{:en}tabby and SHEIN partner to offer Gen Z and X{:}{:ar}تابي الرائدة في ” اشتر الآن، ادفع لاحقاً“ تتشارك مع أكبر تجار التجزئة الإلكترونية للأزياء في العالم{:} shoppers flexible payments

{:en}

 tabby and SHEIN partner to offer Gen Z and X shoppers flexible payments

The world’s largest fashion ecommerce site to offer customers in Saudi Arabia and UAE tabby’s Buy Now, Pay Later solutions at checkout.

tabby, the Middle East’s leading buy now, pay later provider, today announced that it has partnered with the world’s largest fashion e-commerce brand, SHEIN, to provide flexible payment options. SHEIN customers in Saudi Arabia and the UAE can now pay using tabby’s split in 4 monthly payments with no interest and fees, and an additional 5% off on app checkouts. SHEIN shoppers will be able to buy the products they love with added convenience and financial control.

“We’re constantly looking at ways to improve and elevate the customer experience,” said Bonnie Liu, Sales and Marketing Director of the Middle East at SHEIN Middle East. ‘We’re excited to be able to offer our customers increased flexibility, so they can enjoy the beauty of fashion, without having to compromise.”

“At tabby, we set out to empower shoppers to get what they want without limitations. SHEIN shares that vision by offering on-trend styles that don’t break the bank to millions of customers across the globe.” Hosam Arab, co-founder of tabby. “We’re delighted to partner with SHEIN in the region and take our united mission even further.”{:en}tabby and SHEIN partner to offer Gen Z and X{:}{:ar}تابي الرائدة في ” اشتر الآن، ادفع لاحقاً“ تتشارك مع أكبر تجار التجزئة الإلكترونية للأزياء في العالم{:}

The Middle East’s leading buy now, pay later provider, tabby makes shopping at your favourite stores easier, more accessible and ultimately more rewarding. Committed to ensuring the best shopping experience in-store and online, tabby enables you to enjoy the things you’d like to buy right away and pay for them over time without interest or fees.

About tabby:

tabby makes shopping more rewarding by empowering people with the flexibility and freedom to get what they want. tabby lets you shop now, pay later and earn cash – without the interest, fees or debt traps. Over 2,000 global brands and small businesses, including Adidas, IKEA, SHEIN, and Marks & Spencer use tabby to accelerate growth and gain loyal customers by offering easy and flexible payments online and in stores. tabby is the Middle East’s first and largest buy now, pay later provider and has raised +$30m in funding from global and regional investors. Founded by CEO Hosam Arab (previously co-founder and CEO of Namshi) and COO Daniil Barkalov (ex-Lamoda). For more information visit tabby.ai.

About SHEIN:

Founded in 2008, SHEIN is a Singapore-based accessible fashion e-retailer with a global network that spans 220 countries and regions. Here at SHEIN, we place a premium not on our apparel, but on choice. That’s why we drop 1000 new fashion items daily, spoiling our customers with a dizzying selection of on-trend womenswear that they can mix and match to their heart’s delight. We do this because we believe that the clothes we wear reflect our personalities and we want to empower today’s women to explore and express their individuality. With the abundance of choice we provide, our customers can intricately craft that perfect look which reflects their individuality. Simply put, we help you do you.

{:}{:ar} تابي الرائدة في ” اشتر الآن، ادفع لاحقاً“ تتشارك مع أكبر تجار التجزئة الإلكترونية للأزياء في العالم “شي إن” (SHEIN) لتقديم أفضل تجربة تسوق لمتسوقي جيل “زد” و”إكس”

ستوفر الشراكة لعملاء “شي إن” في السعودية والإمارات خدمة “اشتر الآن، ادفع لاحقاًمن “تابي”

02 يونيو 2021 – دبي، الإمارات العربية المتحدة – أعلنت تابي، الشركة الرائدة في تقديم خدمة “اشتر الآن، ادفع لاحقاً” بمنطقة الشرق الأوسط، اليوم عن عقد شراكة مع “شي إن” (SHEIN)، الموقع الإلكتروني العالمي لبيع الأزياء، بهدف توفير خيارات دفع مرنة للعملاء في المملكة العربية السعودية والإمارات. وأصبح بإمكان عملاء “شي إن” التسوق وتقسيم قيمة مشترياتهم عبر تابي على أربع دفعات شهرية بدون أي فائدة أو رسوم. بالإضافة إلى الحصول على خصم إضافي بنسبة 5% عند إتمام عملية الدفع عبر تابي من خلال تطبيق شي إن. وستمكن هذه الشراكة قاعدة متسوقي “شي إن” الضخمة في السعودية والإمارات من شراء المنتجات المفضلة لديهم في الوقت الذي يريدونه، والدفع بمرونة وسهولة عبر خدمة تابي

وقال بويي لوي مدير قسم المبيعات والتسويق في “شي إن” الشرق الأوسط: “نعمل بشكل مستمر لإيجاد أفضل الطرق التي تساعد على تحسين تجربة العملاء والارتقاء بها. ونتطلع من خلال هذه الشراكة إلى تقديم المزيد من الحلول التي تمكن عملائنا من الاستمتاع بعملية التسوق، دون القلق من عملية الدفع. “

من جانبه، قال حسام عرب، مؤسس تابي والمدير التنفيذي:” تتحد أهدافنا في تابي مع شي إن في سعينا الدائم من أجل تمكين المتسوقين من الحصول على كافة احتياجاتهم دون أي قيود، وهذا ما تسعى إليه “شي إن” أيضاَ من خلال توفير أزياء عصرية تنساب جميع المتسوقين حول العالم. نحن فخورون بالتعاون مع “شي إن” في المنطقة، ونتطلع إلى المزيد من العمل المشترك في المرحلة القادمة”.{:en}tabby and SHEIN partner to offer Gen Z and X{:}{:ar}تابي الرائدة في ” اشتر الآن، ادفع لاحقاً“ تتشارك مع أكبر تجار التجزئة الإلكترونية للأزياء في العالم{:}

تقوم تابي، المزود الرائد في الشرق الأوسط لخدمة “اشتر الآن، ادفع لاحقاً”، بتسهيل رحلة التسوق في متاجرك المفضلة، ويجعل منها تجربة مجزية ومليئة بالمكافآت، حيث تتيح تابي لمستخدميها بالاستمتاع بالأشياء التي يرغبون في شرائها على الفور ودفع ثمنها على دفعات آجلة ميسرة دون فوائد أو رسوم، مما يمكنهم من التحكم بمصاريفهم بشكل أفضل ويعزز قوتهم الشرائية بشكل مسؤول ومرن، ويؤكد على التزام تابي في ضمان أفضل تجربة تسوق في المتجر وعبر الإنترنت.

نبذة عن “تابي“:

تجعل “تابي” من تجربة التسوق أكثر تميزاً من خلال توفير المرونة والحرية للمتسوقين بالحصول على ما يريدون من خلال خدمة “اشتر الآن، ادفع لاحقاً”، و”استرد كاش” – وذلك من دون فوائد، وتكاليف وديون. وتستخدم أكثر من 2000 علامة تجارية ومؤسسة صغيرة حلول “تابي” ومنها “أديداس”، “إيكيا”، “شي إن” و”ماركس آند سبنسر”، بهدف تسريع نمو أعمالهم وكسب المزيد من العملاء الأوفياء من خلال توفير طرق دفع سهلة ومرنة عبر الانترنت وفي المتاجر. وتعتبر “تابي” المزود الأول والأكبر في منطقة الشرق الأوسط لخدمة “اشتر الآن وادفع لاحقاً”، حيث تمكنت من الحصول على أكثر من 30 مليون دولار أميركي حتى الآن من مستثمرين اقليميين ودوليين. وأنشأ “تابي” كل من رئيسها التنفيذي حسام عرب (الشريك المؤسس والرئيس التنفيذي السابق لموقع “نمشي”)، ورئيس العمليات دانيل باركالوف (لامودا سابقاً)

نبذة عن “شي إن”:

تأسست العلامة التجارية “شي إن” في 2008، وهي متجر أزياء على الإنترنت واسع الانتشار يقدم خدماته مباشرة إلى العملاء مع تواجد عالمي في أكثر من 220 دولة ومنطقة. ونعمل في “شي إن” على زيادة خياراتك، لذا نضيف 1000 قطعة أزياء جديدة يومياً بهدف تلبية أذواق العملاء وخاصة النساء منهم. وانطلاقاً من فلسفتنا أن الأزياء تعكس شخصية الأفراد، نركز بشكل رئيسي على الملابس النسائية، لندعم النساء في اكتشاف والتعبير عن فرديتهم. ويمكن وفرة الخيارات صياغة مظهر العملاء المثالي وبشكل معقد – عاكساً شخصيتهم الفردية. بكل بساطة، نحن نساعدك في أن تكون أنت.{:}