{:en}Enjoy up to 50 Per Cent Off on Modest Fashion{:}{:ar}استمتع بخصم يصل إلى 50 في المائة على الأزياء المحتشمة{:} Collections at Kashkha

{:en}

Kashkha, a global brand for contemporary Arabic fashion, invites fashion lovers to explore its gorgeous collection of Modest Fashion and avail up to 50 per cent discount on select lines. The offer is valid both in stores in the UAE as well as online.

Kashkha’s chic and elegant range of Modest wear is ideal for any occasion and has been beautifully designed to make women feel their best. Available in an array of colours and styles it includes all-time favourite pieces everyone wants.{:en}Enjoy up to 50 Per Cent Off on Modest Fashion{:}{:ar}استمتع بخصم يصل إلى 50 في المائة على الأزياء المحتشمة{:}

The Kashkha Management, stated, “At Kashkha, we believe every woman is unique and our dresses are designed to complement the body and soul. The stunning urban Modest outfits inspire and allow women to be graceful from day to evening by simply mixing and matching the styles. Exquisite embroideries and flowing silhouettes, rendered on a variety of beautiful and luxurious fabrics, elevate style and exude sophistication and glamour at every step. Above all the collection is an expression and reflection of a woman’s personality. Highlights include neutral and discreet tones as well as subtle prints to give the dresses a minimalist air. The timeless and contemporary designs are enhanced with striking finishes without compromising on  comfort.”

Kashkha is a celebration of tradition and elegance. Whether one is looking for something extra special to stand out from the crowd or a comfortable and chilled day wear, you will find a wide selection of Modest fashion. High quality, functional, versatile and affordable clothing combined with excellent design are the hallmark of Kashkha.

About Kashkha

Established in 2003 in the UAE, Kashkha is a leading international retail brand for contemporary Arabic fashion. Weaving tradition with modern style, Kashkha offers a superb range of women’s clothing for every occasion with a wide selection of Jalabiyas, Hijabs, Modest Fashion, Nightwear and Maternity Wear. With over 30 stores in all the major shopping malls across the UAE, France, Singapore, Oman, Qatar, Malaysia, Indonesia, Djibouti, Morocco and Lebanon, Kashkha is committed to provide its customers an outstanding experience with superb quality and attention to details.

{:}{:ar}مقتنيات في كشخة

تدعو كشخة ، العلامة التجارية العالمية للأزياء العربية المعاصرة ، عشاق الموضة لاستكشاف مجموعتها الرائعة من الأزياء المحتشمة والاستفادة من خصم يصل إلى 50٪ على خطوط مختارة. العرض ساري في كل من المتاجر في الإمارات وكذلك عبر الإنترنت.

تعتبر مجموعة كشخة الأنيقة من الملابس المحتشمة مثالية لأي مناسبة وتم تصميمها بشكل جميل لتجعل النساء يشعرن بأفضل ما لديهن. متوفر في مجموعة من الألوان والأنماط ، فهو يتضمن القطع المفضلة التي يريدها الجميع.{:en}Enjoy up to 50 Per Cent Off on Modest Fashion{:}{:ar}استمتع بخصم يصل إلى 50 في المائة على الأزياء المحتشمة{:}

صرحت إدارة كشخة ، “في كشخة ، نعتقد أن كل امرأة فريدة وأن فساتيننا مصممة لتكمل الجسد والروح. تلهم الأزياء الحضرية المذهلة وتسمح للمرأة أن تكون رشيقة من النهار إلى المساء ببساطة من خلال مزج الأنماط ومطابقتها. تطريزات رائعة وصور ظلية متدفقة ، مقدمة على مجموعة متنوعة من الأقمشة الجميلة والفاخرة ، بأسلوب راقٍ وتضفي الرقي والسحر في كل خطوة. قبل كل شيء ، تعتبر المجموعة تعبيرًا وانعكاسًا لشخصية المرأة. تشمل الإبرازات نغمات محايدة وغير ملحوظة بالإضافة إلى المطبوعات الدقيقة لمنح الفساتين جوًا بسيطًا. تم تحسين التصميمات الخالدة والمعاصرة بتشطيبات مذهلة دون المساومة على الراحة “.

كشخة احتفال بالتقاليد والأناقة. سواء كان المرء يبحث عن شيء خاص إضافي يبرز من بين الحشود أو يرتدي ملابس نهارية مريحة وعصرية ، ستجد مجموعة واسعة من الأزياء المحتشمة. الملابس عالية الجودة والوظيفية والمتعددة الاستخدامات وبأسعار معقولة جنبًا إلى جنب مع التصميم الممتاز هي السمة المميزة لكشخة.

عن كشخة

تأسست كشخة عام 2003 في الإمارات العربية المتحدة ، وهي علامة تجارية دولية رائدة في مجال البيع بالتجزئة للأزياء العربية المعاصرة. تقدم كشخة مجموعة رائعة من الملابس النسائية لكل مناسبة مع تشكيلة واسعة من الجلابيات والحجاب والأزياء المحتشمة وملابس النوم وملابس الأمومة. مع أكثر من 30 متجرًا في جميع مراكز التسوق الرئيسية في جميع أنحاء الإمارات العربية المتحدة وفرنسا وسنغافورة وعمان وقطر وماليزيا وإندونيسيا وجيبوتي والمغرب ولبنان ، تلتزم كشخة بتزويد عملائها بتجربة متميزة بجودة رائعة والاهتمام بالتفاصيل. تعمل منصة العلامة التجارية على الإنترنت في جميع أنحاء العالم في أكثر من 150 دولة.{:}