{:en}Upgrade Your Drive with Renault Duster of Arabian Automobiles{:}{:ar}العربية للسيارات تدعو عملاءها لترقية قيادتهم مع رينو داستر{:}

{:en}

Arabian Automobiles, the flagship company of the AW Rostamani Group and the exclusive dealer for Renault in Dubai, Sharjah, and the Northern Emirates, presents the distinguished four-wheeler SUV, Renault Duster, with an invincible upgrade offer. Purchase the 1.6L 4X2 Duster and drive out with a 2.0L 4X4 Duster; with its attractive design, enhanced grille, and C-shape LED lighting signature, at no hidden cost.

The Duster is one of the most popular and affordable SUVs across the world, with its dynamic engine and expressive robust lines that make every characteristic so much more remarkable. The SUV offers multipurpose facets with the convenience of a passenger car, crafted specifically for the sports and adventure enthusiast and courtesy of Arabian Automobiles’ March promotions, Renault’s sought-after SUV can be your 2021 upgrade.{:en}Upgrade Your Drive with Renault Duster of Arabian Automobiles{:}{:ar}العربية للسيارات تدعو عملاءها لترقية قيادتهم مع رينو داستر{:}

For more information about this truly level-up offer, Renault welcomes you to a conversation with their sales team through their many channels of communication. Visit the Renault R-Stores on Sheikh Zayed Road or Mohammed Bin Zayed Road, or reach out to one of our sales representatives by calling 800 RENAULT (800-7362858), visiting Renault.dubai.ae, or accessing Renault’s video call service to have their queries answered and book a home test drive.

About Arabian Automobiles Company

Arabian Automobiles Company (AAC) is the flagship company of AW Rostamani Group. With 50 years in the business, AAC is one of the leading automotive dealers in the GCC and exclusive distributor for Nissan, INFINITI and Renault vehicles in Dubai and the Northern Emirates. Arabian Automobiles is looking back on 50 years of excellence and passion, and forging ahead with its vision to enrich customer lives and remain the trusted automotive brand of choice.

Arabian Automobiles became the first automotive company in the UAE to be awarded the prestigious ‘Dubai Quality Gold Award’ by Dubai Economy in May 2017. In the same year, INFINITI won ‘Best Performing Brand’ in the automotive category of the Dubai Service Excellence Scheme; an accolade previously won by Nissan in 2016 and Renault in 2015. In 2015, Arabian Automobiles received the Mohammed Bin Rashid Al Maktoum business award for most outstanding performance and in 2013 it became the first private company in the UAE to be inducted into the prestigious Palladium Balanced Scorecard Hall of Fame for strategy execution. Arabian Automobiles Company is currently the holder of Nissan Motor Company’s ‘Global Nissan Aftersales Award and is the only Nissan distributor to have won the award for ten years in a row.

Across its Dubai and Northern Emirates network, Arabian Automobiles operates:

New vehicle sales showrooms: 9 Nissan, 4 INFINITI and 2 Renault

6 pre-owned car showrooms

Central Logistics Centre at Dubai Industrial City

Service centres: 10 Nissan, 4 INFINITI, and 3 Renault

60 minute Express Service

9 spare parts outlets

Arabian Automobiles is ISO 9001, ISO 14001 and OHSAS 18001 certified.

{:}{:ar}أعلنت العربية للسيارات، شركة السيارات الرئيسية في مجموعة عبدالواحد الرستماني، والوكيل الحصري لسيارات رينو في دبي والشارقة والإمارات الشمالية، عن تقديم عرض ترقية استثنائي على رينو داستر، السيارة المتميزة متعددة الاستخدامات ذات الدفع الرباعي. ويمكن للعملاء الآن الاستفادة من هذا العرض عند شرائهم رينو داستر، حيث يمكنهم الدفع مقابل سيارة بمحرك سعته 1.6 لتر، بنظام الدفع 4×2 والحصول على النسخة الأعلى المزودة بمحرك تبلغ سعته 2.0 لتر ونظام الدفع 4 × 4 يضاف إلى ذلك كله التصميم الجذاب، والشبكة المحسّنة، ومصابيح الإضاءة بتقنية “ليد” على شكل حرف C، من دون أي تكاليف خفية.

وتعد داستر إحدى أكثر سيارات الدفع الرباعي جاذبية بأسعار معقولة في العالم، وتأتي مزودة بمحرك ديناميكي وخطوط قوية معبرة تبرز خصائصها المتميزة واستخداماتها المتعددة وسمات الراحة التي يشعر بها جميع الركاب طوال الرحلة. وصممت هذه السيارة خصيصاً لعشاق القيادة الرياضية ومحبي المغامرات، وبفضل العروض الترويجية التي تقدمها العربية للسيارات خلال شهر مارس، يمكن للمشترين الترقية والاستمتاع بقيادة طراز العام 2021 من هذه السيارة.{:en}Upgrade Your Drive with Renault Duster of Arabian Automobiles{:}{:ar}العربية للسيارات تدعو عملاءها لترقية قيادتهم مع رينو داستر{:}

وللمزيد من المعلومات حول خيارات الترقية بموجب هذا العرض، ترحب رينو بجميع المهتمين للتحدث مع فريق المبيعات من خلال قنوات الاتصال العديدة، بما في ذلك زيارة معارض رينو على شارع الشيخ زايد أو شارع الشيخ محمد بن زايد، أو التواصل مع أحد مندوبي المبيعات من خلال الرقم المجاني (800 RENAULT (800-7362858))، أو زيارة الموقع الإلكتروني Renault.dubai.ae، أو اختيار المكالمات عبر الفيديو من Renault للرد على جميع استفساراتهم، وحجز تجربة قيادة براحة تامة من المنزل.

نبذة عن الشركة العربية للسيارات

الشركة العربية للسيارات هي الشركة الرئيسية في مجموعة شركات عبد الواحد الرستماني. وتعمل الشركة في قطاع السيارات منذ أكثر من 50 عاماً، وتعتبر واحدة من الشركات الرائدة في قطاع توزيع السيارات في دول مجلس التعاون الخليجي، والموزع الحصري لسيارات نيسان وإنفينيتي ورينو في دبي والإمارات الشمالية. وبعد مرور 50 عاماً من التميز وشغف الريادة، لا تزال رؤية العربية للسيارات مكرسة نحو إثراء تجارب العملاء، وأن تظل الخيار الموثوق في قطاع السيارات.

وأصبحت العربية للسيارات أول شركة سيارات في دولة الإمارات العربية المتحدة تحصل على جائزة دبي للجودة المرموقة – الفئة الذهبية، من قبل اقتصادية دبي في مايو 2017. وفي السنة ذاتها، فازت إنفينيتي بجائزة أفضل العلامات أداءَ في فئة السيارات من برنامج دبي للتميز في الخدمة، وهي الجائزة ذاتها التي فازت بها نيسان سابقا في العام 2016، ورينو في العام 2015.

وفي العام 2015، حصلت العربية للسيارات على جائزة محمد بن راشد آل مكتوم للأداء المتميز، وفي العام 2013، أصبحت أول شركة خاصة في دولة الإمارات العربية المتحدة تدخل قاعة الشهرة لمؤسسة البلاديوم، وذلك لتفوقها في منافسة تطبيقات بطاقة الأداء المتوازن والتراصف الاستراتيجي. وتحمل العربية للسيارات حاليًا جائزة نيسان العالمية لخدمات ما بعد البيع، وهي الموزع الوحيد لعلامات نيسان الذي يفوز بهذه الجائزة للسنة العاشرة على التوالي.

وضمن شبكتها في دبي والإمارات الشمالية، تتولى العربية للسيارات تشغيل ما يلي:

  • صالات عرض السيارات الجديدة: 9 نيسان، و 4 إنفينيتي و 2 رينو.
  • 6 مرافق لبيع السيارات المستعملة المعتمدة.
  • مركز الصيانه اللوجستية المركزية في مدينة دبي الصناعية.
  • مراكز الصيانه: 10 نيسان، 4 إنفينيتي و 3 رينو.
  • مركز الصيانه السريعة في غضون 60 دقيقة
  • 9 مراكز لقطع الغيار.
  • العربية للسيارات حائزة على شهادتي أيزو 9001 وأيزو 14001 وشهادة أيزو 4500

{:}