{:en}Bring in Spring with BurJuman{:}{:ar}تمتع بأجواء الربيع مع برجمان{:}

{:en}

Experience a colourful bloom, unlike any other, as BurJuman brings in spring for everybody! Until 9 April 2021, visitors of all ages are invited to explore the picturesque tunnel garden in the mall’s main atrium filled with the season’s vivid colours.

The tunnel, lined with vibrant spring décor, leads visitors into a photo paradise. Up your selfie game and capture picture-perfect moments against the themed backdrop as you spend leisurely time on the mystical bench and swing, snapping the perfect shot. Exit the tunnel to explore another Instagram-worthy photo op in the atrium on the other side of the mall, where a floral ‘B’ awaits!تمتع بأجواء الربيع مع برجمان

Don’t forget to share your pictures with us on Instagram as you tag us @itsBurJuman and use #BurJumanSpring for a chance to be featured on our page as well as win BurJuman gift vouchers through our social media Snap, Share & Win competition.

Once you’ve got the perfect shot, shop for the latest Spring Summer 2021 collection across your favourite brands and also avail select discounts. To retire after a hectic yet fun day at BurJuman, explore one of our numerous international dining options and end the day on a tasty note.

{:}{:ar}استمتع بالمناظر الزهرية الخلابة، فأجواء الربيع في برجمان تختلف عن أي مكان آخر! ندعو الزوار من جميع الأعمار، خلال الفترة ما بين 19 مارس إلى 19 أبريل 2021، إلى اسكتشاف ممر الأزهار والنباتات التي تتزين بألوان الربيع الزاهية في القاعة الرئيسية للمركز التجاري.

حيث تمنح ألوان الممر الزاهية التي تضم قطع ديكور تعكس أجواء الربيع الحيوية، الزوار فرصة رائعة لالتقاط أجمل الصور. التقط صور سيلفي مميزة عبر مناظر مثالية للتصوير حيث توجد مجموعة من الخلفيات الرائعة، واقضِ وقتاً ممتعاً على المقعد ذي الطراز الأسطوري، والتقط صوراً مبهرة بينما تتأرجح. وما إن تخرج من الممر، سيكون عليك زيارة قاعة BJC2، حيث تنتظرك علامة ‘B’ المكسوة بالأزهار لالتقاط صوراً رائعة ستذهل متابعيك على إنستغرام.تمتع بأجواء الربيع مع برجمان

احرص على مشاركة صورك معنا على إنستغرام، بالإشارة إلينا عبر @itsBurJuman، واستخدام هاشتاغ #BurJumanSpring  للحصول على فرصة الظهور معنا على صفحتنا، لتربح قسائم هدايا من برجمان وذلك من خلال مسابقتنا على وسائل التواصل الاجتماعي؛ التقط وشارك واربح (Snap, Share & Win).

وبعد أن تلتقط الصورة المثالية، يمكنك تسوق أفضل تشكيلات الريبع والصيف لعام 2021 من خلال مجموعة من أفضل العلامات التجارية والاستفادة من الخصومات الحصرية. وبعد يوم حافل بالمفآجات في مركز برجمان، ما عليك سوى استكشاف خياراتنا المتنوعة لقوائم الطعام العالمية، ليكتمل يومك على أفضل نحو.{:}