{:en}URBAN ARABIAN FARE THIS RAMADAN AT EETEN{:}{:ar}”إيتن إربن كيتشن” يقدم وجبات إفطار شهية{:}

{:en}

URBAN ARABIAN FARE THIS RAMADAN AT EETEN

EETEN Urban Kitchen, the all-day eatery at Marina Mall, is serving up a healthy, wholesome iftar option this Holy Month.

The Urban Iftar features fire-grilled marinated skewers of premium chicken or beef tenderloin topped with blanched ginger and cherry tomato and served with brown rice or fries, lentil soup, and salad. Each diner who orders this at Iftar will also receive complimentary dates and a glass of jallab as well.

Priced at a reasonable AED 49.99 for the Urban Arabian Chicken skewers and just AED 59.99 for the Urban Arabian Beef skewers, these dishes are also available for dine-in all day, at Iftar and for delivery as EETEN can be found on all major delivery platforms.{:en}URBAN ARABIAN FARE THIS RAMADAN AT EETEN{:}{:ar}”إيتن إربن كيتشن” يقدم وجبات إفطار شهية{:}

The beauty of EETEN is that its delightfully eclectic menu has something for everyone so you can even go a la a carte and break your fast with some of the lighter fare on the menu including healthy salads and bowls, hearty soups and sandwiches, and handcrafted burgers, not to mention the numerous vegetarian dishes on the menu.  Did we mention the all-day breakfast? The Brekkie, 2 free range eggs any style served with hash browns, baked beans, turkey bacon, grilled mushroom and chunky avo dip, Mr. Benedict, the restaurant’s take on a favorite, a delicious Spanish Omelet, classic Buttermilk Pancakes and the Avo Smash with poached eggs will also be available at Iftar time.

EETEN is located on the ground floor of Dubai Marina mall and serves all-day breakfast, lunch, and dinner as well as specialty coffees and freshly baked pastries.

{:}{:ar}“إيتن إربن كيتشن” يقدم وجبات إفطار شهية في شهر رمضان

أعلن مطعم “إيتن إربن كيتشن”  الذي يستقبل الزبائن طوال اليوم في مارينا مول، عن تقديم وجبات إفطار صحية غنية بالعناصر الغذائية المفيدة في شهر رمضان المبارك.

تشمل وجبة الإفطار  من مطعم إربن سيخ لحم الدجاج أو اللحم البقري المتبل والمشوي مع قطع من شرحات الزنجبيل والطماطم الكرزية، ويقدم مع الأرز البني أو البطاطس المقلية، إضافة إلى طبق من شوربة العدس والسلطة الطازجة، كما سيحصل الزبائن على ضيافة من التمور وكأس من شراب الجلاب مع كل وجبة إفطار.

بمقدور الزبائن التمتع بتناول وجبة شهية من أسياخ الدجاج من مطعم إربن بسعر معقول يبلغ 49.99 درهماً، وكذلك وجبة  لذيذة من أسياخ لحم البقر بـ  59.99 درهماً فقط. وتتوفر خدمة التوصيل، حيث يمكن العثور على إيتن في جميع منصات التوصيل الرئيسية.

يتميز مطعم إيتن بقائمة طعام مختارة تغمر النفس بالبهجة وتضم تشكيلة من المأكولات التي ترضي جميع الأذواق، بما يتيح لكافة الزبائن تناول  إفطار صحي ومغذي مع عدد من الوجبات  الخفيفة ومن ضمنها مجموعة من السلطات الطازجة، والشوربات، والسندويشات اللذيذة، والبرجر المحضر يدوياً، فضلاً عن العديد من الأطباق النباتية التي تشتمل عليها قائمة الطعام الخاصة بالشهر الفضيل.{:en}URBAN ARABIAN FARE THIS RAMADAN AT EETEN{:}{:ar}”إيتن إربن كيتشن” يقدم وجبات إفطار شهية{:}

لوجبة إفطار مشبعة بعد الصيام، يقدم مطعم إيتن وجبة مكونة من بيضتين من البيض العضوي، وبطاطس هاش براون، والفاصوليا البيضاء، واللحم المقدد، وشرائح الديك الرومي، والفطر المشوي، مع تغميسة رائعة غنية النكهة، كما تشمل وجبة الإفطار الطبق المفضل من الأومليت الإسبانية اللذيذة، وفطائر  كلاسيكية محضرة بمخيض اللبن، وهريس الأفوكادو، مع البيض المسلوق.

كما يستقبل المطعم رواده خلال شهر رمضان طوال اليوم، ويقدم للزبائن من غير الصائمين الوجبات الخاصة بالشهر الكريم وغيرها من الأطباق الشهية.

يقع مطعم إيتن في الطابق الأرضي في دبي مارينا مول،  ويقدم وجبات الإفطار والغداء والعشاء، إلى جانب أصناف القهوة المميزة وتشكيلة من المعجنات الساخنة.{:}