the business, AAC is one of the leading automotive dealers in the GCC and exclusive distributor for Nissan, INFINITI and Renault vehicles in Dubai and the Northern Emirates. Arabian Automobiles is looking back on 50 years of excellence and passion, and forging ahead with its vision to enrich customer lives and remain the trusted automotive brand of choice.

Arabian Automobiles became the first automotive company in the UAE to be awarded the prestigious ‘Dubai Quality Gold Award’ by Dubai Economy in May 2017. In the same year, INFINITI won ‘Best Performing Brand’ in the automotive category of the Dubai Service Excellence Scheme; an accolade previously won by Nissan in 2016 and Renault in 2015. In 2015, Arabian Automobiles received the Mohammed Bin Rashid Al Maktoum business award for most outstanding performance and in 2013 it became the first private company in the UAE to be inducted into the prestigious Palladium Balanced Scorecard Hall of Fame for strategy execution. Arabian Automobiles Company is currently the holder of Nissan Motor Company’s ‘Global Nissan Aftersales Award and is the only Nissan distributor to have won the award for ten years in a row.

Across its Dubai and Northern Emirates network, Arabian Automobiles operates:

  • New vehicle sales showrooms: 9 Nissan, 4 INFINITI and 2 Renault
  • 6 pre-owned car showrooms
  • Central Logistics Centre at Dubai Industrial City
  • Service centres: 10 Nissan, 4 INFINITI, and 3 Renault
  • 60 minutes Express Service
  • 9 spare parts outlets
  • Arabian Automobiles is ISO 9001, ISO 14001 and OHSAS 18001 certified.

{:}{:ar}[دبي – الإمارات العربية المتحدة، 29 أبريل 2020] – أعلنت العربية للسيارات، شركة السيارات الرئيسية في مجموعة عبد الواحد الرستماني، والوكيل الحصري لعلامات نيسان وإنفنيتي ورينو في دبي والشارقة والإمارات الشمالية، بالشهر الفضيل هذا العام، عن إطلاقها عروضًا مميزة وحصرية لإسعاد عملائها وضمان راحتهم. وطوال شهر رمضان، سيستمتع عملاء نيسان بالتأمين المجاني لعام واحد، والصيانة المجانية لثلاث سنوات، إضافة إلى التسجيل المجاني والاسترداد النقدي المضمون والدعم في الدفعة المقدمة والضمان لخمس سنوات. ويسري هذا العرض على جميع طرازات 2020، بما في ذلك باترول الجديدة.

وانضمت إلى الحملة علامة إنفينيتي الفاخرة التي كشفت بدورها عن عرض فريد لمنح العملاء فرصة قيادة السيارات التي يفضلونها. وبموجب هذه الحملة، يمكن للباحثين عن الهندسة الراقية والتصميم الداخلي والخارجي الفاخر، الاستفادة من المزايا الكثيرة، بما في ذلك  الاعفاء من الدفعة الأولى، والحصول على التأمين المجاني لعام واحد، والصيانة المجانية لثلاثة أعوام/ 60,000 كيلومتر، والتسجيل المجاني، والضمان لخمس سنوات غير محدودة الكيلومترات.

وعلاوة على ذلك، كشفت رينو عن عروض على سياراتها المعززة بالإبداع وخصائص الراحة والرقي، ويمكن لجميع المشترين والعملاء الذين يتطلعون إلى امتلاك سيارات رينو جديدة، الاستفادة من أحد الخيارات الثلاثة في رمضان، وهي: الدفع المؤجل حتى يناير 2021، أو التأمين والصيانة المجانية لسنة واحدة إضافة إلى الضمان لخمس سنوات، أو الإعفاء التام من الفائدة لأربع سنوات (تطبق الشروط والأحكام).

ويقدم قسم خدمات ما بعد البيع مجموعة من العروض، بما في ذلك الاستلام والتوصيل المجاني للصيانة، والتعقيم المجاني بالأوزون للسيارات خلال الشهر الكريم، والخدمة السريعة لمدة 60 دقيقة، وخطط الدفع السهلة بدون فائدة على مجموعة مختارة من بطاقات الائتمان. ويحصل العملاء أيضًا على الفحوص المجانية للمركبات، بغض النظر عن موديلاتها أو سنوات صنعها، إضافة إلى المزايا الأخرى.

ويمكن للعملاء استكشاف طيف واسع من الموديلات التي يفضلونها من العلامات التجارية الثلاث، وذلك من خلال الترتيب لمكالمات عبر الفيديو مع مستشاري المبيعات عبر تطبيق Zoom أو Microsoft Teams على800NISSAN (800647726) أوnissan-dubai.com  لسيارات نيسان و 800INFINITI (800-46346484)  أو infinti-dubai.com لسيارات إنفينيتي، و 800RENAULT (800-7362858)  أو الموقع dubai.renault.ae لسيارات رينو. وتفتح المعارض أبوابها من 10 صباحًا وحتى 3 مساءً. ومن 7:30 إلى 9:30 مساءً من السبت إلى الخميس وفي يوم الجمعة من 7:30 إلى 9:30 مساءً. أما مراكز الخدمة للعلامات الثلاث فسترحب بعملائها من السبت إلى الخميس من 8 صباحًا وحتى الثانية بعد الظهر، ومن 7:30 إلى 9:30 مساءً.

نبذة عن الشركة العربية للسيارات

الشركة العربية للسيارات هي الشركة الرئيسية في مجموعة شركات عبد الواحد الرستماني. وتعمل الشركة في قطاع السيارات منذ أكثر من 50 عاماً، وتعتبر واحدة من الشركات الرائدة في قطاع توزيع السيارات في دول مجلس التعاون الخليجي، والموزع الحصري لسيارات نيسان وإنفينيتي ورينو في دبي والإمارات الشمالية. وبعد مرور 50 عاماً من التميز وشغف الريادة، لا تزال رؤية العربية للسيارات مكرسة نحو إثراء تجارب العملاء، وأن تظل الخيار الموثوق في قطاع السيارات.

وأصبحت العربية للسيارات أول شركة سيارات في دولة الإمارات العربية المتحدة تحصل على جائزة دبي للجودة المرموقة – الفئة الذهبية، من قبل اقتصادية دبي في مايو 2017. وفي السنة ذاتها، فازت إنفينيتي بجائزة أفضل العلامات أداءَ في فئة السيارات من برنامج دبي للتميز في الخدمة، وهي الجائزة ذاتها التي فازت بها سابقا نيسان في العام 2016، ورينو في العام 2015. وفي العام 2015، حصلت العربية للسيارات على جائزة محمد بن راشد آل مكتوم للأداء المتميز، وفي العام 2013، أصبحت أول شركة خاصة في دولة الإمارات العربية المتحدة تدخل قاعة الشهرة لمؤسسة البلاديوم، وذلك لتفوقها في منافسة تطبيقات بطاقة الأداء المتوازن والتراصف الاستراتيجي. وتحمل العربية للسيارات حاليًا جائزة نيسان العالمية لخدمات ما بعد البيع، وهي الموزع الوحيد لعلامات نيسان الذي يفوز بهذه الجائزة للسنة العاشرة على التوالي.

وضمن شبكتها في دبي والإمارات الشمالية، تتولى العربية للسيارات تشغيل ما يلي:

  • صالات عرض السيارات الجديدة: 9 نيسان، و 4 إنفينيتي و 2 رينو.
  • 6 مرافق لبيع السيارات المستعملة المعتمدة.
  • مركز الصيانه يعمل 24 ساعة يوميًا في منطقة رأس الخور بدبي.
  • مركز الصيانه اللوجستية المركزية في مدينة دبي الصناعية.
  • مراكز الصيانه: 10 نيسان، 4 إنفينيتي و 3 رينو.
  • مركز الصيانه السريعة في غضون 60 دقيقة
  • 9 مراكز لقطع الغيار.
  • العربية للسيارات حائزة على شهادتي أيزو 9001 وأيزو 14001 وشهادة OHSAS 18001

{:}