{:en}HydraFacial Announces Launch of First Flagship Pop Up{:}{:ar}هيدرا فيشل تعلن إطلاق أول فرع مؤقت في دبي{:} in Dubai

{:en}

HydraFacial Announces Launch of First Flagship Pop Up in Dubai: Discover the best skin of your life Treat your skin to complimentary treatments at this limited-time pop-up from 12th May to 9th June 2021

Uncover the secret to glowing skin as HydraFacial announces the launch of its very first flagship pop up in Dubai. Unveiling on 12th May for a limited time only, patrons can experience complimentary unisex treatments from HydraFacial specialists at this Business Bay outpost and achieve long-term skin health.

An invigorating treatment, HydraFacial uses patented technology and is popular for its three-step process that works to combat the dehydration your skin goes through while restoring your skin from within. Suitable for all skin concerns, skin types and ages; HydraFacial offers an inclusive experience with complete personalization to help you reach your skincare goals at ease.{:en}HydraFacial Announces Launch of First Flagship Pop Up{:}{:ar}هيدرا فيشل تعلن إطلاق أول فرع مؤقت في دبي{:}

With a mission to promote healthy skin this summer, this flagship pop up will offer the full range of HydraFacial skin services and treatments such as the Signature HydraFacial along with booster updates and perks that last from 30 minutes to an hour. Guests will also get to experience the HydraFacial Keravive, a unique scalp facial on select days during the pop up.

If you’re looking for a tailored solution to your skin’s issues this summer, book yourself a hassle-free original HydraFacial and showcase radiant and glowing skin with zero downtime.  HydraFacial is a premium customized facial suitable for everyone and promises to leave you feeling and looking your best!

Alternatively, you can always experience the original HydraFacial at licensed medical professional facilities across the Middle East, or where a certified HydraFacial aesthetician is present.

About HydraFacial™:

The HydraFacial is one of the most popular facial treatments that has become the go-to facial for all skin types because it targets many of the most common skincare concerns like dryness and signs of ageing. The HydraFacial is a medical-grade resurfacing treatment that clears out your pores and hydrates your skin. The three-step treatment includes cleansing, extracting, and hydrating the skin with serums that are infused into pores with the HydraPeel Tip, a pen-like device. HydraFacial super serums are made with nourishing ingredients that create an instantly gratifying glow.

About Leader Healthcare Group:

Founded in 2009 in Dubai, Leader Healthcare is a specialty healthcare organization that caters to the requirements of the medical, aesthetics and education industry, and to create and provide a comprehensive system of delivering healthcare services

{:}{:ar}هيدرا فيشل تعلن إطلاق أول فرع مؤقت في دبي: اكتشفوا النسخة الأجمل من بشرتكم على الإطلاق

عناية فائقة بالبشرة مع مجموعة من المعالجات المجانية في فرع هيدرا فيشل المؤقت في الفترة

بشرتكم على موعد مع أكثر إطلالاتها توهجًا مع إطلاق أول فرع مؤقت لشركة هيدرا فيشل في دبي. في الفترة من 12 مايو وحتى 9 يونيو 2021  يمكنكم الاستمتاع بتجربة فريدة لمعالجات العناية بالبشرة للجنسين على أيدي خبراء هيدرا فيشل في منطقة الخليج التجاري في دبي، والحصول على نتائج رائعة لبشرة صحية تدوم طويلًا.

تستخدم هيدرافيشل تقنية مبتكرة للعناية بالبشرة حاصلة على براءة الاختراع، تأتي على رأس قائمة معالجات البشرة الأكثر تفضيلًا لدى الباحثين عن البشرة الصحية النضرة والمتوهجة. تتكون تقنية هيدرا فيشل من ثلاث خطوات تهدف إلى مقاومة جفاف البشرة ومنحها الترطيب اللازم لمظهرها الصحي، بينما تعمل في نفس الوقت على تجدد خلايا البشرة من الداخل. تتناسب هذه التقنية مع جميع أنواع البشرة من كل الأعمار وتعالج جميع مشكلاتها الشائعة. هيدرا فيشل تمنحكم تجربة جمال متكاملة تطوع حسب احتياجات كل بشرة ومتطلباتها للوصول إلى بشرة طالما حلمتم بها.

يهدف مقر هيدرا فيشل الأول الذي يستمر في الفترة من 12 مايو حتى 6 يونيو في منطقة الخليج التجاري إلى منح العديد من الراغبين في الحصول على النسخة الأفضل من بشرتهم هذا الصيف، بشرة صحية متألقة من خلال مجموعة كاملة من خدمات هيدرا فيشل المعروفة للعناية بالبشرة والتي تضم جلسة معالجة هيدرا فيشل الأصلية مع بعض التحديثات من أجل نتائج مثالية والتي تمتد من 30 دقيقة إلى ساعة. يمنح الزائرين أيضًا فرصة الحصول على تقنية هيدرافيشل كيراﭬايـﭫ وهي علاج فريد من ثلاث خطوات لفروة رأس نظيفة وشعر صحي قوي، في أيام مختارة من الفترة المؤقتة.{:en}HydraFacial Announces Launch of First Flagship Pop Up{:}{:ar}هيدرا فيشل تعلن إطلاق أول فرع مؤقت في دبي{:}

البحث عن حل فريد لمعالجة مشكلات البشرة بشكل يتناسب مع كل حالة على حدى ويتلاءم مع احتياجات كل بشرة بشكل فردي ينتهي عند هيدرا فيشل التي تعدكم بنتائج فعالة في معالجة البشرة دون الحاجة إلى فترة لتعافي البشرة. تقدم هيدرا فيشل خدمة فائقة في العناية بالبشرة تتناسب مع الجميع وتوجه لكل حالة حسب متطلباتها لتمنحكم أفضل نسخة من إطلالاتكم ترضون عنها وتشعركم بالسعادة والثقة.

يمكنكم أيضًا الحصول على معالجة هيدرا فيشل الأصلية في المنشآت الطبية المرخصة عبر الإمارات العربية المتحدة، أو حيث يتوفر خبراء هيدرا فيشل المعتمدون.

عن هيدرافيشل –HydraFacial™

أصبحت تقنية هيدرافيشل من أكثر التقنيات تفضيلًا في عالم التجميل ومعالجات البشرة والتي تتناسب مع جميع أنواع البشرة، ويرجع هذا إلى أن هذه التقنية تستهدف مشكلات البشرة الأكثر شيوعًا وهي الجفاف وظهور علامات التقدم في العمر. تعد تقنية هيدرافيشل من المعالجات الطبية لتقشير البشرة بهدف تنظيف مساماتها من الأوساخ والشوائب وترطيبها بعمق. تتضمن هذه المعالجة ثلاث خطوات هي التنظيف، وتنقية المسامات، وترطيب البشرة من خلال أنواع السيروم التي يتم ضخها في المسامات باستخدام أداة تشبه القلم لتقشير البشرة (هيدرابيل). يتم ابتكار مجموعة السيروم المستخدمة في تقنية هيدرافيشل من المكوّنات المغذية التي تمنح البشرة توهجًا فوريًا.

عن ليدر هيلث كير جروب Leader Healthcare Group  

تأسست مجموعة شركات (Leader Healthcare Group) في دبي في 2009، وهي مجموعة رائدة لتوفير حلول تكنولوجيا الرعاية الصحية، وتتنوع خدماتها لتشمل الحلول الكاملة المتخصصة لتعليم الرعاية الصحية، وتوفير الأنظمة الشاملة المتخصصة في تقديم خدمات هذه الرعاية.{:}