{:en}Media Rotana, Dubai Welcoming New Director of Housekeeping{:}{:ar}ميديا روتانا دبي يُعيّن السيد أمال غوش مديراً جديداً لخدمة الغرف{:}

{:en}

Dubai, United Arab Emirates, May 30th. 2021: The 5-star Media Rotana, located in Barsha Heights, Dubai, has appointed Amal Ghosh as its new Director of Housekeeping.

{:en}Media Rotana, Dubai Welcoming  New Director of Housekeeping{:}{:ar}ميديا روتانا دبي يُعيّن السيد أمال غوش مديراً جديداً لخدمة الغرف{:}

With over 19 years of housekeeping experience in the Middle East and India, Amal is no stranger to Rotana, having previously been with the Saadiyat Rotana Resort and Villas in Abu Dhabi, UAE, and Art Rotana, Amwaj Island, in Bahrain.

A native of India, Amal first began his career in hospitality with a Diploma in Hotel Management from the Indian Institute of Hotel Management. A firm believer in using guests’ feedback and reviews as the top guiding tool for improvement and change, Amal ensures the highest standards of cleanliness reflected in top audit scores. Equally believing in self-improvement, he ensures to stay up to date with the latest training and educational courses.

A recipient of Employee of the Year awards several times over the course of his career, Amal takes an open approach to managing his team providing coaching and guidance to ensure that they too receive opportunities for growth much like he did.

In his new capacity, he will oversee the hygiene and cleanliness of the hotel’s 537 rooms and suites in addition to the laundry service, restaurants, executive lounge, meeting and recreational facilities as well as all public spaces.

{:}{:ar}دبي، الإمارات العربية المتحدة، 30 مايو 2021: أعلن فندق ميديا روتانا دبي ، الفندق الفاخر من فئة الخمس نجوم في منطقة البرشاء بدبي، عن تعيين السيد أمال غوش مديراً جديداً لإدارة خدمة الغرف.

ومع خبرة تجاوزت 19 عاماً في مجال إدارة خدمة الغرف داخل أرقى فنادق منطقة الشرق الأوسط والهند، فقد أثبت غوش سابقاً قدراته المُتميّزة في هذا المجال مع مجموعة روتانا من خلال العمل في منتجع وفيلل السعديات روتانا بأبوظبي، وآرت روتانا في جزيرة أمواج بمملكة البحرين.

وضمن منصبه الجديد، سيقوم أمال بالإشراف على تعقيم ونظافة غرف وأجنحة الفندق الـ 537، بالإضافة إلى التأكد من نظافة وتعقيم خدمات الغسيل، والمطاعم والصالات التنفيذية وغرف الاجتماعات والمرافق الترفيهية وكافة الأماكن العامة داخل الفندق.

حاز  أمال على دبلوم إدارة الفنادق من المعهد الهندي لإدارة الفنادق، واكتسب خبرة مهنية ثرية في مجال الضيافة في الهند من خلال إيمانه الراسخ باستخدام ملاحظات وتعليقات الضيوف كأداة توجيهية نحو المزيد من التحسين والتطوير والتغيير إلى الأفضل، وضمان توفير خدمة وفقاً لأعلى معايير النظافة والتعقيم التي انعكست على أرض الواقع في حصوله على تقييم مُتميّز في درجات التدقيق. وسعياً لمزيد من التألق والدقّة في العمل وتحسين القدرات الذاتية، يحرص أمال على الالتحاق بأحدث الدورات التدريبية والتعليمية العالمية في مجال الضيافة وخدمة الغرف.

حصد غوش جائزة “موظف العام” لعدّة مرات خلال مسيرته المهنية، حيث يتّبع أسلوب منهج العمل المفتوح في إدارة فريق العمل، مع الحرص على توفير التدريب والتوجيه للتأكد من حصولهم على  المزيد من الخبرة والإبداع في العمل الذي يضمن لهم الحصول على فرص مهنية مستقبلية رائدة.{:}