{:en}Inovcluster: Take Portugal With You at Digital Agriexport 4.0, 12 to 23 April{:}{:ar}إينوف كلاستر تنظم معرض ديجيتال أغري إكسبورت 4.0 تحت شعار ’اصطحب البرتغال معك‘ من 12 إلى 23 أبريل{:}

{:en}

DUBAI, United Arab Emirates–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)— An international digital business event is taking place under the slogan of Take Portugal With You: Digital Agriexport 4.0. The event runs from April 12 to 23, until when all international buyers have the opportunity to register for free and get to know the companies in the Portuguese agri-food sector.

Inovcluster: Take Portugal With You at Digital Agriexport 4.0, 12 to 23 April

This action aims to boost Portuguese agri-food exports, one of the strongest and most traditional sectors in Portugal. The action is organized by Inovcluster, through the Agriexport 4.0 project.

This digital event is proving to be very popular with the international market, with more than 70 international buyers from 20 different markets having already registered.

The products presented on the platform represent Portugal’s entire geography and agri-food sector, and the way the event is organized makes it certain that all buyers will find the ideal partners for their business. Here you will find producers of olive oils, sausages, wines, fruits and vegetables, coffee, snacks, chocolate, fleur de sel, preserves, cheeses, jams, infusions and aromatic herbs.

The platform is very simple and interactive. Participants can make use of highly practical online chat sessions and schedule meetings within the platform during the two weeks of the campaign. It is also possible to browse the entire product offering, and to ensure no time is wasted you can filter the product categories of specific interest to you.

Register now at https://agriexport.inovcluster.pt/login; you still have time to find the best partners for your business and to get to know Portugal’s extensive agri-food offering.

Don’t miss this opportunity. Take Portugal With You!

*Source: AETOSWire

{:}{:ar}دبي، الإمارات العربية المتحدة – (بزنيس واير/“ايتوس واير”) – في إطار الحفاظ على استمرارية الأعمال خلال جائحة كورونا، يقام حدث افتراضي دولي للتعارف والتواصل التجاري تحت شعار “اصطحب البرتغال معك!”: “ديجيتال أغري إكسبورت 4.0”. تهدف الفعالية، التي تُقام ما بين 12 و23 أبريل 2021 لتسليط الضوء على العروض التي تقدمها البلاد في مجال تصدير المواد الغذائية وتوفر للمشترين الدوليين فرصة التسجيل والمشاركة مجاناً للتعرّف إلى الشركات العاملة في قطاع انتاج الأغذية الزراعية في البرتغال.

Inovcluster: Take Portugal With You at Digital Agriexport 4.0, 12 to 23 April

يهدف هذا الحدث إلى تعزيز صادرات الأغذية الزراعية البرتغالية، وهي واحدة من أقوى القطاعات وأكثرها تقليدية في البرتغال. وقد أشرفت على تنظيم الحدث “إينوف كلاستر”، من خلال مشروع “أغري إكسبورت 4.0” (Agriexport 4.0).

وقد حظي هذا الحدث الرقمي بقبول وشعبية كبيرين لدى السوق الدولية، حيث قام أكثر من 70 مشترياً دولياً من 20 سوقاً مختلفاً بالتسجيل للمشاركة.

تمثل المنتجات المعروضة على المنصة كامل المناطق الجغرافية وقطاعات الأغذية الزراعية في البرتغال، وتسمح  الطريقة التي تمّ من خلالها تنظيم الحدث لجميع المشترين من إيجاد الشركاء المثاليين لأعمالهم من دون أدنى شك. إذ يمكن من خلال المنصة الوصول إلى منتجي زيوت الزيتون والنقانق والنبيذ والفواكه والخضروات والقهوة والوجبات الخفيفة والشوكولاته والملح الحرفي والمعلّبات والأجبان والمربيات والشاي وشاي الأعشاب العطرية.

تتميّز المنصة بكونها بسيطة جداً وتفاعلية. يمكن للمشاركين الاستفادة من جلسات الدردشة العملية عبر الإنترنت وجدولة الاجتماعات ضمن المنصة طوال فترة الحملة التي تمتد على أسبوعين. كما يمكن للراغبين أيضاً تصفح عروض المنتجات المتاحة بكاملها، مع إمكانية اختيار فئات المنتجات التي تهكّ كل شخص لضمان عدم إضاعة أي وقت.

تسجّل الآن عبر الرابط الالكتروني التالي: https://agriexport.inovcluster.pt/login ؛ لا يزال لديك الوقت لإيجاد أفضل الشركاء لعملك والتعرف على العروض المميزة والواسعة للأغذية الزراعية في البرتغال.

لا تفوت هذه الفرصة. “اصطحب البرتغال معك!”

المصدر: “ايتوس واير”

 

 {:}