{:en}Tasleeh Holding Unveils International Partners Coming At IDEX 2021{:}{:ar} “تسليح القابضة” الإماراتية تكشف عن شراكات عالمية في آيدكس 2021 {:}

{:en}

Abu Dhabi, UAE, 18 February 2021: Tasleeh Holding is expected at this year’s International Defence Exhibition and Conference (IDEX 2021), and it is bringing along a powerhouse line of globally acclaimed brands from the international market.

Participating in the largest defence exhibition and conference in the MENA region, Tasleeh Holding sets as a foothold for global brands to make its appearance in the country and present the latest innovations and advancements in the field of defense.

Tasleeh Holding Unveils International Partners Coming At IDEX 2021

Taking pride in bringing over a master in the field of defence training, Tasleeh highlights the attendance of Guardiaris from Slovenia. With a vision for training in a realistic environment to gain the finest skill-set and expertise to guard and protect, the brand with its team of programming specialists guarantees the most immersive and cost-effective training tools and simulation systems the market is yet to see. Discover a cutting-edge simulation software and advanced training analytics – interoperated with a unique indoor trainer, maximum training combinations, and fully customizable interiors along with a set of variable configurations to replicate the exact unit to master. Among its key products to check-out for are, Mobile Training Systems, Small Arms Simulators, Remote Weapon Stations, and its highlight – The Combat Vehicle Trainer. The highly versatile, true-to-life, and platoon level trainer will be on deck at the Tasleeh Holding booth.

Catch Fratelli Tanfoglio, an Italian manufacturing company of world-known sports, defence, and military lines of weaponry. Exclusively distributed by Tasleeh General Trading LLC, the preferred choice of police authorities and security professionals bound to exhibit an array of high-quality firearms developed into innovative materiel.

Armament Systems & Procedures pride in cutting edge devices trusted by discerning military professionals for over four decades of its operation to protect those who protect. With its innovative designs and uncompromising functions, visitors can get a hold off of tactical supplies from a distinct set of products deemed available on the event from batons, restraints, defenders, and equipment for lighting and training.

Featuring state-of-the-art technologies for efficient and realistic tactical training with the use of advanced sensors, Simgun will display professional duel simulators from Austria. The set of products offer police forces, special units, and private security agencies with high-precision and maximum realism active training.

Setting as the best platform to offer the latest in the field of defense, Tasleeh Holding along with its key partners readies to deliver a noteworthy and successful demonstration of products and services to exhibitors and guests present in the event.

{:}{:ar}أبوظبي، الإمارات العربية المتحدة، 18 فبراير 2021: أعلنت مجموعة “تسليح القابضة” الإماراتية عن عزمها الكشف عن شراكتها مع مجموعة من العلامات التجارية العالمية الرائدة في السوق الدولية، وذلك خلال مُشاركتها في الدورة الخامسة عشرة من معرض ومؤتمر الدفاع الدولي “آيدكس ونافدكس2021”.

وتعتزم المجموعة إفساح المجال أمام العديد من العلامات التجارية العالمية لدخول السوق المحلية والعمل داخل الدولة، وتقديم أحدث ابتكاراتها المتطوّرة في مجال الدفاع. وذلك من خلال مشاركتها في أكبر معرض ومؤتمر دفاعي في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا،

Tasleeh Holding Unveils International Partners Coming At IDEX 2021

وإبرازاً لمكانتها كأفضل منصة لتقديم الأحدث في مجال الدفاع، تستعد مجموعة “تسليح القابضة” الإماراتية، جنباً إلى جنب مع شركائها الرئيسيين، لتقديم عروض رائدة لا يُمكن إغفالها من خلال توفير أرقى المُنتجات والخدمات للعارضين والضيوف الحاضرين في هذا الحدث العالمي المُميّز.

تفخر مجموعة “تسليح القابضة” الإماراتية بجذب شركة  Guardiaris السلوفينية، والتي تُعدّ إحدى الشركات المتخصصة في مجال تطوير منتجات التدريب  المحاكي للواقع. من خلال رؤيتها الرائدة التي تسعى إلى توفير أفضل تدريب في بيئة واقعية لاكتساب أرقى مستوى من المهارات والخبرة للحراسة والحماية، تضمن العلامة التجارية مع فريقها من المُتخصّصين في البرمجة، تقديم أدوات تدريب متطوّرة وأنظمة للمُحاكاة فعّالة ومناسبة من حيث التكلفة لا مثيل لها في جميع الأسواق العالمية.

اكتشف أحدث برامج المحاكاة وتحليلات التدريب المتقدمة – المتوافقة مع مدرب داخلي فريد ، ومجموعات تدريب عالية المستوى، وتصميمات داخلية قابلة للتخصيص بالكامل جنباً إلى جنب مع مجموعة من الأشكال المتغيرة لتمكين المُتدربين من إتقان كافة التفاصيل الدقيقة المطلوبة.

وتشمل منتجات الشركة الرئيسية أنظمة التدريب المتنقلة، ومحاكاة الأسلحة المختلفة، ومحطات الأسلحة عن بعد. كما ستجلب الشركة معها إلى منصة جناح مجموعة “تسليح القابضة” الإماراتية، أبرز منتجاتها ” المركبات القتالية” المختلفة، التي تشتهر باستخداماتها المُتعدّدة، محاكاتها للواقع الحقيقي، وقدرتها الفائقة على تدريب الفصائل، والمدربين، والمدفعي والقائد وغير ذلك من مختلف التدريبات العسكرية.

كما تعرض شركة Fratelli Tanfoglio، وهي شركة تصنيع إيطالية لخطوط الأسلحة الرياضية والدفاعية والعسكرية الشهيرة على الصعيد العالمي، أحدث مجموعة من الأسلحة النارية عالية الجودة تمّ تطويرها من مواد مُبتكرة، والتي يتمّ توزيعها حصرياً عبر مجموعة “تسليح القابضة” الإماراتية. وتُعدّ هذه الأسلحة الخيار المفضّل لدى قوات الشرطة والمتخصّصين الأمنيين.

وتفتخر شركة “Armament Systems & Procedures” بإنتاجها لأحدث الأجهزة الموثوقة من قبل المتخصصين العسكريين المميزين لأكثر من أربعة عقود من عملها في دعم القوات التي تعمل على توفير الحماية للمجتمعات. وبفضل تصميمات منتجاتها المبتكرة ووظائفها الفائقة القوّة، يُمكن للزوار الحصول على الإمدادات التكتيكية عبر مجموعة مُتميزة من المنتجات المُتاحة خلال المعرض مثل الهراوات، والقيود، وأدوات الدفاع، ومعدات الإضاءة والتدريب.

وتأكيداً على شهرتها الرائدة في إنتاج أحدث التقنيات للتدريب التكتيكي الفعال والواقعي مع استخدام الرقابة المتقدمة، ستعرض شركة Simgun النمساوية أجهزة تدريب قتالية احترافية. وتُسهم مجموعة منتجات الشركة المتطوّرة في توفير تدريب واقعي فعّالٍ عالي الدقة  لقوات الشرطة والوحدات الخاصة والوكالات الأمنية الخاصة.{:}