{:en}Upgrade your lifestyle with Ramada Downtown Dubai’s{:}{:ar}يمكنك الاستمتاع بنمط حياة راقٍ{:} long-stay packages

{:en}

Live at the heart of Dubai and avail exclusive perks from the hotel  

Experience the Downtown Dubai lifestyle with Ramada by Wyndham Downtown Dubai’s hard-to-resist long-stay deals.

With rates starting at AED 7,250/ per month for a Junior Suite with a view of the Burj Khalifa and Dubai Fountain, you can wake up with a view of the world’s highest skyscraper and watch the majestic fountain show within the comforts of your suite. Other room categories such as One-Bedroom Suite and Two-Bedroom Suite are also available.

Enjoy the perks of living at the heart of Dubai where all the major business and leisure hubs are easily within reach. Avail extra privileges from the hotel including 25% discount on dining, laundry services, and use of business centre facilities; plus a dedicated parking slot and valet parking service. For those looking for a truly homey stay, suites are equipped with a stovetop kitchen and kitchenware, dishwasher, and washing machine.يمكنك الاستمتاع بنمط حياة راقٍ

About Ramada by Wyndham Downtown Dubai

Ramada by Wyndham Downtown Dubai is located within the city’s vibrant commercial and tourist centre. The hotel provides a great view of Burj Khalifa, the tallest building in the world, and overlooks the spectacular Dubai Fountain. It is a short walk away from The Dubai Mall, as well as to a wide array of dining venues along Downtown Dubai. Its prime location makes it ideal for all types of guests – business travellers attending conferences and exhibitions, extended holidays for families, or guests on short Dubai getaway.

The hotel offers a modern luxurious city suite living with its spacious accommodation and tasteful interiors complemented by an outstanding service. Guests can choose from a range of options including a junior suite, one-bedroom suite, two-bedroom suite and the luxurious four-bedroom penthouse. Kenza Restaurant, located at the hotel’s second floor, is an all-day dining venue that serves a delectable selection of local and international dishes. The hotel amenities include a well-equipped gymnasium and a large outdoor swimming pool where the guests can rejuvenate and relax amid the hustle and bustle of the city.

{:}{:ar} مع باقات الإقامة الطويلة في فندق رمادا داون تاون دبي

عِش في قلب دبي واستفد من المزايا الحصرية في الفندق

استمتع بنمط حياة وسط مدينة دبي مع عروض الإقامة الطويلة التي يصعب مقاومتها بفنادق رمادا باي ويندهام داون تاون دبي.

بأسعار تبدأ من 7,250 درهمًا إماراتيًا / شهريًا للجناح الصغير مع إطلالة على برج خليفة ونافورة دبي، يمكنك الاستيقاظ مع إطلالة على أعلى ناطحة سحاب في العالم ومشاهدة عرض النافورة المهيب بالإضافة إلى وسائل الراحة في جناحك. تتوفر أيضًا فئات أخرى من الغرف مثل جناح بغرفة نوم واحدة وجناح مكون من غرفتي نوم.

استمتع بامتيازات المعيشة في قلب دبي حيث يسهل الوصول إلى جميع مراكز الأعمال والترفيه الرئيسية. وتمتع بالاستفادة من الامتيازات الإضافية من الفندق بما في ذلك خصم بنسبة 25٪ على الطعام وخدمات غسيل الملابس واستخدام مرافق مركز الأعمال؛ بالإضافة إلى باحة اصطفاف سيارات مُخصص وخدمة اصطفاف السيارات. أما عن أولئك الذين يبحثون عن إقامة منزلية حقيقية، تم تجهيز الأجنحة بمطبخ مسطح وأدوات مطبخ وغسالة أطباق وغسالة ملابس.يمكنك الاستمتاع بنمط حياة راقٍ

لمحة عن فندق رمادا من ويندام داون تاون دبي

يقع فندق رمادا من ويندام داون تاون دبي في وسط المدينة التجاري والسياحي النابض بالحياة. يطلّ الفندق على برج خليفة، المبنى الأطول في العالم وعلى نافورة دبي المذهلة أيضاً. يبعد مسافةً قصيرةً مشياً على القدمين عن دبي مول، وعن مجموعة واسعة من المطاعم المنتشرة في منطقة داون تاون دبي. ويعتبر، نظراً إلى موقعه الاستراتيجي، مثالياً لاستضافة النزلاء على اختلاف اهتماماتهم، من المسافرين بقصد الأعمال لحضور المؤتمرات والمعارض، أو القادمين لتمضية العطلات الطويلة مع العائلة، أو الضيوف المقيمين لفترة قصيرة في دبي. يضمّ الفندق أجنحةً عصريةً وفاخرة ذات إقامة مريحة، وديكور داخليّ مميّز، في أجواء من الخدمة الاستثنائية. ويقدّم للنزلاء خيارات عدة للإقامة في جناح صغير، أو جناح من غرفة نوم واحدة، أو غرفتي نوم، فضلاً عن جناح بنتهاوس الفاخر الذي يضمّ أربع غرف نوم.

يقدم مطعم كنزا المأكولات والمشروبات على مدار اليوم، في الطابق الثاني من الفندق، حيث يمكن التلذّذ بأشهى الأطباق المنوّعة المحلية والعالمية. ومن المرافق المتوافرة في الفندق نادٍ رياضي مجهّز بأحدث الآلات، وحوض سباحة كبير في الهواء الطلق حيث يتسنّى للضيوف الاسترخاء والانتعاش رغم زحمة المدينة.{:}