{:en}UAE Music Lovers Speak Out: Why Being Local Matters To Them{:}{:ar}اطلع على السبب الذي دفع محبّي الموسيقى في الإمارات إلى استخدام أنغامي – التطبيق المحلّ الأساسي في سوق يتواجد فيه لاعبون عالميون{:}

{:en}

Dubai, United Arab Emirates, (AETOSWire)We’re happy to announce the 2nd installment of the “Why it matters to be Local” study conducted by Choueiri Group’s Data team in collaboration with @Anghami.

The insights gathered will focus on Anghami’s UAE listeners and their love for the music streaming platform. ​

UAE Music Lovers Speak Out: Why Being Local Matters To Them

As a melting pot of cultural diversity, the UAE’s ethnically varied population makes for a unique market in the region, where brands often struggle to build a strong emotional connection with their audience. The music industry, just like many others has also been striving hard to find its sweet spot (between local and global).

For more insights, click on the link to download the full report.

https://files.constantcontact.com/ec9b0320801/27022fbf-27eb-4208-b244-09c83b2e53db.pdf

About Digital Media Services (DMS):

Digital Media Services (DMS) was incorporated in 2010 as the official digital media arm of Choueiri Group. Today, the Company extends a premium portfolio of online / mobile offerings, which reach 140 million Unique Browsers, generate 1.2 Billion Page Views and serve over 3.8 billion ad impressions per month. Aligned with Choueiri Group’s commitment to and focus on digital, DMS received a brand makeover in April 2017, which expresses its unique strength as the true voice of independent publishers. DMS is headquartered in Dubai, with presence in key regional markets.

*Source: AETOSWire

{:}{:ar}دبي، الامارات العربية المتحدة،  (“ايتوس واير) :يعتبر التنوّع الثقافي والعرقي في الإمارات العربية المتحدة فريداً من نوعه في المنطقة، مما جعل عملية بناء رابط عاطفي متين ما بين العلامات التجاريّة وجمهورها عمليةً صعبة. فقطاع الموسيقى، تماماً مثل غيره من القطاعات، يحاول جاهداً إيجاد الرابط المثالي ما بين الطابعين المحلّ والعالمي.

UAE Music Lovers Speak Out: Why Being Local Matters To Them

يمكنكم الاطلاع على هذا التقرير عبر النقر على الرابط التالي:

https://files.constantcontact.com/ec9b0320801/27022fbf-27eb-4208-b244-09c83b2e53db.pdf

 لمحة عن Digital Media Services (DMS)

تأسست شركة Digital Media Services (DMS) عام 2010 لتكون الذراع الرقمي الرسمي لـ Choueiri Group، وتقدم الشركة حالياً حافظة متميزة من العروض عبر الإنترنت/الهاتف الجوال تصل إلى نحو 140 مليون مستخدم فريد، وتولّد 1.2 مليار زيارة لصفحات إنترنت، كما تقدم أكثر من 3.8 مليار إعلان شهرياً. وتماشياً مع التزام Choueiri Group وتركيزها على القطاع الرقمي، فقد أجرت DMS عملية تجديد لعلامتها التجارية في شهر أبريل 2017، الأمر الذي يعكس مكانتها الاستثنائية بصفتها الصوت الحقيقي للناشرين المستقلين. وتتخذ شركة DMS من دبي مقراً لها، ولديها حضور واسع في عدد من الأسواق الرئيسية في المنطقة.

*المصدر: “ايتوس واير”{:}