{:en}inventive relocation services to your fingertips{:}{:ar}شراكة “رزق” الجديدة مع شركة “تركر” تزيد من إبداع خدمات النقل{:}  Rizek’s ground-breaking partnership brings TruKKer’s inventive relocation services to your fingertips

{:en}

Rizek, one of the fastest-growing Abu Dhabi-based startups and the first super app for on-demand services in the country, has announced a new partnership with UAE-based Trukker, MENA’s largest digital freight solutions platform and truck aggregator, further expanding its growing portfolio. The super app allows customers to access services of the innovative truck-hailing app known as the ‘Uber of Trucks’.

Using the Rizek app, customers now have access to truck services across the UAE for shifting, moving, dismantling, and assembling. The newest addition to a growing network of service providers, the partnership aligns with Rizek’s commitment to offering high-end services to its customers by becoming the first digital platform in the UAE to offer instant access to revolutionary services like Trukker.

Abdallah Abu Sheikh, Founder and Chief Operating Officer of Rizek, said, “As one of the fastest growing companies in the UAE, Trukker offers pioneering solutions to ease the moving pains of customers. It made perfect sense for us to partner with them and bring their services to our platform, with an aim to ease the process of moving homes or offices for our customers. This is part of our larger plan to make Rizek a one-stop-solution for all kinds of service needs from the day-to-day offerings to niche, one-time services that matter to our customers.”

Since its inception, Rizek has been cementing partnerships with high-end and renowned service providers, further establishing itself as a pioneer and a one-of-a-kind platform in the market.شراكة “رزق” الجديدة مع شركة “تركر” تزيد من إبداع خدمات النقل المبتكرة

Offering app-based services in Dubai, Sharjah, and Abu Dhabi across sectors industries including healthcare, maintenance, cleaning, automotive, as well as beauty and wellness, Rizek’s partnerships are made in line with its efforts to prioritise the happiness, service, and well-being of its customers.

About Rizek

Founded in 2019 by Abdallah Abu-Sheikh, a seasoned entrepreneur from Amman, Rizek is a super app for on demand services that directly connects users to service professionals from a wide range of industries, thereby enabling better and more efficient relationships between them. Through transforming the way services are rendered, Rizek is strengthening the service sector in the region, with a focus on improving service quality and increasing job opportunities.

{:}{:ar}أعلنت “رزق”، إحدى الشركات الناشئة الأسرع نموًا في إمارة أبوظبي، وأول تطبيق متطور للخدمات عند الطلب في الدولة، عن توسعة نطاق محفظتها المتنامية بعد توصلها إلى شراكة جديدة مع شركة “تركر” Trukker المحلية، أكبر منصة رقمية لحلول الشحن ومجمع للشاحنات في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. وبفضل ذلك، يتيح هذا التطبيق للعملاء الوصول إلى خدمات التطبيق المبتكر المعروف باسم “Uber of Trucks” لطلب الشاحنات.

وعن طريق استخدام تطبيق “رزق”، بات بمقدور العملاء الآن الوصول إلى خدمات الشاحنات في جميع أنحاء الإمارات العربية المتحدة لنقل الأثاث وفكه وتركيبه، كأحدث إضافة إلى الشبكة المتنامية من مزودي الخدمة، تماشيًا مع التزام “رزق” بتقديم خدمات راقية لعملائها، ولتصبح أول منصة رقمية في الإمارات العربية المتحدة تتيح الوصول الفوري إلى الخدمات المبتكرة التي يقدمها شركاؤها، مثل “تركر”.

وقال عبد الله أبو الشيخ، المؤسس والرئيس التنفيذي للعمليات في شركة “رزق”: “تعد “تركر” من أسرع الشركات نمواً في الإمارات، لأنها تقدم حلولاً رائدة للتخفيف من متاعب العملاء لضمان راحتهم. لذا .. كان من المنطقي الدخول في شراكة معها لتوفير خدماتها إلى منصتنا، لتسهيل عملية نقل المنازل أو المكاتب لعملائنا. وتمثل هذه الخطوة جانبًا من خطتنا الأكبر، لجعل تطبيق “رزق” حلاً شاملاً لمختلف الاحتياجات والخدمات اليومية المتخصصة التي يحتاج إليها عملاؤنا”.

وتمكنت “رزق” منذ إنشائها من تعزيز شراكاتها مع مزودي الخدمة المتميزين والمشهورين، ما ساعدها على ترسيخ مكانتها كشركة رائدة ومنصة فريدة من نوعها في السوق.

وتقدم رزق خدمات قائمة على التطبيقات في دبي والشارقة وأبوظبي عبر مختلف القطاعات، بما في ذلك الرعاية الصحية والصيانة والتنظيف والسيارات، فضلاً عن خدمات التجميل والصحة والعافية، علمًا أن الشراكات التي تبرمها “رزق” تتناغم مع جهودها الهادفة لإسعاد عملائها من خلال توفير أفضل الخدمات وبأرقى جودة ممكنة.شراكة “رزق” الجديدة مع شركة “تركر” تزيد من إبداع خدمات النقل المبتكرة

نبذة عن رزق

تأسست “رزق” في العام 2019 على يد عبدالله أبو الشيخ، رائد الأعمال الأردني، وتعدّ بمثابة تطبيق متطور للخدمات عند الطلب، من خلال الربط مباشرة بين المستخدمين والمهنيين المحترفين عبر مجموعة واسعة من الصناعات والأنشطة، ما يساعد على تعزيز العلاقات بطريقة أفضل وكفاءة أعلى بين مختلف الأطراف. ومن خلال سعيها لتغيير طريقة تقديم الخدمات، تعمل “رزق” على تعزيز قطاع الخدمات في المنطقة، إلى جانب التركيز المستمر على الارتقاء بجودة الخدمات وزيادة فرص العمل{:}