{:en}Global Village announces Etihad Baggage{:}{:ar}القرية العالمية تتعاون مع الاتحاد للطيران{:} Claim Challenge as part of new Etihad Airways partnership

{:en}

Global Village announces Etihad Baggage Claim Challenge as part of new Etihad Airways partnership

One million Etihad Guest Miles and AED 50,000 spending money await the lucky winner that guesses the 5-digit combination that will open the travel trunk located at Global Village

Global Village, the UAE and wider region’s leading multicultural family destination for culture, shopping, and entertainment, has announced a partnership with Etihad Airways that will give guests the chance to travel the world! Starting Sunday, April 4th, the Etihad Baggage Claim Challenge will invite guests to guess the 5-digit combination code of a large locked travel trunk located at the park. Inside the trunk the winner will find one million Etihad Guest Miles, AED 25,000 cash for the winner to spend on their adventures, and a AED 25,000 Global Village shopping spree for a new wardrobe and everything else the lucky winner will need for the trip.{:en}Global Village announces Etihad Baggage{:}{:ar}القرية العالمية تتعاون مع الاتحاد للطيران{:}

Khadija Khalifa, Senior Director – Commercial & Sponsorship, Global Village, said: “Partnerships allow us to develop creative ideas, explore innovative concepts, and launch new projects that deliver value for our partners, and excitement for our guests. We are delighted to be collaborating with Etihad Airways, a leading global brand that shares our spirit of adventure and our love of discovery. The Etihad Baggage Claim Challenge is a great example of the unique experiences we offer our guests and is just one of the many wonders to enjoy at Global Village in the last weeks of our Silver Jubilee Season.”

Amina Taher, Vice President Brand, Marketing and Sponsorships, Etihad Airways, added: “This partnership is the perfect way for us to engage with travellers and exactly the kind of creative endeavour that Etihad loves. As a brand we are committed to offering exceptional guest experience and we are thrilled to find a like-minded partner in Global Village. The winner will be able to choose from a world of destinations and we look forward to welcoming the lucky guest on board.”

Each Global Village entry ticket gives guests one chance to guess the combination and win the prize. Every few days a number will be released via different channels until a winner cracks the code. Each digit will be released on a different channel including the Etihad Guest newsletter, through push notification from the Global Village mobile app, on the Global Village Instagram channel and on Arabian Radio Network stations. Challengers are encouraged to register and follow all the different channels to increase their chance of winning.

This is another great reason to visit Global Village for the final weeks of the 25th Season as it ramps up to celebrate all the wonders of Ramadan.

About Global Village

Global Village is the first family destination for multicultural entertainment, dining, shopping and attractions in the region and amongst the most visited worldwide. Since its inception, it has embodied different aspects of the world and created a smile on the faces of millions of guests every season. This unique and integrated open-air destination offers guests the largest and most varied range of events, shows and activities in the region. Global Village takes guests on a journey rich in culture, cuisine and awe-inspiring entertainment.

{:}{:ar}القرية العالمية تتعاون مع الاتحاد للطيران في تحدّي أمتعة الروائع

مليون ميل من أميال ضيف الاتحاد و 50,000 درهم للاستمتاع بتجربة تسوق من العمر ستكون من نصيب أحد المحظوظين من ضيوف القرية العالمية عند تخمين الرقم السري الصحيح لفتح متاع الروائع

أعلنت القرية العالمية، أحد أكبر المنتزهات الثقافية في العالم، والوجهة العائلية الأولى للثقافة والترفيه والتسوق في المنطقة، عن توقيع اتفاقية شراكة مع الاتحاد للطيران، تمنح ضيوفها فرصة من العمر للسفر حول العالم!. ابتداءً من الأحد، 4 أبريل، سيتمكن الضيوف من المشاركة بتحدّي أمتعة الروائع في الوجهة العائلية، الذي يقوم على مبدأ تخمين الرقم السرّي المكوّن من خمسة أرقام لفتح متاع السفر الواقع في الساحة الثقافية، لربح جميع المحتوى بداخله عند تخمين الرقم الصحيح. وسيحصل صاحب الحظ على مليون ميل من أميال برنامج ضيف الاتحاد للسفر، بالإضافة إلى جائزة نقدية بقيمة 25,000 درهم لتمكين الفائز من الاستمتاع بصرفها أثناء تجوله في وجهاته المفضلة حول العالم، إضافةً إلى 25,000 درهم لتسوق أروع المنتجات في القرية العالمية.

وتعليقاً على اتفاقية التعاون الجديدة، قالت خديجة خليفة، مدير إدارة أول الشؤون التجارية والرعاية في القرية العالمية: “لطالما ساهمت شراكاتنا مع مختلف المؤسسات الرائدة في تطويرنا للأفكار الإبداعية واستكشاف المفاهيم المبتكرة وإطلاق مشاريع جديدة ترتقي بقيمة الخدمات التي نقدمها لجميع شركائنا، وتعزّز من التجارب الشيّقة التي يستمتع بها ضيوفنا. ويشرفنا في هذا الإطار، التعاون مع الاتحاد للطيران، العلامة الرائدة عالمياً، التي تتشابه معنا في توطيد روح المغامرة وحب الاستكشاف. إن تحدّي أمتعة الروائع هو خير مثال على التجارب الفريدة التي نحرص دائماً على تقديمها لضيوفنا، وواحد من العديد من العجائب التي يمكن الاستمتاع بتجربتها خلال الأسابيع القليلة المتبقية من موسم اليوبيل الفضي.”{:en}Global Village announces Etihad Baggage{:}{:ar}القرية العالمية تتعاون مع الاتحاد للطيران{:}

وأضافت أمينة طاهر، نائب الرئيس لشؤون العلامة التجارية والتسويق والرعايات في الاتحاد للطيران: “توفر هذه الشراكة منصة مثالية لنا للتفاعل مع المسافرين بطريقة إبداعية ومبتكرة، الأمر الذي نحرص في الاتحاد للطيران دائماً على اتباعه في جميع ما نقدمه. لطالما تبنينا نهجاً فريداً في توفير تجارب استثنائية لضيوفنا المسافرين معنا ونرحب الآن بالشراكة مع القرية العالمية التي تقوم على نفس المبدأ. نتطلع إلى استضافة الضيف المحظوظ على متن رحلاتنا لنقدم تجربة من العمر له أثناء تجواله حول العالم.”

وسيحصل الضيوف على فرصة واحدة عن كل تذكرة دخول إلى القرية العالمية لتخمين الرقم السري والفوز بالجائزة. وسيتم الإعلان عن رقم واحد من سلسلة الأرقام الخمسة بين فترة وأخرى عبر قنوات مختلفة، تضم نشرة “ضيف الاتحاد” الإلكترونية وتطبيق القرية العالمية للهواتف الذكية وصفحتها الرسمية على إنستغرام بالإضافة إلى القنوات الإذاعية التابعة لشبكة الإذاعة العربية، حتى يتمكن أحد الضيوف من تخمين الرقم الصحيح والفوز. وتدعو القرية العالمية ضيوفها الراغبين بخوض التحدّي إلى الإشتراك بمختلف القنوات التي سيتم الإعلان عن التلميحات من خلالها الآن للمتابعة آخر الإعلانات حول التحدّي وزيادة فرصتهم بالفوز.

تحدّي أمتعة الروائع هو أحدث التجارب في القرية العالمية التي تقدمها لضيوفها ضمن باقة من الروائع التي تنتظرهم في ختام موسم اليوبيل الفضي خلال شهر رمضان المبارك.

نبذة عن القرية العالمية

القرية العالمية هي الوجهة العائلية الأولى للثقافة والترفيه والتسوق في المنطقة، وتعتبر من أكثر الوجهات الترفيهية التي يقصدها الضيوف حول العالم، حيث استطاعت منذ انطلاقتها أن تجسد ملامح العالم المختلفة وأن تزرع الابتسامة على وجوه الملايين من ضيوفها في كل موسم. وتعتبر القرية العالمية وجهة فريدة ومتكاملة للتمتع بأرقى تجارب التسوق والمأكولات والترفيه العالمية، وتقدم لضيوفها في كل موسم طيفاً واسعاً من الفعاليات والعروض والأنشطة التي تعد الأكثر ضخامة وتنوعاً على مستوى المنطقة، إلى جانب تقديم العديد من المفاجآت المرحة للملايين من الضيوف في أجواء الهواء الطلق المتميزة، كما أنّها تبرز أفضل ما في ثقافة بلدان العالم ضمن فعاليات مهرجانية مفعمة بالحيوية، آخذة ضيوفها في رحلة مميزة حول العالم عبر مجموعة من الأجنحة يمثل كل منها غنى وثقافة مختلف البلدان، وتتفرد بما تقدمه من أشهى المأكولات العالمية بالإضافة إلى التجارب الترفيهية المذهلة عبر مجموعة واسعة من الألعاب المسلية والجولات الشيقة. ويمكن التمتع بكافة هذه التجارب الاستثنائية عبر شراء تذكرة الدخول التي تبلغ قيمتها 15 درهما إماراتيا فقط.{:}