{:en}Tejari/JAGGAER confirms participation at GITEX 2020{:}{:ar}تجاري/جاقار تؤكد مشاركتها في أسبوع جيتكس للتقنية 2020{:}

{:en}

 The leading spend management company will showcase the latest technology and products to support procurement teams in the Middle East region

Dubai, United Arab Emirates, 6th December 2020: Tejari/JAGGAER, the world’s largest independent spend management company, has announced its participation in the 40th GITEX Technology Week, which starts today and continues until the 10th December, at the Dubai World Trade Centre.

The company, who recently celebrated 25 years of business with a newly refreshed brand, an upgraded website, will showcase its latest technological developments and software launches to support procurement teams throughout the UAE and the wider Middle East region.

Thomas Dieringer, President for Europe Middle East and Africa, JAGGAER said: “GITEX Technology Week provides the perfect platform to showcase our advances in technology, while also garnering an insight into the latest technology trends from around the world.

We would like to congratulate all those involved in the running of GITEX Technology week for ensuring this physical event can go ahead. With the difficult year we have faced it is testament to the leadership of Dubai that events of this magnitude are able to go ahead.

“We look forward to maximising the opportunity to meet existing clients and build new relationships.”

Tejari/JAGGAER will participate at the event under the Smart Dubai umbrella after their long-standing partnership with the Dubai Government Procurement Portal eSupply. The portal has subsequently provided suppliers with the opportunity to participate in transparent online bidding activities for contracts and tenders published by over 40 major Dubai Government entities.تجاري/جاقار تؤكد مشاركتها في أسبوع جيتكس للتقنية 2020

The implementation of the platform has reduced the processes required, increased engagement, and resulted in several best practices being adopted during the procurement process.

As a result of introducing the platform, Government suppliers have increased, and created ease of communication. The system also promoted sustainability through the implementation of paperless tendering processes and contracts. The security credentials, processing power, connectivity, and time efficiencies within the evaluation process have all subsequently improved.

“Ensuring effective and efficient management of strategic sourcing events, supplier registration, and performance through a single, user-friendly centralised repository, has been a game-changer to many government entities and businesses in the Middle East. Since its inception, the portal has provided buyers and prospective suppliers with the most efficient, effective, and transparent means of interaction,” added Dieringer

JAGGAER now has over 70 customers in the Middle East connected to a global network of 4 million suppliers in 70 countries around the world. The company has experienced tremendous growth in the region and now has plans to expand its location and headcount.

To learn more about JAGGAER and the technology and software available, please visit them at Dubai Smart Government Stand S3-A21, in Sheikh Saeed Hall 3.

About JAGGAER

JAGGAER is the world’s largest independent spend management company, connecting customers to a network of 4 million suppliers in 70 countries, served by offices located in the Americas, APAC, Asia and EMEA.

JAGGAER offers complete SaaS-based Source-to-Pay eProcurement solutions with advanced Spend Analytics, Sourcing, Supplier Management, Contract Lifecycle Management, Savings Tracking, and intelligent workflow capabilities all on a single platform, JAGGAER ONE. JAGGAER has pioneered spend solutions for over two decades and continues to lead the innovation curve by listening to customers and stakeholders in all industry sectors, public services and academia.

Additionally, JAGGAER integrates with most ERPs, can transact on one single platform or easily complement existing systems to drive more value and holds 37 patents – more than any other spend management provider.

{:}{:ar} الشركة الرائدة في إدارة الإنفاق ستستعرض أحدث الحلول التقنية والمنتجات لدعم قطاع المشتريات في الشرق الأوسط

دبي، الإمارات العربية المتحدة، 6 ديسمبر 2020: أعلنت تجاري/ جاقار، شركة إدارة الإنفاق المستقلة الأكبر على مستوى العالم، عن مشاركتها في أسبوع جيتكس للتقنية بنسخته الأربعين، والذي يبدأ اليوم الأحد (6 ديسمبر)  ويستمر لغاية الخميس 10 ديسمبر في مركز دبي التجاري العالمي.

في هذا الإطار، ستستعرض الشركة التي احتفلت مؤخراً بمرور 25 عاماً على تأسيسها عبر تحديث العلامة التجارية وإطلاق منصة إلكترونية بحلة جديدة، أحدث خدماتها وأنظمتها المتطورة، بهدف دعم فرق إدارة المشتريات، في جميع أنحاء دولة الإمارات العربية المتحدة، ومنطقة الشرق الأوسط عموماً.

في هذه المناسبة، علّق توماس ديرينغر، رئيس شركة جاقار في أوروبا والشرق الأوسط وأفريقيا: “يوفر أسبوع جيتكس للتقنية منصة مثالية، لعرض أبرز الأنظمة والحلول المتقدمة التي عملنا على تطويرها في مجال التكنولوجيا، بالإضافة إلى الاطلاع عن كثب ومواكبة أحدث التوجهات التقنية ذات الصلة من جميع أنحاء العالم”.

وأضاف ديرينغر قائلاً: “نود أن نهنئ جميع الجهات التي ساهمت في إقامة أسبوع جيتيكس للتقنية بشكلٍ فعلي على أرض مركز دبي التجاري العالمي. إن تنظيم حدث كبير من هذا الحجم، يؤكد مرةً أخرى، قدرة دبي الاستثنائية على مواصلة تنظيم الأحداث الرائدة في مختلف الظروف”.تجاري/جاقار تؤكد مشاركتها في أسبوع جيتكس للتقنية 2020

وأردف بالقول: “بدورنا نتطلع من خلال المشاركة في هذا الحدث، إلى تعزيز علاقاتنا مع عملائنا الحاليين، وبناء علاقات أخرى مع عملاء جدد”.

وستشارك تجاري/جاقار في هذا الحدث الرائد تحت مظلة “دبي الذكية”، حيث يأتي ذلك في إطار الشراكة طويلة الأمد بينهما، والتي تجسدت من خلال إطلاق بوابة التوريد الإلكتروني لحكومة دبي، حيث ساهمت هذه البوابة في تعزيز الشفافية، وتوفير فرصة للموردين للمشاركة في الأنشطة الرقمية المتعلقة بالعقود والمناقصات المعلنة من قبل 40 جهة حكومية رئيسية في دبي.

كما أدت بوابة التوريد الإلكتروني إلى التقليل من العمليات المطلوبة، وزيادة التفاعل، فضلاً عن دورها في تبني أفضل الممارسات في إطار المشتريات.

ليس هذا فحسب، بل لعبت أيضاً دوراً بارزاً في زيادة عدد الموردين مع القطاع الحكومي، فضلاً عن خلق أجواء مناسبة للتواصل. كما كان لها دور كبير في تعزيز الاستدامة، جرّاء إبرام العقود إلكترونياً والعمل بالمناقصات غير الورقية، بالإضافة إلى التطرق إلى أنظمة الحماية والأمن وقوة الإجراءات المتبعة والاتصال وكفاءة توفير الوقت في عملية التقييم.

واختتم ديرينغر قائلاً: “إن ضمان تعزيز الإدارة الفعالة للمصادر الاستراتيجية وتسجيل الموردين وتطوير الأداء الفردي ووجود منصة مركزية متطورة، كانت عوامل رئيسية أدت إلى إحداث تغييرات حقيقية في عدد من الهيئات الحكومية والشركات في منطقة الشرق الأوسط. منذ اليوم الأول لإطلاقها، وفرت هذه البوابة للمشترين والموردين المحتملين، أكثر وسائل التفاعل كفاءة وفعالية وشفافية بآنٍ واحد”.

اليوم وبعد مرور أكثر من 9 سنوات على تواجدها هنا، بات لدى جاقار أكثر من 70 عميل في المنطقة، متصلين بشبكة عالمية تضم 4 ملايين مورد في 70 بلداً. كما شهدت الشركة، في الوقت عينه، نمواً هائلاً في المنطقة على مدى السنوات الماضية، لذا فهي تخطط في الوقت الراهن، لتعزيز مكانتها وتوسيع نطاق أعماله وزيادة عدد موظفيها.

لمعرفة المزيد من المعلومات عن شركة جاقار، وأحدث التقنيات والمنتجات التي ستعرضها خلال أسبوع جيتكس للتقنية 2020، يرجى زيارتهم في جناح حكومة دبي الذكية، منصة S3-A21 في قاعة الشيخ سعيد 3.

نبذة عن شركة جاقار

تعتبر ’جاقار‘ أكبر شركات إدارة الإنفاق المستقلة على مستوى العالم، وتصل العملاء بشبكة من 4 مليون مورد في 70 دولة، بمساعدة مكاتب الشركة الموزعة في الأمريكيتين وآسيا المحيط الهادئ وآسيا وأوروبا والشرق الأوسط وأفريقيا.

توفر ’جاقار‘ حلول مشتريات رقمية (eProcurement) كاملة قائمة على مفهوم ’البرمجيات كخدمة‘ (SaaS) مع قدرات استثنائية في مجالات تحليلات الإنفاق المتقدمة وتحديد المصادر وإدارة الموردين وإدارة دورة حياة العقود وتعقب الوفورات وقدرات سير العمل الذكية، وكل ذلك من خلال منصة واحدة هي جاقار ون (JAGGAER ONE). لطالما تمتعت الشركة بمكانة ريادية في مجال حلول الإنفاق على مدار عقدين من الزمن، كما أنها تواصل قيادة منحنى الابتكار من خلال تلبية متطلبات عملائها وأصحاب المصلحة في جميع القطاعات والخدمات العامة والمؤسسات الأكاديمية.

بالإضافة إلى ذلك، تتكامل حلول جاقار مع معظم برامج تخطيط موارد المؤسسات، حيث يمكن التعامل معها من خلال منصة واحدة أو من خلال الأنظمة الحالية بكل سهولة. تمتلك جاقار 37 براءة اختراع مختلفة، لتتفوق بذلك على كافة الشركات المتخصصة في مجال إدارة الإنفاق.{:}