{:en}Philips Launches StyleCare for Salon-type Hair Styling at Home{:}{:ar}فيليبس تطلق مجموعة تصفيف الشعر StyleCare{:}

{:en}

  • Presenting an auto curler and a heated straightening brush packed in one luxurious case
  • Philips’ MoistureProtect and ThermoProtect technologies with Argan oil protect the hair to help keep it shiny
  • Philips StyleCare provides a long-lasting professional hair look without stepping out of the house

Dubai, UAE — Philips announces the launch of StyleCare, a hair grooming pack consisting of an auto curler and a heated straightening brush, both with hair protection features, for a professional hair look every day without visiting the salon.

This StyleCare with a curler and straightener in one luxurious case for convenient storage and travel, meets the needs of consumers who are looking for grooming solutions at home to avoid the risk and hassle of stepping out. From bouncy curls to glamourous sheet straight hair, this innovative product offers 27 classy styles for any occasion. Whether for the home, office, a school run or a romantic evening, the StyleCare enables users to create their own unique hair look quickly and easily, in the comfort of their home.فيليبس تطلق مجموعة تصفيف الشعر StyleCare

Sibel Yildiz, Marketing Director, Philips Personal Health Middle East and Turkey said, “At Philips, we always aim to make the life of women easier, especially in these unprecedented times. As a working mom-of-two, I am constantly looking for quick and efficient haircare products that match my lifestyle so that I can always be ready and presentable without having to waste so much time. The Philips StyleCare is my solution to that, it is one of our latest addition to our luxury hair care range that aims to give women the confidence and convenience of various glamourous hair styles from the comfort of their home. By combining both an auto-curler and straightening brush in the StyleCare, we want to ensure that consumers have the maximum choice of trendy long-lasting styles, while at the same time paying special attention to include hair protection technology in both the devices.”

 Keeping hair health in mind, Philips’ MoistureProtect and ThermoProtect technologies in both the curler and straightening brush protect hair from overheating by ensuring an optimal temperature while styling. The curling barrel and the brush bristles are also infused with Argan oil to ensure that the hair glides smoothly through the devices and comes out looking shiny.

Boost Technology for the Perfect Long-lasting Curls

Understanding the constant pressure on a woman’s time, StyleCare Auto Curler & Heated Straightening Brush has a longer curling barrel that can style twice as much hair in each go, getting done in half the time. The curl boost technology and smart curl guards curl every hair strand evenly at a controlled temperature for longer-lasting curls.

The Triple Bristle for Triple the Speed

The paddle-shaped design of the StyleCare’s heated straightening brush is also designed for speed, straightening more hair in one go. The triple bristle design gently detangles and straightens while protecting the scalp from heat and providing the right amount of care.

The StyleCare is available at Boots pharmacies across the UAE and online through here and www.amazon.ae.

Senior Brand & Integrated Communications Mana

About Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is a leading health technology company focused on improving people’s health and enabling better outcomes across the health continuum from healthy living and prevention, to diagnosis, treatment and home care. Philips leverages advanced technology and deep clinical and consumer insights to deliver integrated solutions. Headquartered in the Netherlands, the company is a leader in diagnostic imaging, image-guided therapy, patient monitoring and health informatics, as well as in consumer health and home care. Philips generated 2019 sales of EUR 19.5 billion and employs approximately 81,000 employees with sales and services in more than 100 countries. News about Philips can be found at www.philips.com/newscenter

 {:}{:ar}للحصول على تسريحات شعر احترافية في المنزل

  • المجموعة الجديدة تتيح فرصة الحصول على تسريحات متنوعة بفضل جهاز التموجات الفورية وفرشاة التمليس المسخّنة في علبة فاخرة واحدة
  • تقنيتا MoistureProtect و ThermoProtect من فيليبس مع زيت الأرجان تحمي الشعر وتساعد في الحفاظ على إطلالته المتألقة
  • StyleCare من فيليبس لتسريحة شعر احترافية تدوم طويلاً ويمكن الحصول عليها من المنزل

دبي؛ الإمارات العربية المتحدة — أعلنت فيليبس عن إطلاق StyleCare، مجموعة تصفيف الشعر الاحترافية، والتي تتكون من جهاز التموجات، وفرشاة تمليس مسخّنة، مع خواصّ متميزة لحماية الشعر، ومنحه إطلالة احترافية كل يوم، ودون الحاجة لمغادرة المنزل.

وتأتي مجموعة StyleCare مع جهاز التموجات، وفرشاة تمليس في علبة فاخرة واحدة، مما يعزز سهولة تخزينها وحملها أثناء السفر، ويلبي احتياجات المستهلكين الباحثين عن حلول تصفيف شعر منزلية لتجنّب مخاطر ومتاعب الخروج. ويقدم هذا المنتج المبتكر 27 تسريحة أنيقة تلائم أيّ مناسبة، بدايةً من الشعر المتموج الكثيف، وصولاً إلى الشعر الأملس والمشرق. وتتيح مجموعة  StyleCare للمستخدمين ابتكار تسريحة شعر فريدة، وبكل سرعة وسهولة سواء للتألق بها في المنزل أو المكتب أو المدرسة أو خلال أمسية رومانسية.فيليبس تطلق مجموعة تصفيف الشعر StyleCare

وفي تعليقها على إطلاق المجموعة الجديدة، قالت سيبل يلدز، رئيسة قسم التسويق لدى فيليبس الشرق الأوسط وتركيا: “لطالما حرصت فيليبس على جعل حياة السيدات أكثر سهولة، خصوصاً في هذه الظروف الاستثنائية. وبصفتي إمرأة عاملة وأماً لطفلين، أبحث باستمرار عن منتجات العناية بالشعر السريعة والفعالة التي تتناسب مع أسلوب حياتي، لأكون دائماً مستعدة للتألق بإطلالة أنيقة خلال دقائق قليلة. وتعتبر مجموعة تصفيف الشعر الاحترافية StyleCare الحلّ الأمثل لذلك؛ فهي أحد أحدث إضافاتنا إلى مجموعتنا الفاخرة للعناية بالشعر التي تهدف إلى منح السيدات الثقة والراحة من خلال تسريحات شعر متنوعة وجميلة في المنزل. وبفضل الجمع بين جهاز التموجات الفورية وفرشاة التمليس المسخّنة، تضمن StyleCare حصول السيدات على خياراتٍ متنوعة من التسريحات العصرية التي تدوم طويلاً، والتركيز في ذات الوقت على التقنية الذكية في كلا الأداتين لحماية الشعر”.

 وتساعد تقنيتَي MoistureProtect و ThermoProtect من فيليبس التي تتوفر في جهاز التموجات الفورية وفرشاة التمليس المسخّنة في الحفاظ على صحة الشعر وحمايته من الحرارة الزائدة عبر ضمان درجة السخونة الأمثل أثناء التصفيف. ويؤدي استخدام زيت الأرجان مع أسطوانة جهاز التموجات وشعيرات فرشاة التمليس إلى ضمان الانزلاق السلس للشعر في الجهازين، وحصوله على مظهر متألق ومميز.

تقنية معزّزة للحصول على تسريحة شعر مموّج تدوم طويلاً

انطلاقاً من إدراكها المستمرّ لضيق الوقت الذي تعاني منه المرأة، زوّدت فيليبس منتجها StyleCare Auto Curler & Heated Straightening Brush باسطوانة تجعيد أطول لتصفيف ضعف كمية الشعر في كل مرة، واستكمال التسريحة في نصف الوقت. وتعمل تقنية التجعيد المعززة والذكية على تجعيد كل خصلة شعر بالتساوي، وباستخدام حرارة يمكن التحكّم بدرجتها للحصول على شعر مموج لوقت طويل.

فرشاة ثلاثية لسرعة مضاعفة ثلاث مرّات

تمتاز فرشاة تمليس الشعر في StyleCare بتصميم على شكل المجداف لتعزيز السرعة وتمليس خصلات أكثر من الشعر دفعة واحدة. ويساعد تصميم الفرشاة الثلاثية على منع تشابك الشعر مع حماية فروة الرأس من الحرارة، وتوفير القدر المناسب من العناية.

وتجدر الإشارة إلى أن مجموعة StyleCare متوفرة في صيدليات بوتس بالإمارات العربية المتحدة، وعبر الإنترنت من خلال الرابط الإلكتروني، والموقع الإلكتروني: www.amazon.ae.

لمحة حول شركة رويال فيليبس: تعد شركة رويال فيليبس، المُدرجة في بورصة نيويورك تحت الرمز (NYSE: PHG)، وبورصة أمستردام تحت الرمز (AEX: PHIA)، إحدى الشركات الرائدة عالمياً في مجال التكنولوجيا الصحية والتي ينصب تركيزها على تحسين صحة الناس وتوفير أفضل النتائج في مجال التواصل الصحي، بدءاً من أنماط الحياة الصحية والوقاية من الأمراض، ووصولاً إلى التشخيص والعلاج وخدمات الرعاية الصحية المنزلية. وتستند فيليبس في عملها إلى التكنولوجيا فائقة التطور وأفضل الرؤى الطبية والاستهلاكية المعمّقة لتقديم أرقى الحلول المتكاملة. وتعتبر فيليبس، التي تتخذ من هولندا مقراً لها، واحدة من الشركات الرائدة في تقنيات التصوير التشخيصي، والعلاجات القائمة على التصوير الطبي، وأنظمة مراقبة المرضى، ونظم المعلومات الصحية، فضلاً عن صحة المستهلك وخدمات الرعاية الصحية المنزلية. وفي عام 2019، سجلت فيليبس مبيعات بقيمة 19.5 مليار يورو؛ وتوظف الشركة حوالي 81 ألف شخص، وتقدم عروضها وخدماتها في أكثر من 100 دولة.{:}