{:en}Make this Summer All About Self-Care{:}{:ar}إجعل هذا الصيف موسم العناية الشخصية مع عطلة إقامة الحيوية من  سويس اوتيل الغرير{:} with Swissôtel Al Ghurair’s Vitality Daycation

{:en}

Make this Summer All About Self-Care with Swissôtel Al Ghurair’s Vitality Daycation

Revive your senses with this soothing vitality daycation offer

 If you’re looking to indulge in some self-care this summer, Swissôtel Al Ghurair has curated a wellness-focused Vitality Daycation offer, ideal for nourishing your mind, body, and soul. From culinary delicacies infused with delicious, energetic fare to a brand new spa menu featuring packages from luxury French skincare brand Anne Semonin and more. Make this season all about ‘you’.

Keeping the well-being of their guests at the forefront, Swissôtel Al Ghurair’s Vitality Daycation offers a hearty, health-focused lunch menu featuring appetizers such as Quinoa and Caprese Salad, Lentil and Vegetable Minestrone Soup, mains like Pan Seared Salmon, Whole Wheat Pasta, Grilled Chicken Paired with Steamed Vegetables, and desserts such as Ricotta Cheesecake and Signature Swiss Chocolate Cake. The Vitality lunch menu includes pool & gym access for the day with prices starting at AED 65 for three courses and AED 55 for two courses.

For those with little ones, turn your visit into a family affair by bringing the kids down to Swissôtel Al Ghurair. Our Vitality Daycation also offers a kids’ menu that features a child-friendly selection of dishes that are both nutritious and delicious. For every main course purchased from the kids’ menu, a choice of a refreshing juice or a delicious Chocolate Brownie will be yours to pick. What’s more is that little ones can enjoy the hotel’s newly revamped Kids Club for a well-deserved break after a day of splashy play at the pool.{:en}Make this Summer All About Self-Care{:}{:ar}إجعل هذا الصيف موسم العناية الشخصية مع عطلة إقامة الحيوية من  سويس اوتيل الغرير{:}

Nothing says relaxation like a well-deserved day at the spa and the award-winning Swissôtel Spa’s new menu is just what you need. Escape from the daily bustle of life by enjoying a variety of relaxing treatments from Anne Semonin, that use a unique combination of essential oils, natural ingredients that are vegan. The much recommended 150-minute Anne Semonin Ultimate Indulgence Package pairs a 60-minute Vital Detox Massage, a 60-minute Made-to-Measure Collection Facial and a 30-minute Nude Body Scrub, all for AED 1000. Spoil yourself further by enjoying a special 50% off on all treatments, running from now till the end of summer.

Relax. Detox. Unwind. Embrace vitality with Swissôtel Al Ghurair.

Swissôtel Al Ghurair

Swissôtel Al Ghurair and Swissôtel Living Al Ghurair opened its doors on February 2018. It was officially launched as the first ever Swissotel in United Arab Emirates and comprises of 620 luxurious rooms, suites and apartments, three food and beverage outlets with wide choice of delightful dishes and well-appointed Swissotel Spa & Sport, the perfect escape to unwind your body, mind and soul.

{:}{:ar}إجعل هذا الصيف موسم العناية الشخصية مع عطلة إقامة الحيوية من  سويس اوتيل الغرير

أعد إحياء حواسك مع هذا العرض المريح لعطلة إقامة الحيوية

إذا كنت تريد أن تنغمس في أجواء العناية الشخصية هذا الصيف, فقد قام فندق سويس اوتيل الغرير بإعداد “عرض عطلة إقامة الحيوية” ليقوم بالتركيز على العناية بالصحة، في إطار برنامج يغذي العقل والروح كما يغذي الجسم. بداية من الأكلات الشهية الغنية بالمذاقات اللذيذة والأطعمة التي تمد الجسم بالطاقة، إلى قائمة جديدة بمنتجعنا الصحي، مفعمة بمنتجات العناية بالبشرة من آن سيمونين وأكثر من ذلك. اجعل هذا الصيف موسم العناية بك “أنت”.

قام سويس اوتيل الغرير عبر عرض عطلة إقامة الحيوية، واضعاً سلامة وصحة ضيوفه على قمة قائمة الأولويات، بتوفير قائمة غداء تركز على الجانب الصحي، بما تحتويه من مشهيات كالكينوا، سلطة الكاربيز، العدس وشوربة خضروات مينستروني. إلى جانب أطباق رئيسية مثل السلمون المحمر، باستا القمح الكامل، الدجاج المشوي المصحوب بالخضروات المطهية بالبخار، بالإضافة إلى الحلويات مثل تشيزكيك الريكوتا و وكيكة الشوكولاته السويسرية التي نتميز بها. وتضم قائمة الغداء الحيوي معها السماح بارتياد حوض السباحة وصالة التدريب لهذا اليوم الرائع بأسعار تبدأ من 65 درهم لثلاث وجبات و 55 درهم لوجبتين.

ولهؤلاء الذين سيصطحبون أطفالهم، سيمكنهم أن يقوموا بتحويل إقامتهم إلى تجربة عائلية حميمة بصحبة صغارهم في سويس اوتيل الغرير. عطلة إقامة الحيوية التي جهزناها لكم ستتيح لك أيضاً قائمة طعام ملائمة للأطفال بأطباق مغذية ولذيذة. ولكل وجبة رئيسية يتم طلبها من قائمة طعام الأطفال، سيكون هناك أيضاً خياراً متاحاً من بين عصير طازج منعش أو كعكة شيكولاتة براوني تختار من بينهما ما تشتهي. بالإضافة إلى ذلك سيتمكن الصغار من الاستمتاع باللعب في نادي الأطفال المعاد تجديده حديثاً لكي يقضوا فترة استراحة مستحقة بعد يوم نشيط سيقضونه في اللعب والسباحة في مياه حوض السباحة الشقية.{:en}Make this Summer All About Self-Care{:}{:ar}إجعل هذا الصيف موسم العناية الشخصية مع عطلة إقامة الحيوية من  سويس اوتيل الغرير{:}

لا شيء يعكس معنى الاسترخاء مثل يوم في منتجع سويس اوتيل الصحي بصحبة قائمة المنتجع الصحي الجديدة الحائزة على عدة جوائز، هي بالضبط ما تحتاجه وتستحقه بعد أيام عمل مرهقة. اهرب من مشاق الحياة اليومية بالاستمتاع بتشكيلة متنوعة من جلسات الاسترخاء العلاجية من آن سيمونين، والتي يستخدم بها مجموعة مميزة من الزيوت الأساسية  والمكونات الطبيعية النباتية بالكامل. حزمة ألتيمت اندلجنس من آن سيمونين الموصى بها من الخبراء، والتي تستمر لمدة 150 دقيقة، مصاحبة لجلسة تدليك حيوية لإزالة السموم لمدة 60 دقيقة، ثم يستمر التدليل مع مجموعة ميد تو ميجر في جلسة للعناية بالوجه مدتها 60 دقيقة وكذلك جلسة تقشير الجسم بالكامل مدتها 30 دقيقة، ولك أن تصدق أن كل ذلك سيكلفك فقط 1000 درهم. وللمزيد من التدليل، ستستفيد من خصم قيمته 50٪ على كل الجلسات العلاجية، في عرض سيبقى سارياً حتى نهاية هذا الصيف.

استرخي، تخلص من السموم والارهاق، واحتضن الحيوية مع سويس اوتيل الغرير.

سويس أوتيل الغرير

افتتح سويس أوتيل الغرير وسويس أوتيل ليفنج الغرير أبوابهما في فبراير 2018. وقد تم إطلاقه رسميًا كأول فندق سويس أوتيل في الإمارات العربية المتحدة، ويتألف من 620 غرفة وجناحاً وشقق فاخرة وثلاثة مطاعم مع خيارات واسعة من الأطباق الشهية وسبا، الملاذ المثالي للاسترخاء لجسدك وعقلك وروحك.{:}