{:ar}ترقبوا بث فيلم “رايا وآخر تنين” الجديد من “ديزني” على OSN مباشرة من دور السينما{:}

{:en}Media Alert

 

Disney’s new Raya and the Last Dragon to stream
on OSN straight from the Cinema

Catch The Heartfelt Story Full of Action on OSN Streaming App This Friday

 

Dubai-UAE: June 1st, 2021 – Disney’s “Raya and the Last Dragon,” one of the most eagerly awaited animated movies of the year will arrive straight to your home from the cinema on the OSN Streaming App starting Friday, June 4th 2021.

 

The epic fantasy adventure film sees Raya (voiced by Kelly Marie Tran) a lone warrior, go on a quest to find the last dragon, Sisu (voiced by Awkwafina) of Kumandra as well as all the fragments of a magical gem to restore the land to its previous, peaceful form.

 

Raya is the next Disney hero that kids can look up to and admire. Her journey as a warrior princess is a timeless story of unity and forgiveness that transcends time and culture. “Raya and the Last Dragon” symbolizes everything that audiences love about Disney movies – a moving adventure in a rich fantasy world with stunning visuals that simultaneously feels like a modern classic.

 

This movie brings together charming characters and breathtaking animation that tells a story about fallibility and the uncertainty that often accompanies courage. In addition, viewers will be taken on an exciting adventure that blends imagery and mythology from several Southeast Asian cultures into its own vision. It’s an ambitious family film that is enjoyable for all ages, bringing together a variety of elements that are entertaining, funny and thought-provoking.

 

“The stunning visuals and remarkable story filled with mythology captivated audiences in theatres both in the region and across the world,” said Nick Forward, Chief Digital & Content Officer at OSNWe are thrilled to bring “Raya and the Last Dragon” to our wider audience on OSN Streaming App straight from the movie theatres. We are committed to offer premium content for family and kids while providing our subscribers the latest and very best experience in entertainment.”

 

OSN Streaming can be accessed via websites and all mobile iOS and Android devices. The service costs USD 9.5/-  per month and includes a 7-day Free Trial, Stream now https://stream.osn.com/

 

-Ends-

 

 

 

About OSN

OSN is the region’s leading entertainment hub with a history of providing exceptional value for customers with its focus on exclusive and in-demand content, and innovative digital platforms for anywhere, anytime access.

 

OSN is the exclusive distributor of The Walt Disney Company’s new Disney+ Originals in the Middle East region, across both its box and streaming services. OSN’s strength is its unbeatable range of exclusive programming and best-in-class entertainment led by its long-term partnerships with studio majors including Disney, HBO, NBC Universal, Fox, Paramount, MGM, and Sony to name a few.

 

OSN is the home for premium and nowhere-else content in Arabic, English, Filipino. OSN broadcasts the latest content at the same minute as in the US, including popular series, blockbuster movies, and the best in kids and lifestyle programming. In addition, OSN also provides entertainment content for devices such as laptops, tablets and mobile phones via its online and mobile app entertainment platform, offering movies and series on the go.

 

OSN has been at the forefront of digital technology innovation in the Middle East introducing OSN on Demand, the region’s first VOD service.

 

OSN’s ambition is to deliver entertainment everywhere for everyone, which is informed by the company’s three key pillars: A customer-first approach, unrivalled exclusive content and unbeatable value.

 

For further information, please contact

Amjad Saqer

ASaqer@Golin.ae

+971 50 866 4910

GolinMENA

 {:ar}ترقبوا بث فيلم “رايا وآخر تنين” الجديد من “ديزني” على OSN مباشرة من دور السينما{:} {:}{:ar}عيشوا أحداث القصة التي أسرت القلوب والمليئة بالأحداث المثيرة على تطبيق OSN Streaming App يوم الجمعة المقبل

ترقبوا بث فيلم “رايا وآخر تنين” الجديد من “ديزني” على OSN مباشرة من دور السينما… كونوا على الموعد!

دبي، دولة الإمارات العربية المتحدة: 1 يونيو 2021 – استعدوا للحدث الأكثر ترقباً وانتظاراً الذي سيحبس الأنفاس، سيأتيكم الفيلم الكلاسيكي “رايا وآخر تنين” “Raya and the Last Dragon” من “ديزني” إلى منازلكم مباشرة من دور السينما ومدبلج الى العربية، على تطبيق OSN Streaming App يوم الجمعة 4 يونيو 2021.

وتجدر الإشارة إلى أن فيلم المغامرات الخيالي، سيشهد انطلاق “رايا” (التي تؤدي صوتها كيلي ماري تران) في رحلة للبحث عن آخر تنين كوماندرا في العالم “سيسو” (الذي يمثل صوته الممثلة  أكوافينا)، بالإضافة إلى العديد من المغامرات الشيقة.

وتعد “رايا” بطلة “ديزني” المرتقبة التي ستكون محط أنظار المشاهدين الذي سيستلهمون منها معنى الشجاعة والبطولة. وتشكل رحلتها كأميرة محاربة، واحدة من القصص المؤثرة نظراً لما تنطوي عليه من قيم التسامح التي تتخطى نطاق الزمن والثقافات. ويرمز فيلم “رايا وآخر تنين” إلى كل ما يحبه الجمهور في أفلام ديزني – المغامرة المؤثرة التي تدور أحداثها في عالم خيالي غني بالصور والمناظر المذهلة والذي يعكس في الوقت ذاته لمسات كلاسيكية بقالب عصري.{:ar}ترقبوا بث فيلم “رايا وآخر تنين” الجديد من “ديزني” على OSN مباشرة من دور السينما{:}

ويجمع هذا الفيلم بين كوكبة من ألمع الشخصيات المحببة وفنون الرسوم المتحركة المذهلة التي تحكي قصة الثقة اللامحدودة وحالة عدم اليقين التي غالباً ما تترافق مع صفات الشجاعة والإقدام. وبالإضافة لذلك، سيتم اصطحاب المشاهدين في مغامرة مثيرة تمزج بين الصور والأساطير والتي استلهمت فكرتها من ثقافات جنوب شرق آسيا. إنه وهو فيلم عائلي طموح وممتع يناسب جميع الأعمار، ويتضمن مجموعة متنوعة من العناصر المسلية والمضحكة والمثيرة للفضول.

وقال نيك فوروارد، الرئيس التنفيذي للمحتوى الرقمي والتلفزيوني في OSN،  “نحن سعداء للغاية لتقديم فيلم “رايا وآخر تنين” إلى جمهورنا الأوسع نطاقاً على تطبيق OSN Streaming App مباشرة من دور السينما التي يعرض فيها حالياً. كما أننا ملتزمون دائماً بتقديم  أفضل محتوى ترفيهي متميز للعائلة والأطفال، في حين أننا نقدم لمشتركينا أحدث أفضل تجربة في عالم الترفيه.”

لمحة حول OSN:

تعد OSN شركة الترفيه الرائدة في مستوى المنطقة، ولها تاريخ حافل في تقديم قيمة استثنائية للعملاء، مع التركيز بشكل خاص على المحتوى الحصري والمشاهدة حسب الطلب، واستخدام المنصات الرقمية المبتكرة المتاحة في أي وقت ومكان.

وتملك OSN حقوق البث الحصري لأعمال +Disney الأصلية الجديدة من شركة والت ديزني في الشرق الأوسط، وذلك عبر أجهزة استقبال OSN وخدمات البث عبر الإنترنت. تتجلى قوّة OSN في قدرتها على توفير مجموعة واسعة من البرامج الحصرية وأفضل جودة من المحتوى الترفيهي، إلى جانب شراكات طويلة الأمد مع أهم الشركات واستوديوهات هوليوود مثل Disney وHBO وNBC Universal وFox وParamount وMGM وSony.

وتُعتبر الشبكة الوجهة الأمثل لأفضل وأحدث برامج الترفيه باللغات العربيّة والإنجليزية والفلبينية، إذ تبث الشبكة أحدث البرامج والمسلسلات بالتزامن مع توقيت عرضها الأصلي في الولايات المتحدة، بما يشمل أشهر المسلسلات وأحدث الأفلام على شباك التذاكر، إضافة إلى أفضل برامج الأطفال وأسلوب الحياة. كما تقدم OSN المحتوى الترفيهي عبر مختلف الأجهزة مثل الحواسيب والهواتف المحمولة والأجهزة اللوحية من خلال منصتها الترفيهية على الهاتف المحمول، والتي تعرض أحدث الأفلام والمسلسلات والعروض.

وتتبوأ OSN مكانية ريادية على صعيد الابتكار التكنولوجي الرقمي في منطقة الشرق الأوسط، حيث أطلقت خدمة OSN on Demand التي تعد أول خدمة في المنطقة لمشاهدة البرامج عند الطلب.

وتطمح OSN إلى تقديم تجربة ترفيهية تناسب جميع الأذواق في كل مكان، مع التركيز على دعائمها الأساسية، وهي تبني منهجاً يتمحور حول العملاء بالدرجة الأولى، وتقديم المحتوى الحصري، وتوفير قيمة منقطعة النظير.{:}