{:en}100% of Transguard HQ Employees are in the Vaccination Process{:}{:ar}100% من موظفي ترانس جارد في المقر الرئيسي يتلقون اللقاح{:}

{:en}Dubai, United Arab Emirates –(AETOSWire)– Thanks to a dedicated in-house team working around the clock and through weekends and holidays, Transguard Group is pleased to announce that as of today, all eligible employees in its management offices have either been fully vaccinated or are in line to receive their second jab.

“Five months ago today we announced our first vaccination milestone, which was the provision of vaccines for 16,000 employees; three months later we announced that we had successfully provided more than 60,000 vaccinations for our employees,” explains Greg Ward, Managing Director, Transguard Group. “Today, I am pleased to reveal that 100% of Transguard HQ employees are in the vaccination process, with 94% of our eligible site-based staff also fully vaccinated, with the remainder scheduled for their final shots over the next few weeks.”

{:en}100% of Transguard HQ Employees are in the Vaccination Process{:}{:ar}100% من موظفي ترانس جارد في المقر الرئيسي يتلقون اللقاح{:}

To reach this milestone, Transguard collaborated with Emirates Group, Dubai Airport and SEHA to provide all management and site-based employees in every business unit (including Cash Services, Security, Facilities Management, Manpower, Logistics, Aviation, Hospitality, its catering company, Taste of Home, and its consumer division, Transguard Living) with appointment scheduling, free transportation and all documentation to receive their jabs; vaccinations were also provided directly at the company’s accommodations in Jebel Ali. All of the nearly 700 management staff in Transguard headquarters were also granted time off for vaccination appointments. Employees who do not meet the vaccination eligibility criteria, including those who are pregnant and those with specific allergies, are taking PCR tests every two weeks as required by recent government mandates.

“Each of our service lines, including but certainly not limited to Security, Hospitality, Facilities Management and Workforce Solutions will play a significant role in a number of high profile events in the second half of the year, so it is within our duty of care to proactively ensure that we do everything we can to protect our employees, the people of the UAE and the anticipated influx of overseas visitors,” Ward concluded. “That said, we are under no illusions that the pandemic is over and will continue to be vigilant and innovative in our Covid-19 prevention activities in our headquarters, our accommodations and on our worksites.”

About Transguard Group:

Offering flexible solutions for all of the UAE’s staffing needs since 2001, Transguard Group is the region’s most trusted expert in security, facilities management, cash services and white collar staffing – and much more in between. With an annual turnover of AED 1.87 billion in the 2020-2021 financial year, Transguard’s expertise is in supplying the right people for its clients, precisely when and where they’re needed. To learn more about the many ways Transguard is helping the UAE’s businesses grow, visit www.transguardgroup.com.

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

دبي، الإمارات العربية المتحدة -)“ايتوس واير”( يَسرُّ مجموعة ترانس جارد أن تعلن أنه في هذا اليوم تم الانتهاء من تلقيح جميع الموظفين المؤهلين في مكاتب إدارتها بشكل كامل أو أنهم في طور تلقي الجرعة الثانية من اللقاح، ويرجع الفضل في ذلك إلى فريق داخلي مخصص يعمل على مدار الساعة وخلال عطلات نهاية الأسبوع والعطلات الرسمية.

وبهذه المناسبة، صرَّح جريج وارد، العضو المنتدب لمجموعة ترانس جارد قائلاً :أعلنّا قبل خمسة أشهر عن تحقيق أول إنجاز فيما يتعلق بتلقيح الموظفين وهو توفير اللقاح لـ 16,000 موظف؛ ثم أعلنّا بعد ثلاثة أشهر عن نجاحنا في توفير أكثر من 60,000 جرعة لقاح لموظفينا”. ويَسرُّني اليوم أن أعلن أن 100% من موظفي المقر الرئيسي في طور تلقي اللقاح، حيث تم أيضاً تلقيح نسبة 94% من موظفينا المؤهلين في المواقع بالكامل، ومن المقرر تلقيح باقي الموظفين على مدى الأسابيع القليلة المقبلة”.

{:en}100% of Transguard HQ Employees are in the Vaccination Process{:}{:ar}100% من موظفي ترانس جارد في المقر الرئيسي يتلقون اللقاح{:}

وفي إطار سعيها نحو تحقيق هذا الإنجاز، تعاونت مجموعة ترانس جارد مع مجموعة الإمارات ومطارات دبي وهيئة الصحة بدبي لتزويد جميع الموظفين الإداريين والموظفين العاملين في المواقع في جميع وحدات الأعمال (بما في ذلك الخدمات النقدية، والأمن، وإدارة المرافق، والقوى العاملة، والخدمات اللوجستية، والطيران، والضيافة، وشركة خدمات المطاعم التابعة لها “تيست أوف هوم” وقسم خدمات المستهلكين “ترانس جارد ليفينج”) بجدول مواعيد تلقي اللقاح وتوفير وسائل الانتقال المجانية وجميع الوثائق اللازمة لتلقي اللقاح؛ كما تم أيضاً توفير اللقاحات بشكلٍ مباشرٍ في أماكن إقامة الشركة في جبل علي. وعلاوة على ذلك، مُنِح جميع موظفي الإدارة البالغ عددهم 700 موظف في المقر الرئيسي لمجموعة ترانس جارد إجازة في المواعيد المحددة لتلقي اللقاح. ويخضع الموظفون الذين لا يستوفون معايير أهلية التلقيح، بما في ذلك الحوامل وأولئك الذين يعانون من حساسية معينة، لاختبارات تفاعل البوليميراز المتسلسل (بي سي آر) كل أسبوعين امتثالاً للتعليمات الحكومية الصادرة مؤخراً.

واستطرد وارد قائلاً “سيضطلع كل خط من خطوط خدماتنا، بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر، الأمن والضيافة وإدارة المرافق وحلول القوى العاملة، بدورٍ مهمٍ في عددٍ من الفعاليات البارزة في النصف الثاني من العام، لذا يقع على عاتقنا مسؤولية العمل بصورة استباقية لبذل كل ما في وسعنا من أجل حماية موظفينا وشعب دولة الإمارات والتدفقات المتوقعة من الزوار القادمين من خارج البلاد. ولا نسمح لأنفسنا بالوقوع في شراك الوهم بانتهاء الجائحة وسنواصل توخّي الحيطة ومراعاة الابتكار في أنشطة الوقاية من جائحة «كوفيد-19» في مقرنا وأماكن إقامتنا وفي مواقع عملنا.”

 

نبذة عن مجموعة ترانس جارد

تعتبر ترانس جارد، التي تقدم حلولاً مرنة لكافة احتياجات التوظيف في دولة الإمارات منذ عام 2001، أكثر الخبراء موثوقية على مستوى المنطقة في مجال الأمن، وإدارة المرافق، وخدمات الأموال النقدية، وتأمين الموظفين المكتبيين، وغير ذلك الكثير. وتتمحور خبرات ترانس جارد، التي بلغت إيراداتها السنوية حوالي 1.87 مليار درهم في السنة المالية 2020-2021، حول توفير الموظفين المناسبين لعملائها في الزمان والمكان اللذيْن تحتاج فيهما إليهم تماماً. لمعرفة المزيد عن الطرق العديدة التي تساعد بها ترانس جارد الأعمال والشركات على النمو في الإمارات، يُرجى زيارة موقعها الإلكتروني www.transguardgroup.com.

المصدر: “ايتوس واير”

{:}