{:en}Circle Mall: Ripe Market’s new home for the summer!{:}{:ar}سيركل مول: عنوان Ripe Market الجديد لموسم الصيف!{:}

{:en} Circle Mall’s monthly pop-up will host a variety of homegrown kiosks every first Saturday of the month from June 5 until October 2

Dubai-UAE: 3 June 2021: Circle Mall, Nakheel’s newest shopping destination, is set to host Ripe Market, from June 5 until October 2. Located at the mall’s ground floor, Ripe Market will be available every fir­st Saturday of the month from 10am to 7pm.

Ripe Market is known for supporting and nourishing homegrown businesses across the country with a selection of fashion, food and homeware retailers. Families and friends can head to Circle Mall and experience over 20 kiosks featuring a variety of fresh produce, dining delights and unique products.

Circle Mall is located at Jumeirah Village Circle, just off Hessa Street and is open Saturday to Wednesday from 10am to 10pm and Thursday to Friday from 10am to 12 midnight.{:en}Circle Mall: Ripe Market’s new home for the summer!{:}{:ar}سيركل مول: عنوان Ripe Market الجديد لموسم الصيف!{:}

About Nakheel Malls (www.nakheel.com)

Nakheel Malls owns and operates a diverse range of world-class retail experiences with a distinct portfolio of iconic lifestyle, shopping, dining and entertainment destinations across Dubai. Its strong heritage has been a driving force behind its well-established footprint, which spans 1.4 million square metres of gross leasable space. Nakheel Malls’ 14 developments and 5,000 retailers together shape the lifestyle of 90 million customers every year.

The Palm Jumeirah – Nakheel’s award-winning, world-famous landmark and a symbol of the UAE’s ambition and creativity – is home to The View at The Palm, Nakheel Mall, Golden Mile Galleria, The Pointe, the world’s largest fountain The Palm Fountain, Club Vista Mare, Palm West Beach and The Palm Monorail, a celebration of enhanced lifestyle experiences for residents and tourists alike. Its exclusive franchises include gourmet food hall concept Depachika.


Nakheel Malls’ expanding portfolio is a testament to its creative spirit that reflects people’s aspirations. It includes distinguished, large-scale shopping centres such as Ibn Battuta Mall, Dragon Mart (which launched its e-commerce platform in partnership with DP World in 2020), the Pavilion Community Centres located across six Nakheel residential communities and waterfront trading hub Souk Al Marfa, in partnership with DP World.

Nakheel Malls is the retail arm of world-leading master developer Nakheel

{:}{:ar}سيستضيف سيركل مول عرض حصري لمجموعة متنوعة من الأكشاك المحلية كل أوّل سبت من الشهر وذلك بدءا” من الخامس من يونيو وحتى الثاني من أكتوبر.

دبي ، الإمارات العربية المتحدة: 3 يونيو 2021: أعلن سيركل مول، أحدث مراكز تسوّق نخيل، عن استعداده لاستضافة السوق الجديد Ripe Market، أبرز وجهات التسوق في دبي، بدءًا من الخامس من يونيو وحتى الثاني من أكتوبر. السوق كائن في الطابق الأرضي للمول ويمكن زيارته كل أول سبت من الشهر بين العاشرة صباحًا والسابعة مساءً.

ويعرف Ripe Market بدعمه للمؤسسات المحلية في كل أنحاء البلاد من خلال مجموعة مختارة من تجار التجزئة للأزياء والأطعمة والأدوات المنزلية. يمكن للعائلات والأصدقاء التوجه إلى سيركل مول وزيارة أكثر من 20 كشكًا وتجربة مجموعة متنوعة من المنتجات الطازجة والمفروشات والمنتجات الفريدة من نوعها .

يقع سيركل مول في قرية جميرا الدائرية قبالة شارع حصة. يفتح المول أبوابه من السبت إلى الأربعاء من العاشرة صباحًا حتى العاشرة مساءً، ومن العاشرة صباحًا حتى منتصف الليل يومي الخميس إلى الجمعة.{:en}Circle Mall: Ripe Market’s new home for the summer!{:}{:ar}سيركل مول: عنوان Ripe Market الجديد لموسم الصيف!{:}

نبذة حول نخيل مولز”: (www.nakheel.com)

تمتلك “نخيل مولز” وتدير سلسلة متنوعة من مراكز البيع بالتجزئة ذات المستوى العالمي عبر مجموعة متميزة من الوجهات العصرية الرائعة  للتسوق وتناول الطعام والترفيه في مختلف أنحاء دبي. وتستمد “نخيل مولز” بصمتها الراسخة من تراثها العريق الذي طالما كان القوة الدافعة وراء تميّزها وانتشار مشاريعها  على مساحة إجمالية تبلغ 1.4 مليون متر مربع قابلة للتأجير. وتشكل مشاريعها  البالغ عددها 14 مشروعاً و5000 متجر للبيع بالتجزئة، جزءاً من أسلوب حياة 90 مليون عميل  يزورونها  سنوياً.

تعتبر “نخلة جميرا” الأيقونة المعمارية المشهورة عالمياً والحائزة على العديد من الجوائز، أحد معالم شركة “نخيل” الرئيسية، وتمثل رمزاً لطموحات دولة الإمارات العربية المتحدة وإبداعاتها، فهي تحتضن “ذا فيو في النخلة” و”نخيل مول”، و “جولدن مايل غاليريا”، و”ذي بوينت”، وهي موطن لـ”نافورة النخلة” الأكبر من نوعها في العالم، بالإضافة إلى “كلوب فيستا ماري”، و”بالم ويست بيتش” وذا بالم مونوريل”، ما يشكل احتفالاً بتعزيز أنماط الحياة العصرية للمقيمين والسياح على حدّ سواء، كما أنها صاحبة الامتياز الحصري لمفهوم ردهة الطعام “ديباتشيكا” التي تحظى بإعجاب الذوّاقة.

تُعد محفظة “نخيل مولز” المتنامية باستمرار، دليلاً ساطعاً على الروح الإبداعية التي تعكس تطلعات الناس، وتضم  مراكز للتسوق متميزة وواسعة النطاق مثل “ابن بطوطة مول” و”سوق التنين”- الذي أطلق في العام 2020، منصة للتجارة الإلكترونية خاصة به بالشراكة مع “موانئ دبي العالمية”- فضلاً عن مجموعة من مراكز التجزئة المجتمعية التي تعرف باسم “بافيليون” المنتشرة في 6 من مجتمعات “نخيل” السكنية و”سوق المرفأ”، المركز التجاري الذي يقع على الواجهة البحرية بالشراكة مع “موانئ دبي العالمية”، في حين تشتمل مشاريعها القادمة على “سوق ورسان”.

 تعتبر “نخيل مولز” ذراع “نخيل”، المطور العقاري الرائد عالمياً، في قطاع التجزئة. {:}