{:en}Aafaq Islamic Finance rewards customers with new incentives{:}{:ar}”آفاق الإسلامية للتمويل” تعلن أسماء الفائزين في السحب الشهري{:}

{:en}

Aafaq Islamic Finance rewards customers with new incentives

Aafaq Islamic Finance reveals companies winning the fouth monthly draw prizes from ‘Sahobat’, a special ‘Aafaq’ product that provides customers with the opportunity to save with an investment deposit system that complies with the Islamic Sharia.

The new activation aims to spread awareness among members of the Emirati community on financial responsibility while helping clients achieve their financial goals and opportunities to win valuable cash prizes.

Rashid Mahboob Al Qubaisi, CEO of Aafaq Islamic Finance, praised the remarkable response to the ‘Sahobat’ product and said: “Of all the initiatives launched by Aafaq, the ‘Sahobat’ product is most popular and still active, which confirms the companies ’desire to save and gain additional liquidity that will contribute to expanding their projects or helping after the pandemic with valuable profits and winning rewarding cash prizes. “

Muhammad Al-Dossari, Chief Business Officer at Aafaq Islamic Finance pointed out that the ‘Aafaq’ team had created the “Sahobat” product with the aim of giving small companies the opportunity to deposit investment deposits, thus earning at competitive profit rates. Annual winners are given cash prizes, with 10 winners every month in “Sahobat” prizes, and 3 additional winners quarterly with cash values ​​up to 10 times the invested value. “Gold Draws” prizes, attracts 5 winners every month with three additional winners every three months.“آفاق الإسلامية للتمويل” تعلن أسماء الفائزين في السحب الشهري

Companies can enter “Sahobat” with a minimum of 500 dirhams only for monthly and quarterly prizes and automatically get one ticket to participate in the monthly and quarterly draw for every 500 dirhams in their deposit as long as this deposit is active.

The winning companies in the second monthly draw for the “Sahobat” product and the “Gold Draws” product are below:

Winners of “Sahobat”:

1- CV Tech Consultants Engineers

2- Al Salam Restaurant

3- Ali Musabeh Advocates and Legal Consultants

4- Almulla Building Contracting

5- Al Mumayaz General Contracting LLC

6- Wrist wear operator

7- CV Tech Consultants Engineers

8- Al Sayegh for clearing transactions

9- Aziz Spa Center for Men LLC

10- Only for mortgage

Winners of the ” Sahobat Gold”:

1- Data for Airports Engineering and Equipment LLC

2- Data for Airports Engineering and Equipment LLC

3- Jamal Al-Marri Mobile Phones Trading LLC

4- Jamal Al-Marri Mobile Phones Trading LLC

5- 6 pence for the supply of labor

About Aafaq Islamic Finance:

Aafaq Islamic Finance PJSC was established in 2006 and provides a wide range of high-quality Sharia-compliant banking products and services to corporate and retail clients. It stands out to be one of the most independent financing companies in the UAE. Moreover, the company’s strategy focuses on exploring opportunities within different business sectors to achieve the highest levels of happiness for all stakeholders including shareholders, customers, employees, strategic partners and the community.

Aafaq depends on the strength of its strategic partnership with leading institutions in the UAE, such as the Ministry of Finance, Ministry of Human Resources and Emiratization, Dubai Economy, Emaratech, Trakhees, First Abu Dhabi Bank, and many Tas-heel, Amer and Business centers and others. aafaq provides the customers of these entities with services like E-dirham, Labour Guarantees, Wages Protection System, payment services for Dubai Economy and topping up of Noqodi wallets. In addition, aafaq offers a wide range of financing solutions and smart payment tools for companies and individuals.

{:}{:ar}تقديراً منها لعملائها من الأفراد والشركات

“آفاق الإسلامية للتمويل” تعلن أسماء الفائزين في السحب الشهري الثاني لمنتج “سحوبات”

شركة “آفاق الإسلامية للتمويل”، المؤسسة الرائدة في القطاع المالي والتي تقدّم منتجاتٍ وخدماتٍ مالية متوافقة مع أحكام الشريعة الإسلامية في جميع أنحاء دولة الإمارات العربية المتحدة والمنطقة، تواصل مفاجأة عملائها من خلال منحهم المزيد من المكافآت والجوائز القيّمة، تقديراً منها لولائهم المتواصل لها.

فلقد أعلنت “آفاق” عن أسماء الشركات الفائزة بجوائز السحب الشهري الثاني من “سحوبات”، وهو عبارة عن منتجٍ خاص يقدّم للعملاء فرصة الادخار بنظام وديعة استثمارية تتوافق مع الشريعة الإسلامية بصيغة الوكالة، ويهدف إلى نشر الوعي بين أفراد المجتمع الإماراتي في ما خص المسؤولية المالية، ومساعدة العملاء على تحقيق  أهدافهم المالية، كما يوفّر للشركات فرصاً عديدة للفوز بجوائز نقدية قيّمة.

راشد محبوب القبيسي، الرئيس التنفيذي لـ “آفاق الإسلامية للتمويل”، أشاد بالإقبال الملفت على منتج “سحوبات” منذ إطلاقه في يوليو 2020، وقال: “كما في كل خدمة أو منتج أو مبادرة تطلقها “آفاق”، حقّق منتج “سحوبات” انتشاراً واسعاً لا يزال مستمراً، ما يؤكد رغبة الشركات في الادخار وكسب سيولةٍ نقدية إضافية تساهم في توسعة مشاريعها أو مساعدتها في النهوض مجدّداً بعد الانعكاسات التي فرضتها “جائحة كورونا”، إلى جانب تحقيق الشركات التي تمتلك ودائع استثمارية بصيغة الوكالة أرباحاً قيّمة، ومنحها فرصة الدخول في سحوباتٍ للفوز بجوائز نقدية مجزية”.

محمد الدوسري، رئيس الأعمال في “آفاق الإسلامية للتمويل” لفت إلى أنّ فريق “آفاق” كان قد ابتكر منتج “سحوبات” بهدف منح الشركات الصغيرة فرصة إيداع ودائع استثمارية بصيغة الوكالة، وبالتالي الكسب بمعدلات ربح تنافسية، إلى جانب فرص المشاركة في سحوباتٍ شهرية وربع سنوية تمنح الفائزين فيها جوائز نقدية مجزية، منوّهاً بأنّه سيكون هناك10 فائزين شهرياً في جوائز “سحوبات”، و3 فائزين إضافيين كل ثلاثة أشهر بقيمٍ نقدية تصل حتى 10 أضعاف القيمة المستثمرة. أما بالنسبة إلى جوائز “سحوبات الذهبية”، فسيكون هناك 5 فائزين شهرياً، و3 فائزين إضافيين كل ثلاثة أشهر.“آفاق الإسلامية للتمويل” تعلن أسماء الفائزين في السحب الشهري

يُشار إلى أنّ بإمكان الشركات الحصول على وديعةٍ في “سحوبات” بحدٍّ أدنى يبلغ 500 درهم إماراتي فقط، مع استمرار الجوائز الشهرية والربع السنوية، بحيث تحصل الشركات بصورةٍ تلقائية على تذكرةٍ واحدة للمشاركة في السحب الشهري والسحب الربع السنوي، مقابل كل 500 درهم في وديعتها، ما دامت هذه الوديعة نشطة.

وفي ما يلي لائحة بأسماء الشركات الفائزة في السحب الشهري الثاني لمنتج “سحوبات” ومنتج “سحوبات الذهبية”:

* الفائزون في “سحوبات :

1- سي في تك استشاريون مهندسون

2- مطعم السلام

3- علي مصبح للمحاماة و الاستشارات القانونية

4- المطلة مقاولات البناء

5- المميز للمقاولات العامة ذ م م

6- مشغل المعصم للالبسة

7- سي في تك استشاريون مهندسون

8- الصايغ لتخليص المعاملات

9- عزيز سبا سنتر للرجال ذ م م

10- فقط للرهن العقاري

* الفائزون في “سحوبات الذهبية”:

1- بيانات لهندسة وتجهيز المطارات ذ م م

2- بيانات لهندسة وتجهيز المطارات ذ م م

3- جمال المري لتجارة الهواتف المتحركة ذ م م

4- جمال المري لتجارة الهواتف المتحركة ذ م م

5- 6  بنس لتوريد العمالة

حول “آفاق الإسلامية للتمويل”

تأسست” آفاق الإسلامية للتمويل ش.م.خ” في العام 2006، وهي توفّر مجموعةً واسعة من المنتجات والخدمات المصرفية العالية الجودة والمتوافقة مع الشريعة الإسلامية للشركات والأفراد. وتنفرد بأنها إحدى شركات التمويل التي تتمتّع باستقلاليةٍ تامة في دولة الإمارات العربية المتحدة. بالإضافة إلى ذلك تركز استراتيجية “آفاق الإسلامية للتمويل” على استكشاف الفرص داخل قطاعات الأعمال المختلفة، وتعمل على تحقيق أعلى مستويات السعادة لعملائها، بمن فيهم المساهمون والعملاء والموظفون والشركاء الاستراتيجيون وأفراد المجتمع.

تعتمد “آفاق الإسلامية للتمويل” على متانة شراكاتها الاستراتيجية مع الهيئات والمؤسسات الرائدة في دولة الإمارات العربية المتحدة، ومنها وزارة المالية، وزارة الموارد البشرية والتوطين، اقتصادية دبي، إماراتك، تراخيص، بنك أبوظبي الأول، بالإضافة إلى “تسهيل” و”آمر” والكثير من مراكز الأعمال وغيرها. وتقّدم “آفاق” لعملاء هذه الهيئات والمؤسسات خدماتٍ متنوّعة، مثل الدرهم الإلكتروني وضمانات العمل ونظام حماية الأجور وخدمات الدفع لاقتصادية دبي، وتعبئة أرصدة نقودي وغيرها، إلى جانب مجموعةٍ واسعة من الحلول التمويلية وحلول الدفع الذكية للشركات والأفراد.{:}