{:en}SmartStream Reveals New Brand Identity Reflecting Company’s Mission to Spearhead Technological Innovation{:}{:ar}سمارت ستريم تكشف عن هوية جديدة للعلامة التجاريّة تعكس رسالة الشركة المتمثّلة في أن تكون في طليعة الابتكار التكنولوجي {:}

{:en}

LONDON–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)— SmartStream Technologies, the financial Transaction Lifecycle Management (TLM®) solutions provider, today announced the launch of its new corporate brand identity, including an updated logo and website. The rebranding reflects the company’s constantly expanding use of innovation to advance its technological capabilities, as well as to meet evolving customer and industry requirements.

SmartStream Reveals New Brand Identity Reflecting Company’s Mission to Spearhead Technological Innovation

SmartStream’s new logo includes the infinity symbol, selected to demonstrate the continual evolution of the business, in line with the rapid pace of industry change. It also underscores the company’s agility, and the flexibility of its solutions.

SmartStream is spearheading advances through its dedicated Innovation Lab and global development centres. The Innovation Lab is dedicated wholly to researching ways in which technologies such as AI and machine learning can be deployed by the company’s solutions. This focus ensures that SmartStream’s technology continues to lead the way in efficiency, reliability and relevance.

Haytham Kaddoura, CEO, SmartStream, stated, “We are proud of our history. With over four decades of experience behind us, we are a trusted partner to the financial industry, transforming middle and back-office operations globally. Some of the best brains in the business work for us, from brilliant data scientists to experienced industry practitioners. Our wealth of practical knowledge, coupled with a constant focus on innovation, sets us apart from the rest”.

He continued, “We made the decision to take a good look at our business from the outside in. We saw the importance of aligning the brand with the energy of the business, the innovations we are developing in partnership with our customers, and the new markets we are currently entering. The refreshed branding marks the beginning of an exciting future”.

SmartStream’s financial transaction management solutions, which utilise the latest AI and machine learning capabilities, bring automation and improved control to post trade operations. They enable firms to cut costs and risk, boost operational performance, optimise manual touch points, and comply accurately with regulation. SmartStream’s technology is used by institutional banks, buy-side firms, neo-banks, payments service providers, corporates and telcos, across the globe.

{:}{:ar}لندن – (بزنيس واير/“ايتوس واير”) – أعلنت اليوم “سمارت ستريم تكنولوجيز”، وهي مزوّد لحلول إدارة دورة حياة المعاملات المالية (“تي إل إم”)، عن إطلاق الهوية الجديدة لعلامتها التجاريّة المؤسسيّة، بما في ذلك شعار وموقع إلكتروني مجدّدَين. ويعكس تجديد العلامة التجاريّة التزام الشركة بالاستخدام الدائم والمتنامي للابتكار لتطوير قدراتها التقنيّة، فضلاً عن تلبية المتطلبات المتزايدة للعملاء والقطاع.

SmartStream Reveals New Brand Identity Reflecting Company’s Mission to Spearhead Technological Innovation

ويشمل الشعار الجديد من “سمارت ستريم” رمز اللانهاية، الذي تمّ اختياره للإشارة إلى التقدم المستمر للأعمال، بما يتماشى مع الوتيرة السريعة للتغير الحاصل في أنحاء القطاع. كما يسلّط الضوء أيضاً على التطور السريع للشركة، ومرونة حلولها.

وتقود “سمارت ستريم” هذا التطوّر من خلال مختبرها المكرّس للابتكار ومراكز التطوير العالمية. وقد تم تصميم مختبر الابتكار بالكامل لاستكشاف الوسائل التي يمكن من خلالها نشر التقنيّات على غرار الذكاء الاصطناعي والتعلّم الآلي من خلال حلول الشركة. ويسمح هذا التركيز بضمان بقاء تكنولوجيا “سمارت ستريم” في الطليعة في مجال الفعالية والموثوقية والصلة.

وقال هيثم قدورة، الرئيس التنفيذي لشركة “سمارت ستريم”، في هذا السياق: “نحن فخورون للغاية بتاريخنا. وبفضل ما نتمتع به من خبرة تمتد على أكثر من أربعة عقود من الزمن، نحن نُعدّ شريكاً موثوقاً للقطاع المالي في مجال تحويل عمليّات المكاتب الوسطى والخلفية حول العالم. ويعمل لدينا بعض من أبرز وأفضل الأدمغة في مجال الأعمال، بدءاً من علماء البيانات اللامعين وصولاً إلى الخبراء المتمرّسين في القطاع. وتساهم مجموعة معارفنا العملية، المدعومة بالتركيز الدائم على الابتكار، بتمييزنا عن الباقين.”

وتابع: “اتخذنا القرار بالنظر جيداً إلى مؤسستنا من الخارج. واكتشفنا أهمية تكييف العلامة التجارية ومواءمتها مع طاقة الشركة، والابتكارات التي نطوّرها بالشراكة مع عملائنا، والأسواق الجديدة التي ندخلها حالياً. وتشكّل العلامة التجارية الجديدة بداية مستقبل حماسي.”

وتساهم حلول إدارة الصفقات الماليّة من “سمارت ستريم”، التي تستخدم أحدث قدرات الذكاء الاصطناعي والتعلّم الآلي، بإتاحة المكننة والتحكم المحسّن للعمليّات بعج إتمام الصفقات. وتسمح هذه الحلول للشركات بخفض التكاليف والمخاطر، وتحفيز الأداء التشغيلي، وتعزيز نقاط اللمس اليدوية، والامتثال بدقة إلى الأنظمة. ويتمّ استخدام تكنولوجيا “سمارت ستريم” من قبل المصارف المؤسسية، وشركات جانب الشراء، والمصارف المباشرة، ومزودي خدمات المدفوعات، والشركات وشركات الاتصالات حول العالم.{:}