{:en}CELEBRATE CLASS OF 2021 WITH CUSTOMIZED CAKES{:}{:ar}احتفلوا  بالتخرج لعام 2021 مع تصاميم كيك حسب الطلب من مستر بيكر{:}

{:en}

CELEBRATE CLASS OF 2021 WITH CUSTOMIZED CAKES

Graduation season is in full flow and Mister Baker is celebrating the class of 2021 with a new series of graduation cakes available across their 20 locations in the UAE.

For little ones moving on from primary school to the not so little ones graduating high school or getting their college degree, nothing says you did it quite like cake!

And as always Mister Baker’s team of in-house chefs has pulled out all the stops with impressive, multi-layered cake designs that incorporate the traditional cap and diploma roll as well as those inspired by disciplines such as engineering, maths, and law. The Dubai skyline, books, classic black and white patterns and floral are some other themes that can be explored.احتفلوا  بالتخرج لعام 2021 مع تصاميم كيك حسب الطلب من مستر بيكر

You can even put a favourite memory on a customized photo cake, a perfect gift for that special graduate in your life, and there is even a cake that celebrates completing a year of online learning, a great way to commemorate the extra effort.

Mister Baker is also calling all college graduates to vie for the hottest summer internship in town. 3 lucky individuals will get the chance to spend 3 months working in the brand’s dynamic marketing team. Interested parties need to get creative on Instagram with a post, video, or reels with cake as the hero. How would you promote it? Tag @misterbakeruae, use the hashtag #misterbakersummer and if you’re one of the lucky ones, prepare for the sweetest summer!

 {:}{:ar}احتفلوا  بالتخرج لعام 2021 مع تصاميم كيك حسب الطلب من مستر بيكر

مع اقتراب موسم التخرج للعام الدراسي 2021، يقدم مستر بيكر تشكيلة جديدة من الكيك المحضر خصيصاً احتفالاً بهذه المناسبة المميزة، والتي تتوفر في جميع فروع المتجر الشهير للكيك والحلويات في دولة الإمارات والبالغ عددها 20 محلاً.

بالنسبة للطلاب الذين ينهون المرحلة الإعدادية، والطلاب الذين يتخرجون من المرحلة الثانوية، أو أولئك الذين يحصلون على الشهادة الجامعية، لا يوجد ما هو أفضل من كيكة يتم تصميمها وإعدادها بطريقة خاصة للاحتفال برفقة أفراد العائلة والأصدقاء!

وكما هو الحال دائماً، يقدم فريق العمل من المحترفين المهرة في مستر بيكر، كل ما في وسعهم لتقديم تصاميم كيك رائعة ومتعددة الطبقات، من ضمنها قبعة التخرج التقليدية، والشهادات، إضافة إلى تصاميم مستوحاة من التخصصات الدراسية مثل الهندسة والرياضيات والقانون. كما تضم التصاميم عدداً من الأشكال المميزة مثل أفق دبي المذهل، والكتب، وتصاميم كلاسيكية باللون الأبيض والأسود، وأشكال الزهور.احتفلوا  بالتخرج لعام 2021 مع تصاميم كيك حسب الطلب من مستر بيكر

كذلك يمكنك طلب تصميم يحمل ذكرى مفضلة لديك على كيكة تزينها صور مصممة حسب الطلب، كهدية مثالية تقدمها لطالب خريج عزيز عليك، وهناك أيضاً كيكة للاحتفال بإكمال عام دراسي من التعلم عبر الإنترنت، وهي طريقة رائعة للاحتفال بالجهد الإضافي الذي بذله الطلاب على مدى عام كامل.

وبهذه المناسبة، يوجه مستر بيكر الدعوة لجميع خريجي الجامعات للتنافس في المشاركة بالتدريب الصيفي الأكثر تميزاً، حيث سيحصل 3 أشخاص محظوظين على فرصة قضاء 3 أشهر في العمل مع فريق التسويق النشيط والديناميكي في مستر بيكر. للانضمام لهذه المبادرة، عليك تقديم مشاركة إبداعية على انستجرام  من خلال منشور أو فيديو أو مقطع ريلز يتمحور حول الكيك. كيف يمكنك الترويج لمشاركتك؟ ضع علامة “تاج” على@misterbakeruae ، واستخدم علامة الهاشتاج  #misterbakersummer ، وإذا كنت من المحظوظين، استعد لأجمل صيف مع مستر بيكر!{:}