{:en}Kibsons Announce Fantastic 20% Discount Offer{:}{:ar}عرض رائع من كيبسونس: خصم 20% استعدادًا{:} in time for Eid Al-Fitr Celebrations

{:en}

Kibsons Announce Fantastic 20% Discount Offer in time for Eid Al-Fitr Celebrations

** Kibsons.com wish their customers Eid Mubarak and offer a 20% discount off all fruit, vegetable and meat deliveries between 4th – 10th May**

Eid Al-Fitr celebrations will be on their way soon, with the 3-day festival marking the breaking of the fast. Celebrations include morning prayers with traditional dishes prepared at home and gifts given to family and loved ones. To celebrate the holy month, Kibsons, the leading online home delivery service that makes healthy eating a reality for thousands of households across the UAE, are thrilled to give back and share an Eid gift to their customers in the form of a 20% discount on all deliveries of fruit, vegetables and meat between 4th– 10th May.

Whether you are looking for fresh and delicious ingredients to prepare the Eid feast or gifting options, sweet treats, table décor and centrepieces, Kibsons has all you need for the perfect celebration with plenty of options that will not break the bank.

As ever, Kibsons offers same day delivery or next day delivery too, offering the utmost in value and the ultimate in convenience.{:en}Kibsons Announce Fantastic 20% Discount Offer{:}{:ar}عرض رائع من كيبسونس: خصم 20% استعدادًا{:}

About Kibsons:

Their core business since 1980, Kibsons offers an ever-increasing range of quality fresh fruit and vegetables from all continents. They supply a wide selection of premium produce options, organics, bulk packs, pre-packs and ready-to-eat products to a wide range of retail and wholesaler customers in the UAE and beyond. Convenience, quality and value are Kibsons unique selling points. By controlling their own dedicated importing, warehousing, distribution, IT and customer service teams they are able to optimise product quality and ultimately improve value to thousands of private households in the UAE.

Kibsons also offers a wide range of imported and processed meat and poultry products produced in their HACCP approved facility. Historically catering only to airlines, catering companies, restaurants and hotels, their home delivery customers can now experience the same levels of product quality that they have supplied to the wholesale market for years. The meat range includes organic, hormone-free, premium and value-added products to suit every taste and customer requirement.

In addition, Kibsons has a wide range of sourdough and preservative-free breads, organic dairy and eggs, portioned seafood, organic spices and oils, imported honeys and healthy drinks available to complete their offering of fresh foods and to make your shopping experience even more convenient.

So, whether you are a fan of eating healthy and clean, or just struggling to find the time to pace the local supermarket aisles, Kibsons is the answer to all of your online fresh grocery needs.

{:}{:ar}عرض رائع من كيبسونس: خصم 20% استعدادًا لاحتفالات عيد الفطر المبارك

**Kibsons.com يتمنى لعملائه الأعزاء عيد فطر مبارك ويشاركهم الاحتفال بخصم 20% على طلبات التوصيل من الفواكه والخضروات واللحوم في الفترة من 4 – 10 مايو**

اقتربت احتفالات عيد الفطر المبارك، ولكي تكتمل موائد الإفطار الشهية في أيام العيد الثلاثة بعد صيام شهر رمضان الكريم، يسعد شركة كيبسونس الرائدة في توصيل المنتجات الغذائية من خلال موقعها الإلكتروني المتميز أن تشارك عملاءها الاحتفال والبهجة. تقدم كيبسونس لعملائها خصم 20% على جميع طلبات التوصيل من الفاكهة والخضروات واللحوم في الفترة من 4 – 10 مايو. فضلًا تذكروا دائمًا أن كيبسونس هي من حققت حلم الغذاء الصحي لآلاف من عملائها عبر الإمارات العربية المتحدة من خلال خدمة توصيل فائقة الجودة حتى باب المنزل.

تقدم كيبسونس لعملائها مجموعة كبيرة من الاختيارات لأجمل وأبهى مائدة في العيد. تتنوع الاختيارات بين المنتجات الغذائية الطازجة والحلويات، وكذلك احتياجات الزينة لموائد العيد، ومجموعة متميزة من الهدايا لتبادل الود والمشاعر الطيبة في أيام العيد المباركة. كل احتياجاتكم من أجل احتفالات متكاملة ومبهجة وبأسعار مناسبة، تجدونها لدينا في كيبسونس.

كما تعودتم من كيبسونس، نوفر خدمة التوصيل في نفس اليوم، أو اليوم التالي مع خدمة فائقة الجودة لراحتكم ومنتجات فائقة الجودة لصحتكم.{:en}Kibsons Announce Fantastic 20% Discount Offer{:}{:ar}عرض رائع من كيبسونس: خصم 20% استعدادًا{:}

نبذة عن كيبسونس:

كيبسونس شركة رائدة في مجال استيراد وتجارة الجملة والتجزئة لأنواع المنتجات الغذائية المتنوعة فائقة الجودة والتي يتم استيرادها من جميع أنحاء العالم. بدأت كيبسونس العمل في 1980 لتؤسس لنفسها اسمًا يدعو للثقة حتى وقتنا هذا. تخدم كيبسونس عددًا كبيرًا ومتزايدًا من المستهلكين في الإمارات العربية المتحدة وغيرها، وهي تسعى دائمًا لتوفير خدماتها بما يحقق راحة العملاء ويوفر لهم المنتجات فائقة الجودة بأسعار تنافسية وقيمة مضمونة. تمتلك كيبسونس فرق عمل من الكفاءات المحترفة في مجال الاستيراد والتخزين والتوزيع وتكنولوجيا المعلومات وخدمة العملاء حتى تقدم أفضل خدمة ممكنة وأرقى منتج على الإطلاق.

تتنوع المنتجات التي تقدمها شركة كيبسونس بين الخضروات والفواكه بشتى أنواعها، وبين اللحوم والدواجن المستوردة وتلك المصنعة في مصانعها الخاصة الحاصلة على اعتماد نظام (هاسب/ HACCP) الذي يعنى بسلامة الأغذية في كل مراحل الإنتاج، وكل ما بين هاتين الفئتين الرئيسيتين من المنتجات. اعتادت شركة كيبسونس توفير المنتجات الغذائية لشركات الطيران وشركات تقديم الطعام والمطاعم والفنادق، وامتد نشاطها إلى بناء قاعدة عريضة من المستهلكين الذين يقومون بشراء احتياجاتهم عبر الشراء الإلكتروني ليحصلوا على خدمة فائقة ليست بجديدة على شركة كيبسونس. تتنوع المنتجات الغذائية التي تقدمها كيبسونس لتناسب كل الأذواق والتفضيلات وتحرص على اختيار أفضل المنتجات الصحية الطازجة العضوية والطبيعية التي تخلو من الهرمونات والمواد الضارة بأنواعها والتي يتم توفيرها بأسعار مناسبة للجميع.

من المنتجات التي توفرها كيبسونس لعملائها كذلك أنواع الخبز والمخبوزات والمعجنات بشتى أنواعها، والتي تخلو من المواد الحافظة والضارة، وكذلك منتجات الألبان والبيض العضوية، وأنواع الأسماك المختلفة وكذلك التوابل والزيوت العضوية، وأنواع العسل المختلفة والمشروبات الصحية التي تتناسب مع أنواع الطعام الصحي الطازج لتقدم تجربة شراء مرضية وممتعة للجميع.

في كيبسونس تتوفر كل المنتجات التي يبحث عنها عشاق الأطعمة والمشروبات الصحية النظيفة، كما تتوفر الخدمة المثالية التي تستهدف راحة العملاء وتصل إليهم حتى باب المنزل، وكذلك المنتج فائق الجودة من كل أنحاء العالم. مع كيبسونس يمكنكم الاستمتاع بتجربة شراء مثالية لكل احتياجاتكم من المنتجات الغذائية وأنتم في أجواء الراحة في منازلكم.{:}