{:en}Add some style to your sporty wardrobe{:}{:ar}أزياء رياضية مثالية تعزز أناقة خزانة ملابسك{:}

{:en}

Add some style to your sporty wardrobe

It’s important to look after yourself and stay healthy post the Ramadan period, and people who are particularly into their fitness are keeping up with their exercise routines during the holy month with a few modifications.

However, fitness conscious consumers often struggle to decide on suitable workout clothes to wear to the gym. Can you relate? Don’t worry, because MAX experts are about to make things a little bit easier for you:

  1. Athleisure looks so much more chic and pulled-together when you wear one all-over colour. A sophisticated monochromatic ensemble is a fail-safe choice at the gym and outside. Choose matching sweatshirts and ankle length joggers in monochromatic colours. Keep that athleisure energy by adding your favourite sneakers.
  2. Active-wear is supremely comfortable and can look surprisingly chic – pick vibrant colours and prints like this striped olive green T-shirt and shorts combo for women that you can rock at the gym and also outside an exercise environment.أزياء رياضية مثالية تعزز أناقة خزانة ملابسك
  3. A quick dry T-shirt is probably the most versatile piece of active-wear clothing men can own. It can be paired with jog pants or shorts and looks great both in and outside the gym. Throw on some sporty sneakers and you’ve got yourself a cool outfit.
  4. Let this be a lesson to us all: there’s never a wrong occasion to wear sweatpants. Pair a T-shirt with printed jog pants for a look that is perfectly suited for a range of highly-intensive physical activities, at the gym and outside.

{:}{:ar}أزياء رياضية مثالية تعزز أناقة خزانة ملابسك

من المعلوم أن العناية بالنفس والاهتمام بالصحة من أهم الأمور التي يجب التركيز عليها، خصوصا بعد فترة شهر رمضان المبارك، ويحرص الأشخاص المهتمين بلياقتهم البدنية وصحتهم الجسدية على الاستمرار بممارسة التمارين الرياضية، مع تغييرات قليلة إلى حد ما.

إلا أن التحدي الذي يواجهه معظم الرياضيين، يتمثل في اختيار الملابس الرياضية المناسبة. هل تعانون من المشكلة ذاتها؟ توفر لكم ماكس فاشن مجموعة من الخبراء الذين يهتمون بهذه الأمور مع التركيز على تعزيز راحتكم إلى أقصى قدر ممكن.أزياء رياضية مثالية تعزز أناقة خزانة ملابسك

  1. يبدو الرياضيون أكثر أناقة عند ارتداء لباس رياضي بلون واحد. وتعتبر المجموعة أحادية اللون المتطورة خيارًا مثالياً في صالة الألعاب الرياضية وخارجها. يمكنك اختيار بلوزات متناسقة وبنطال رياضي إلى الكاحل بألوان أحادية اللون. حافظي على هذه الطاقة الرياضية عبر تنسيقها مع الأحذية الرياضية المفضلة لديك.

2- توفر الألبسة الرياضية راحة استثنائية، ويمكنها أن تمنحك طلة أنيقة بشكل مدهش – اختاري ألوان وطبعات نابضة بالحياة مثل هذا التي شيرت الأخضر الزيتي المخطط والسراويل القصيرة للسيدات التي تمنحك طلة مميزة في النادي الرياضي وخارجه.

3- تعتبر التي شيرت سريعة الجفاف القطعة الأكثر توفراً في مجموعات الملابس الرياضية للرجال. يمكن إقرانها مع بنطال رياضي أو شورت، لمنح مرتديها طلة مميزة داخل الصالة الرياضية وخارجها. احرص على ارتدائها مع حذاء رياضي مميزة، لطلة غاية في الحيوية.

4- يعتبر البنطال الرياضي من القطع المثالية التي يمكن ارتداؤها عند ممارسة التمارين الرياضية، يمكن إقران تي شيرت مع سروال رياضي مطبوع للحصول على طلة مناسبة لمجموعة من الأنشطة البدنية الفائقة، في صالة الألعاب الرياضية وخارجها.{:}