{:en}California Walnuts to Launch Global Marketing Initiative on March 3 with Coordinated “Power of 3” Events across the Globe{:}{:ar}تطلق California Walnuts (جوز كاليفورنيا) مبادرة التسويق العالمية في 3 مارس مع فعاليات “قوة الثلاثة Power of 3” المنسقة في جميع أنحاء العالم{:}

{:en}

FOLSOM, Calif. (AETOSWire)– The California Walnut Commission announced today the second annual “Power of 3” global marketing campaign, which builds on the successful 2020 campaign. “Power of 3” will launch on March 3rd with a first-ever global event celebrated in the USA, Germany, India, Japan, South Korea, Spain, Turkey, the United Kingdom and the Middle East to showcase how they like to get their daily handful of walnuts.

{:en}California Walnuts to Launch Global Marketing Initiative on March 3 with Coordinated “Power of 3” Events across the Globe{:}{:ar}تطلق California Walnuts (جوز كاليفورنيا) مبادرة التسويق العالمية في 3 مارس مع فعاليات “قوة الثلاثة Power of 3” المنسقة في جميع أنحاء العالم{:}

The Power of 3:

  1. Launches March, the 3rd month of the year.
  2. Emphasizes the rich essential plant-based omega-3 ALA content of walnuts (2.5 grams/ounce).
  3. Encourages at least 3 handfuls (28-30 grams) a week as a simple way to improve overall nutrition.

This campaign is a fun and engaging way to build on one of California walnuts’ core benefits as the only nut that is a rich source of plant-based omega-3 ALA (2.5 grams/ounce). ALA is an essential nutrient needed by the human body that can only be provided through the diet and has been associated with benefits for heart health, brain health and healthy aging.  A one ounce serving of walnuts provides plant-based protein (4 grams), fiber (2 grams) and is good source of magnesium.  Walnuts are also a good source of vitamin B6 (0.2mg/oz) and an excellent source of copper (0.45mg/oz) and manganese (0.1mg/oz) all of which contribute to the normal functioning of the immune system.

“There was tremendous excitement around the globe for the Power of 3 campaign last year and we are thrilled to bring it back on an even bigger scale in 2021,” shares Pamela Graviet, Senior Marketing Director, International, for the California Walnut Commission. “This campaign makes it simple for consumers to remember just how easily they can improve their overall diet with a handful of walnuts.”

The campaign will employ a variety of communications tools, including a video that is a core component of the campaign and will be used across all markets. Recipes, developed by influencers in each country, will be shared across the globe providing inspiration to consumers.

The Science behind Plant-Based Omega-3 ALA

All omega-3s provide health benefits, so it’s important to get these good fats from a variety of sources. As the only nut significantly high in omega-3 ALA (2.5g per one ounce/28g), one of the easiest ways to get more ALA into your diet is to start with walnuts.

ALA and Heart Health

According to a clinical trial published in The Journal of Nutrition, eating a diet rich in omega-3 ALA, from foods like walnuts, may help to lower the risk of heart disease through anti-inflammatory effects.

ALA and Brain Health

Evidence from a variety of studies suggests dietary ALA may be able to fulfill the human requirement for DHA in the body when higher levels of ALA (at least 1.2g) are consumed.

ALA and Healthy Aging

In addition, research from one of the largest clinical trials looking at the benefits of a Mediterranean diet suggested older Spanish individuals (ages 55-80) with a high cardiac risk who supplemented a high fish diet with dietary ALA saw a reduced risk of all-cause mortality.

*Source: AETOSWire

{:}{:ar}فولسوم، كاليفورنيا. 3 مارس 2021 –) المصدر: “ايتوس واير”( أعلنت لجنة جوز كاليفورنيا اليوم عن الحملة التسويقية العالمية السنوية الثانية “قوة الثلاثة”، والتي ترتكز على الحملة الناجحة لعام 2020. سيتم إطلاق حملة “قوة الثلاثة” في الثالث من مارس مع أول حدث عالمي على الإطلاق يتم الاحتفال به في الولايات المتحدة الأمريكية وألمانيا والهند واليابان وكوريا الجنوبية وإسبانيا وتركيا والمملكة المتحدة والشرق الأوسط لعرض كيف يحبون الحصول على حفنة من الجوز يوميًا.

{:en}California Walnuts to Launch Global Marketing Initiative on March 3 with Coordinated “Power of 3” Events across the Globe{:}{:ar}تطلق California Walnuts (جوز كاليفورنيا) مبادرة التسويق العالمية في 3 مارس مع فعاليات “قوة الثلاثة Power of 3” المنسقة في جميع أنحاء العالم{:}

قوة الثلاثة:

  1. تُطلق في الثالث من مارس هذا العام.  
  2. غني بـ أوميجا 3 ، الذي يحتوي على النباتات الأساسية، وكذلك حمض ألفا-أمينولفولينيكينيك (ALA)، ويزن 2.5 جرام/ أونصة.
  3. يوصي بتناول 3 حفنات (28-30 جرام) أسبوعياً كطريقة بسيطة لتحسين التغذية بشكل عام.

هذه الحملة هي وسيلة ممتعة وجذابة للتركيز على واحدة من الفوائد الأساسية لجوز كاليفورنيا باعتباره نوع المكسرات الوحيد الذي يعد مصدرًا غنيًا لأوميغا 3 وحمض  ألفا-أمينولفولينيك (ALA) النباتي (2.5 جرام / أونصة). حمض  ألفا-أمينولفولينيك (ALA) هو عنصر غذائي أساسي يحتاجه جسم الإنسان ولا يمكن توفيره إلا من خلال النظام الغذائي وقد ارتبط بفوائد على صحة القلب وصحة الدماغ والشيخوخة الصحية.  توفر أوقية واحدة من الجوز البروتين النباتي (4 جرام) والألياف (2 جرام)، كما أنها تعتبر مصدر جيد للمغنيسيوم.  يعتبر الجوز أيضًا مصدرًا جيدًا لفيتامين ب 6 (0.2 مجم / أونصة) ومصدر ممتاز للنحاس (0.45 مجم / أوقية) والمنغنيز (0.1 مجم / أونصة) وكلها تساهم في الأداء الطبيعي لجهاز المناعة.

تشارك باميلا جرافييت، مديرة التسويق في لجنة كاليفورنيا للجوز قائلة: “كان العالم كله مثار العام الماضي تجاه حملة “قوة الثلاثة”، ويسعدنا إعادتها على نطاق أكبر في عام 2021”. “تسهل هذه الحملة على المستهلكين تذكر مدى سهولة تحسين نظامهم الغذائي العام باستخدام حفنة من الجوز.”

ستستخدم الحملة مجموعة متنوعة من أدوات التواصل، بما في ذلك مقطع فيديو يعد مكون أساسي للحملة وسيتم استخدامه في جميع الأسواق. سيتم نشر الوصفات، التي طورها المؤثرون في كل بلد، في جميع أنحاء العالم لإلهام المستخدمين.

أوميغا-3 وحمض ألفا لينولينيك ALA المستخلص من النباتات

جميع مصادر أوميغا-3 توفر فوائد صحية، لذلك من المهم الحصول على هذه الدهون الجيدة من مجموعة متنوعة من المصادر. نظرًا لأن الجوز هو الوحيد المرتفع بدرجة كبيرة في أوميغا-3 ALA (2.5 جرام لكل أوقية/28 جرام)، فإن واحدة من أسهل الطرق للحصول على مزيد من ALA في نظامك الغذائي هي البدء في تناول الجوز.

حمض ألفا لينولينيك ALA و صحة القلب

وفقًا لتجربة إكلينيكية نُشرت في مجلة التغذية، فإن تناول نظام غذائي غني بأوميجا 3 وحمض ألفا-أمينولفولينيك ALA، من أطعمة مثل  الجوز، قد يساعد في تقليل مخاطر الإصابة بأمراض القلب من خلال التأثيرات المضادة للالتهابات.

حمض  ألفا-أمينولفولينيك ALA و صحة الدماغ

تشيرُ الدَّلائلُ المستقاة من مجموعة متنوعة من الدراساتِ إلى أن حمض ألفا-أمينولفولينيك ALA الغذائي قد يكون قادراً على تلبيةِ الاحتياجاتِ البشرية من حمض DHA في الجسم عند استهلاك مستويات أعلى من ALA (على الأقل 1.2 جرام).

حمض ألفا-أمينولفولينيك ALA والشيخوخة الصحية

كما أشارت الأبحاث التي أجريت في واحدة من أكبر التجارب السريرية التي تبحث في فوائد اتباع حمية البحر الأبيض المتوسط إلى أن الأفراد الأسبان كبار السن (الذين تتراوح أعمارهم بين 55 و 80 عاماً) و الذين يعانون من مخاطر قلبية عالية و الذين استكملوا اتباع نظام غذائي غني بالسمك مع ALA غذائي، شهدوا انخفاضاً في خطرِ الوفيات الناجمة عن جميع الأسباب.

المصدر: “ايتوس واير”{:}