{:en}TIME Oak celebrates Ramadan{:}{:ar}فندق وأجنحة تايم أوك يحتفل بشهر رمضان المبارك{:} with authentic Iftar featuring flavours of Cairo and amazing ‘getaway’ packages

{:en}

TIME Oak celebrates Ramadan with authentic Iftar featuring flavours of Cairo and amazing ‘getaway’ packages

A range of serviced buffets and promotional room rates await guests at

TIME Oak Hotel & Suites

‘From Cairo to Dubai’ Ramadan Iftar

Indulge in an irresistible array of Arabic dishes featuring flavours from Cairo to Dubai, at Pranzo and Al Bal restaurants at TIME Oak Hotel & Suites.

Break your fast with dates and fresh fruit juices, followed by a variety of authentic hot and cold mezzeh and a choice of assorted soups and salads from the salad bar.

Main course dishes include an aromatic special lamb ouzi served with oriental rice, mixed grills, including beef, chicken and seafood as well as pasta dishes.{:en}TIME Oak celebrates Ramadan{:}{:ar}فندق وأجنحة تايم أوك يحتفل بشهر رمضان المبارك{:}

For dessert, a variety of dried fruits and delectable traditional Arabic desserts + famous Um Ali and French pastries

In addition, there will be a live cooking station with daily specials from the Chef such as kunafa and koshari, served from a Ramadan cart, as well as an action food station with saj, pizza and homemade breads.

Al Bal will also feature a live, mint tea service and sahlab drinks station.

Children below the age of six eat for free and those aged 6 to 12 will receive a 50% discount.

Enjoy 30% discount when you book before 13th April 2021.

Ramadan takeaway

Ramadan Iftar family meal suitable for 4-6 people at AED 299, featuring traditional lentil soup, roast oriental style lamb ouzi with an assortment of mezzeh, choice of two Ramadan juices and soft drinks, and finally, our signature baked Umm Ali and dates.

Ramadan Getaway

Make this Ramadan a special occasion and take advantage of our unique getaway packages at TIME Oak Hotel & Suites.

Enjoy a leisurely stay in one of our modern, spacious and comfortable rooms with a complimentary Iftar buffet or Iftar takeaway box throughout the Holy Month.

Also relax and take advantage of a host of amenities including a temperature-controlled swimming pool, kids pool and play area, a gaming zone, as well as the practical benefits of a fully equipped kitchen, free WiFi and ample parking.

Located in the heart of Barsha Heights, the hotel is also conveniently located for a spot of retail therapy, with quick and easy access to Mall of the Emirates and Ibn Battuta Mall as well as a gentle stroll along the Jumeirah beachfront or Dubai Marina.

{:}{:ar}فندق وأجنحة تايم أوك يحتفل بشهر رمضان المبارك بطرح مجموعة من العروض المغرية على الغرف الفندقية ووجبات الإفطار

تتنظر ضيوف ونزلاء فندق وأجنحة تايم أوك للفنادق بمناسبة حلول شهر رمضان المبارك مجموعة من العروض على بوفيهات الإفطار الرمضانية الشهية وأسعار تنافسية مغرية على الغرف الفندقية

تتنظر ضيوف وزوار ونزلاء فندق وأجنحة تايم أوك للفنادق بمناسبة حلول شهر رمضان المبارك مجموعة من بوفيهات الإفطار الرمضانية بطابع مصري من خلال عرض الإفطار “من القاهرة إلى دبي” بالإضافة إلى طرح أسعار تنافسية ومغرية على الغرف الفندقية وباقات العطلات.

عرض إفطار رمضان من القاهرة إلى دبي:

انغمس بتناول بوفيه إفطار رمضاني يحتوي على أشهى الأطباق المصرية الشهيرة في مطعمي برانزو وعالبال في فندق وأجنحة تايم أوك، اكسروا صيامكم بطريقة مميزة مع مجموعة متنوعة من الأطباق الرئيسية والمازات الساخنة والباردة، واستمتعوا بتذوق أشهى المأكولات المحضرة أمامكم مباشرة من خلال مجموعة من محطات الطهي الحية والشوربات والحلويات العربية التقليدية وعصائر رمضان المفضلة لديكم.{:en}TIME Oak celebrates Ramadan{:}{:ar}فندق وأجنحة تايم أوك يحتفل بشهر رمضان المبارك{:}

تشمل أصناف الطبق الرئيسي المؤلف من لحم الضأن المميز مع الأرز الشرقي والمشاوي المشكلة، بما في ذلك اللحم البقري والدجاج والمأكولات البحرية بالإضافة إلى أطباق المعكرونة، بالإضافة إلى تقديم مجموعة متنوعة من الفواكه المجففة والحلويات العربية التقليدية اللذيذة، كما ستكون هناك محطة طهي حية مع عروض يومية خاصة من الشيف مثل: الكنافة والكشري، يتم تقديمها من خلال عربة رمضان، بالإضافة إلى محطة طعام حية أخرى لتحضير الخبز الصاج والبيتزا والخبز الطازج المخبوز في المطعم، كما سيشهد مطعم عالبال وجود محطة حية لتقديم مشروب السحلب الشهي وتقديم الشاي بالنعناع.

يتناول الأطفال الذين تقل أعمارهم عن 6 سنوات الطعام مجانًا، بينما يحصل الأطفال الذين تتراوح أعمارهم بين 6 و12 عامًا على خصم بنسبة 50٪.

عروض الطعام السفري (الأكل خارج المطعم)

وجبة إفطار رمضانية عائلية مناسبة لـ 4-6 أشخاص بسعر 299 درهمًا تتكون من: شوربة العدس التقليدية ولحم الضأن المشوي على الطريقة الشرقية مع مجموعة متنوعة من المازات، بالإضافة إلى اختيار نوعين من العصائر الرمضانية والمشروبات الغازية، وأخيرًا تقديم طبق حلوى أم علي التي يشتهر الفندق بصنعها والتي تعد من أشهر الوصفات التي جاءت من المطبخ المصري بالإضافة إلى التمر.

عروض الغرف الفندقية والعطلات:

اجعل شهر رمضان المبارك لهذه السنة مناسبة خاصة لك واستفد من باقات العطلات الفريدة التي يقدمها فندق وأجنحة تايم أوك، واستمتع بإحدى غرفنا العصرية والمريحة مع بوفيه إفطار مجاني أو صندوق إفطار سفري للوجبات الجاهزة طوال أيام الشهر الكريم.

يمكنك أيضًا الاسترخاء والاستفادة من مجموعة من وسائل الراحة الموجودة في الفندق بما في ذلك حوض السباحة المميز الذي يمكن التحكم في درجة حرارته، وحمام السباحة المخصص للأطفال ومنطقة الألعاب، فضلاً عن المزايا العملية للمطبخ المجهز بالكامل وخدمة الانترنت المجانية ومواقف للسيارات.

يقع الفندق في قلب منطقة البرشا هايتس (تيكوم)، ويتمتع بموقع استراتيجي مميز بالقرب من محلات البيع بالتجزئة، مع وصول سريع وسهل إلى مول الإمارات ومول ابن بطوطة بالإضافة إلى قربه من شاطئ جميرا ومنطقة مرسى دبي (المارينا).{:}