{:en}TheLifeCo: The Rising Trend of the New Era is ‘Wellcations'{:}{:ar}TheLifeCo: “Wellcations” التوجه الجديد والصاعد للسياحة{:}

{:en}‘Wellcation’ is on the top of the megatrends list influencing the world! Those who want to strengthen their immunity especially after the pandemic follow the ‘wellness vacation’ trend. TheLifeCo Wellbeing in Bodrum stands out among such centers providing holistic and customized services. Popular names such as Ahmad Hamad K.Al-Thani (Member of the Ruling Royal Family in Qatar), influencer Miriam Abadi as well as famous Turkish actors like Kıvanç Tatlıtuğ and Çağatay Ulusoy are among the guests of the center.

DUBAI, United Arab Emirates–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)– Although the pace of the tourism industry has slowed worldwide due to the pandemic, Turkey continues to be an attractive destination for the Middle East market in 2021. Preserving its position as the most popular country on the route of Arab tourists with its cultural proximity, traditions and customs, Turkey now attracts new guests not only in the field of holiday and culture but also in the field of healthy living.

{:en}TheLifeCo: The Rising Trend of the New Era is ‘Wellcations'{:}{:ar}TheLifeCo:  “Wellcations” التوجه الجديد والصاعد للسياحة{:}

TheLifeCo Wellbeing is one of the leading centers that enable weight loss and rejuvenation with its personally designed detox and healthy nutrition programs and natural therapies effective for anti-aging. These services are delivered in their wellbeing centers located in Bodrum and Antalya, the famous holiday destinations.

Miriam Abadi defines as enlightenment!
Gonca Yarımer
, the Wellness Program Manager of TheLifeCo Wellbeing, stated: “We aim to provide regeneration from the inside out, and support healthy weight loss with our detox and healthy nutrition programs. Moreover, we offer natural skincare methods and anti-aging therapies such as Anti-Aging Protocol, Ozone, and Vitamin C to permanently deliver a fit and younger appearance. Miriam Abadi, an influencer and the Founder of the wellness brand Tru&Beyond was among our guests in Bodrum. Saying that she was able to boost her immune system, lose weight, detox and regain her vitality!”

Direct flights from Dubai to Bodrum twice a week
Mentioning accessibility, Gonca Yarımer said, “You can reach the most popular travel destination of 2021 within a few hours via direct flights between Dubai and Bodrum, from June 4th until the end of August, twice a week and enjoy this special experience. Favored by renowned names from the Middle East such as Ahmad Hamad K.Al-Thani and Princess Noor bint Asem (the member of the Jordanian Royal Family), TheLifeCo Wellbeing is a center where celebrities & business people be fit and rejuvenate with personally designed therapies in a short time.”

View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210607005320/en/

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

تتواجد “Wellcation” على رأس قائمة الوجهات السياحية الكبرى المنتشرة في العالم! على من يريد تقوية مناعته خاصة بعد الوباء، التخطيط لوجهة “العطلة العلاجية”. حيث يبرز المركز الصحي TheLifeCo في بودروم من بين هذه المراكز المتخصصة في السياحة العلاجية، يقوم هذا المركز بتقديم خدمات علاجية شاملة ومخصصة لكل فرد.  هناك أسماء مشهورة تعد من أبرز الوافدين على هذا المركز مثل أحمد حمد آل ثاني (فرد من العائلة الحاكمة في قطر)، والمؤثرة ميريام عبادي، بالإضافة إلى عدد من الممثلين الأتراك المشهورين مثل كيفانش تاتليتوغ وشاتاي أولوسوي.

{:en}TheLifeCo: The Rising Trend of the New Era is ‘Wellcations'{:}{:ar}TheLifeCo:  “Wellcations” التوجه الجديد والصاعد للسياحة{:} 

دبي، الإمارات العربية المتحدة -(بزنيس واير/“ايتوس واير”):

على الرغم من تباطؤ وتيرة السياحة في جميع أنحاء العالم بسبب الوباء، إلا أن تركيا لا تزال في عام 2021 وجهة جذابة لسكان الشرق الأوسط. فمع حفاظها على مكانتها باعتبارها الدولة الأكثر شعبية للسياح العرب بفضل قربها الثقافي وتشابه العادات والتقاليد، تجذب تركيا الآن سائحين جدد ليس فقط في مجال السياحة للاستجمام والراحة والسياحة الثقافية، ولكن أيضًا في مجال السياحة العلاجية.

يعد المركز الصحي TheLifeCo ، واحد من المراكز الرائدة التي تقدم خدمات تتعلق بفقدان الوزن وتجديد الشباب من خلال برامج التخلص من السموم والتغذية الصحية المصممة بشكل مخصص لكل فرد يريد الاستفادة من خدمات المركز العلاجية بالإضافة إلى علاجات طبيعية فعّالة لمكافحة علامات الشيخوخة والتقدم في السن. يتم تقديم هذه الخدمات في مراكز الخدمات الصحية الموجودة في بودروم وأنطاليا، حيث تعد هذه الوجهات أماكن العطل المفضلة للسياح العرب.

تصفه ميريام عبادي بأنه وجهة العصر!

صرحت غونجا ياريمر, مديرة برنامج Wellness في المركز الصحي TheLifeCo : “نهدف إلى تحقيق تجديد من الناحية النفسية و الجسدية لكل من يرتاد مركزنا، ودعم فقدان الوزن الصحي من خلال برامج التخلص من السموم والتغذية الصحية. https://www.thelifeco.com/en/detox-programs/master-cleanse-program/  بالإضافة الى تقديم طرقٍ طبيعية للعناية بالبشرة وعلاجات لمكافحة علامات الشيخوخة مثل بروتوكول مكافحة الشيخوخة والأوزون وفيتامين C ليظهر كل فرد بمظهر سليم جسديا مع تجديدهم لشبابهم و بريق يبدو على ملامحهم بشكل دائم. كانت ميريام عبادي، المؤثرة ومؤسسة ماركة ” Tru & Beyond” في قطاع Wellness، من بين ضيوفنا في بودروم، وقد صرحت أنها استطاعت تعزيز جهاز المناعة لديها، علاوة على فقدانها للوزن، وتخلصها من السموم واستعادة حيويتها! “

رحلات مباشرة من دبي إلى بودروم مرتين في الأسبوع

في أثناء حديثها عن إمكانية الوصول، قالت غونجا ياريمر: “يمكنك الوصول إلى وجهة السفر الأكثر شعبية لعام 2021 في غضون ساعات قليلة عبر الرحلات الجوية المباشرة بين دبي وبودروم، من 4 يونيو حتى نهاية أغسطس، مرتين في الأسبوع، للاستمتاع بهذه التجربة الخاصة والفريدة من نوعها. يُعد المركز الصحي TheLifeCo، الذي يفضله العديد من الشخصيات المشهورة في الشرق الأوسط مثل الأمير أحمد حمد آل ثاني والأميرة نور بنت عاصم (فرد من العائلة المالكة الأردنية)، مركزًا يحصل فيه المشاهير ورجال الأعمال في وقت قصير على اللياقة البدنية المطلوبة وتجديد حيويتهم وشبابهم من خلال العلاجات المصممة خصيصا لكل فرد يرتاد المركز.”

المصدر: “ايتوس واير”

{:}