{:en}Arabian Automobiles invites you to experience the 2021 INFINITI QX80{:}{:ar}العربية للسيارات تدعو عملائها للاستمتاع بقيادة إنفينيتي QX80 2021{:}

{:en}

Arabian Automobiles, the flagship company of the AW Rostamani Group and exclusive dealer for INFINITI in Dubai, Sharjah and the Northern Emirates, invites customers to drive the hero of premium SUVs, the 2021 INFINITI QX80. Whether you are a technology aficionado, who, when you get into the driver’s seat, want to be surrounded by genre-defining systems; or you are a career- and family-oriented individual, just seeking the best in comfort and safety technology, the 2021 INFINITI QX80 is designed with you in mind.

With a price point starting from AED 4,599 per month and bundled with free insurance and free servicing, the 2021 QX80 takes the best of what you know of SUVs and adds an innovative amount of intelligence through its intrinsic technology, while also ensuring the safety of you and all your passengers. With dual touchscreens and an upgraded infotainment system, the SUV is designed to make sure you take your entertainment wherever you go. Through the convenience of Apple CarPlay and Android Auto, the driver is assured a safe and smart way to enjoy the suite of 15 power-packed speakers by BOSE® Premium Sound System that offer you your very own in-cabin concert.

The premium model has always been known for its commanding presence on the roads and the 2021 edition is as much of a head-turner. Additionally, the wider arc for the grille frame not only serves its main purpose of regulating cool air to the radiator but also delivers a premium touch in true INFINITI fashion. The 2021 QX80 is the ideal automotive blend of all things stylish and class-apart.

So, if standing out is your idea of a super drive, book a video consultation with INFINITI’s sales representatives, where you will be part of a virtual model walkthrough with the option of booking a home test drive. Alternatively, customers can simply visit the conveniently located INFINITI centres in Dubai on Sheikh Zayed Road or in Deira, in Sharjah on Mohammed Bin Zayed Road, or in Ras Al Khaimah on Sheikh Mohammed Bin Salim Road.

Harnessing the boundless potential of your path has never been so easy.{:en}Arabian Automobiles invites you to experience the 2021 INFINITI QX80{:}{:ar}العربية للسيارات تدعو عملائها للاستمتاع بقيادة إنفينيتي QX80 2021{:}

About Arabian Automobiles Company

Arabian Automobiles Company (AAC) is the flagship company of AW Rostamani Group. With 50 years in the business, AAC is one of the leading automotive dealers in the GCC and exclusive distributor for Nissan, INFINITI and Renault vehicles in Dubai and the Northern Emirates. Arabian Automobiles is looking back on 50 years of excellence and passion, and forging ahead with its vision to enrich customer lives and remain the trusted automotive brand of choice.

Arabian Automobiles became the first automotive company in the UAE to be awarded the prestigious ‘Dubai Quality Gold Award’ by Dubai Economy in May 2017. In the same year, INFINITI won ‘Best Performing Brand’ in the automotive category of the Dubai Service Excellence Scheme; an accolade previously won by Nissan in 2016 and Renault in 2015. In 2015, Arabian Automobiles received the Mohammed Bin Rashid Al Maktoum business award for most outstanding performance and in 2013 it became the first private company in the UAE to be inducted into the prestigious Palladium Balanced Scorecard Hall of Fame for strategy execution. Arabian Automobiles Company is currently the holder of Nissan Motor Company’s ‘Global Nissan Aftersales Award and is the only Nissan distributor to have won the award for ten years in a row.

Across its Dubai and Northern Emirates network, Arabian Automobiles operates:

  • New vehicle sales showrooms: 9 Nissan, 4 INFINITI and 2 Renault
  • 6 pre-owned car showrooms
  • Central Logistics Centre at Dubai Industrial City
  • Service centres: 10 Nissan, 4 INFINITI, and 3 Renault
  • 60 minute Express Service
  • 9 spare parts outlets
  • Arabian Automobiles is ISO 9001, ISO 14001 and OHSAS 18001 certified.

{:}{:ar}إنفينيتي من العربية للسيارات تدعو عملائها للاستمتاع بقيادة إنفينيتي QX80 2021 بسعر يبدأ من 4,599 درهماً شهرياً

تتوجه العربية للسيارات، شركة السيارات الرئيسية في مجموعة عبد الواحد الرستماني، والوكيل الحصري لعلامة إنفينيتي في دبي والشارقة والإمارات الشمالية، بالدعوة إلى عملائها للاستمتاع بقيادة الطراز الأبرز من سيارات الدفع الرباعي الفاخرة “إنفينيتي QX80” 2021. وسواء كنت من عشاق التكنولوجيا، وتودّ أن تكون محاطاً بأنظمة تحديد سلوك وشخصية السائق حال الجلوس على مقعد القيادة، أو كنت شخصاً عملياً وتهتم كثيراً براحة أسرتك، وتبحث عن أفضل ما توفره تقنيات الراحة والأمان، فقد تم الأخذ بالحسبان جميع هذه الجوانب عند تصميم الطراز الجديد.

ويبدأ سعر “إنفينيتي QX80″ 2021 من 4,599 درهماً شهرياً، مع الحصول على التأمين المجاني والخدمة المجانية، ويأتي الطراز معززاً بأفضل ما تعرفه عن سيارات الدفع الرباعي، مع إضافة مستويات مبتكرة من الذكاء إلى التقنيات الأساسية، بما يضمن السلامة لك ولجميع الركاب المرافقين في رحلتك. ومع وجود الشاشات المزدوجة التي تعمل باللمس، والنظام المحسن للمعلومات والترفيه، فقد تم تصميم هذه السيارة للتأكد من توفير أرقى أجواء الترفيه أينما ذهبت. وبفضل الراحة التي يتم توفيرها من خلال نظامي ” Apple CarPlay ” و ” Android Auto”، سيكون بمقدور السائق الاستمتاع بطريقة آمنة وذكية من خلال مجموعة مكونة من 15 مكبراً قوياً للصوت عبر نظام “بوز” الصوتي الفاخر، الذي يوفر لك بيئة داخل المقصورة، وكأنك في قلب حفلة موسيقية.

وتمكن هذا الطراز المتميز من تحقيق شهرة واسعة بفضل حضوره القوي على الطرقات، وسيكون طراز 2021 لافتاً للأنظار. وإضافة إلى ذلك، لن يقتصر دور القوس العريض لإطار الشبكة على الغرض الرئيسي المتمثل في تنظيم تدفق الهواء البارد للمبرد، بل إنه يوفر أيضاً لمسة فاخرة تجسد الأسلوب الحقيقي لعلامة إنفينيتي. وهذا يعني أن الطراز الجديد يمثل مزيجاً مثالياً يجمع بين كل العناصر الأنيقة والفريدة.

وإذا كنت تبحث عن التميز والقيادة الفائقة، يمكنك حجز استشارة عبر تقنية الاتصال المرئي مع أحد مندوبي مبيعات إنفينيتي، والمشاركة في جولة افتراضية، مع إمكانية حجز تجربة قيادة من المنزل. ويمكن للعملاء أيضاً زيارة أحد أقرب مركز لإنفينيتي في دبي على شارع الشيخ زايد أو في ديرة، أو في الشارقة على شارع الشيخ محمد بن زايد، أو في رأس الخيمة على شارع الشيخ محمد بن سالم. ويؤكد ذلك حرص العربية للسيارات على تسخير كافة الإمكانات لضمان تجارب سهلة لعملائها.{:en}Arabian Automobiles invites you to experience the 2021 INFINITI QX80{:}{:ar}العربية للسيارات تدعو عملائها للاستمتاع بقيادة إنفينيتي QX80 2021{:}

نبذة عن الشركة العربية للسيارات

الشركة العربية للسيارات هي الشركة الرئيسية في مجموعة شركات عبد الواحد الرستماني. وتعمل الشركة في قطاع السيارات منذ أكثر من 50 عاماً، وتعتبر واحدة من الشركات الرائدة في قطاع توزيع السيارات في دول مجلس التعاون الخليجي، والموزع الحصري لسيارات نيسان وإنفينيتي ورينو في دبي والإمارات الشمالية. وبعد مرور 50 عاماً من التميز وشغف الريادة، لا تزال رؤية العربية للسيارات مكرسة نحو إثراء تجارب العملاء، وأن تظل الخيار الموثوق في قطاع السيارات.

وأصبحت العربية للسيارات أول شركة سيارات في دولة الإمارات العربية المتحدة تحصل على جائزة دبي للجودة المرموقة – الفئة الذهبية، من قبل اقتصادية دبي في مايو 2017. وفي السنة ذاتها، فازت إنفينيتي بجائزة أفضل العلامات أداءَ في فئة السيارات من برنامج دبي للتميز في الخدمة، وهي الجائزة ذاتها التي فازت بها نيسان سابقا في العام 2016، ورينو في العام 2015. وفي العام 2015، حصلت العربية للسيارات على جائزة محمد بن راشد آل مكتوم للأداء المتميز، وفي العام 2013، أصبحت أول شركة خاصة في دولة الإمارات العربية المتحدة تدخل قاعة الشهرة لمؤسسة البلاديوم، وذلك لتفوقها في منافسة تطبيقات بطاقة الأداء المتوازن

والتراصف الاستراتيجي. وتحمل العربية للسيارات حاليًا جائزة نيسان العالمية لخدمات ما بعد البيع، وهي الموزع الوحيد لعلامات نيسان الذي يفوز بهذه الجائزة للسنة العاشرة على التوالي.

وضمن شبكتها في دبي والإمارات الشمالية، تتولى العربية للسيارات تشغيل ما يلي:

  • صالات عرض السيارات الجديدة: 9 نيسان، و 4 إنفينيتي و 2 رينو.
  • 6 مرافق لبيع السيارات المستعملة المعتمدة.
  • مركز الصيانه اللوجستية المركزية في مدينة دبي الصناعية.
  • مراكز الصيانه: 10 نيسان، 4 إنفينيتي و 3 رينو.
  • مركز الصيانه السريعة في غضون 60 دقيقة
  • 9 مراكز لقطع الغيار.
  • العربية للسيارات حائزة على شهادتي أيزو 9001 وأيزو 14001 وشهادة أيزو 45001

{:}