{:en}This summer, Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana offers cool experiences at incredible value!{:}{:ar}استمتعوا هذا الصيف مع عروض الخالدية بالاس ريحان من روتانا وتجارب رائعة بقيمة لا تصدق!{:}

{:en}

A world-class self-indulgent vacation doesn’t have to involve a plane ticket, at least not when you have the prefect getaway in Abu Dhabi. Come and fall to the charm of breath-taking views of the 5-star family-resort with one of the biggest pools in Abu Dhabi and private beach.
The little ones are welcomed with dedicated facilities, featuring a separate shaded children’s pool, playground and indoor kids club. Wide variety of water sports activities are available for the whole family fun or you can just rejuvenate your body, mind and soul at the Wellness center.

{:en}This summer, Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana offers  cool experiences at incredible value!{:}{:ar}استمتعوا هذا الصيف مع عروض الخالدية بالاس ريحان من روتانا  وتجارب رائعة بقيمة لا تصدق!{:}

Splash into summer with a 20% off the lowest public room rate when you sign up for free with Rotana Rewards Select and avail extra free bed on all room categories for family stays and children under 6 dine free and up to 12 get 50% off dining. This offer is valid until the 5th of September, 2021. Hotel rooms are subject to availability. Promotion is not valid in conjunction with any other offer or discounts. Other terms and conditions may apply. Get ready to pack your bags.

Extend your fun, book a room for one month to enjoy amazingly rewarding leisure time and plenty of benefits with rates starting from AED 7,500 NET. This offer is valid until the 30th of September, 2021. Other terms and conditions may apply.

Horizon restaurant, a modern and elegant all-day dining venue that is family-friendly and flooded with natural daylight, welcomes you with a sumptuous breakfast buffet, an array of local specialties, and the best of international cuisine in the weekly crafted à-la-carte menus. Choose from indoor seating or an outdoor terrace area overlooking the pool.

In addition experience the charm of Italian cuisine and savour an abundant dinner buffet experience with live coking stations as Horizon goes Tuscan night every Tuesday from 18:30 – 22:30 at
AED 139 NET per person, children under 6 dine free and up to 12 get 50% off.

Levant night is also popular, every Friday, with diners who like to be spoiled for choice with a modern and traditional Levantine cuisine, redefined with simple flavors yet healthy and fresh, extremely competitive for an excellent buffet dining experience, from 18:30 – 22:30 at AED 159 NET per person, children under 6 dine free and up to 12 get 50% off.

Carnival brunch on Fridays & Saturdays is a spectacular family destination, jam-packed with scrumptious Mediterranean street food, endless competitions, vibrant colours, enticing breeze tunes and much more. Every weekend from 13:00 – 17:00 at AED 139 NET per person, AED 79 NET for children and pool access can be paired too at AED 199 NET per person or AED 119 NET per child.

This is the perfect place to celebrate the ultimate party with all the family!

Looking for “me time”? Experience the utter tranquility for your body and soul and book your Wellness summer Bliss at the Wellness Center. Pick your favourite massage for complete relaxation and enjoy a 30% OFF, Sunday to Thursday from 12:00 – 15:30. 

Avail 20% off annual Beach Club membership to stay cool all summer long! Enroll now to enjoy plenty discounts in dining, wellness, room rates, personal training; complimentary birthday cake and 10 day passes for your friends. Get fit in a huge, well-equipped gym with an amazing view, relax at the cozy Wellness and Massage centre or splash around at one of the biggest pool landscapes with a private beach in Abu Dhabi. Your summer adventure awaits!

Live your summer story at Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana!

{:}{:ar}أبوظبي، الإمارات العربية المتحدة، 5 يوليو 2021: هل تعلم بأن إجازة رائعة لتدليل نفسك لا يجب أن يتضمّن بطاقة طائرة، على الأقل إن كنت تعيش في الإمارات ولديك ملاذ سحري في أبوظبي. حيث يدعو فندق  الخالدية بالاس ريحان من روتانا العائلات والأفراد للانغماس في سحر المناظر الطبيعية الخلاّبة للمنتجع العائلي المُصنّف من فئة 5 نجوم، والقضاء على حرارة الطقس في واحد من أكبر حمامات السباحة في أبوظبي، والشاطئ الخاص الجاذب.

{:en}This summer, Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana offers  cool experiences at incredible value!{:}{:ar}استمتعوا هذا الصيف مع عروض الخالدية بالاس ريحان من روتانا  وتجارب رائعة بقيمة لا تصدق!{:}

ويحظى الأحبة الصغار بترحيب خاص ومُميّز من خلال مرافق مُتخصّصة، والتي تشمل مسبحاً مُظلّلاً، ملعباً ونادياً داخلياً. كما تتوافر مجموعة متنوّعة من أنشطة الرياضات المائية لمتعة كافة أفراد الأسرة، أو بإمكانك الاسترخاء فقط في جوٍ ساحر يُعيد الحيوية إلى جسمك، عقلك وروحك في النادي الصحي.

استمتع هذا الصيف بخصم يصل إلى 20% على أقل سعر للغرفة العامة عند التسجيل مجاناً مع برنامج مكافآت روتانا الاختياري، واستفد من سرير إضافي مجاني في جميع فئات الغرف المُخصّصة للإقامات العائلية. وسيحظى الأطفال دون عمر 6 سنوات بوجبات مجانية، كما سيتمتع الأطفال ما بين 6-12 بخصم 50% على الطعام. يسري هذا العرض حتى 5 سبتمبر 2021، ولا يمكن استخدامه مع أية عروض أو خصومات أخرى. وهو رهن بتوافر الغرف، إذن ماذا تنتظر؟ سارع إلى حزم حقائبك.

يمكنك تمديد فترة المُتعة بعيداً عن روتين الحياة المنزلية من خلال حجز غرفة لشهر واحد، واحصل على أوقات مّذهلة والكثير من المزايا الحصرية الرائعة بأسعار تبدأ من 7500 درهم. يسري هذا العرض حتى 30 سبتمبر 2021، وقد يتمّ تطبيق شروط وأحكام أخرى.

ولعشّاق المأكولات اللذيذة، يُرحبّ بكم مطعم “هورايزون”، المكان العصري الأنيق الذي يفتح أبوابه طوال اليوم، ببوفيه إفطار فاخر، مجموعة من المأكولات المحلية المُتخصّصة، أفضل المأكولات العالمية في القوائم الأسبوعية وغيرها الكثير. يمكن للعائلات اختيار الجلوس في المنطقة الداخلية التي تتناسب مع تطلّعاتهم في فسحة مُضيئة واسعة، أو الاستمتاع بأجواء الهواء الطلق والإطلالات الرائعة على المسبح.

بالإضافة إلى ذلك، جرّب سحر المطبخ الإيطالي، ومتّع حواس تذوّقك بتجربة بوفيه عشاء لا تُضاهى مع محطات فحم الكوك الحيّة، حيث يُقدم مطعم “هورايزون” ليلة توسكان كل ثلاثاء من الساعة 6:30- 10:30 مساءً بسعر 139 درهم للشخص الواحد. كما يتناول الأطفال دون سن 6 سنوات الطعام مجاناً، ويحصل الآخرون حتى 12 سنة على خصم 50%.

كما تحظى ليلة “ليفانت” كل يوم جمعة أيضاً ابتداءً من الساعة 6:30 وحتى 10:30 مساءً، بشعبية كبيرة بين محبي وجبات العشاء الذين يرغبون في الاستمتاع بالاختيار ما بين المأكولات الشامية العصرية والتقليدية، مع إعادة تعريفها بنكهات بسيطة ولكن صحية وطازجة في تجربة بوفيه تنافسية للغاية، بسعر 159 درهماً فقط للشخص الواحد. يتناول الأطفال دون سن 6 سنوات الطعام مجاناً، ويحصل الآخرون حتى 12 سنة على خصم 50%.

ويُشكّل برنش الكرنفال يومي الجمعة والسبت ما بين الساعة 1 ظهراً – 5 مساءً، وجهة عائلية مُذهلة، حافلة بالمأكولات الشهية من شوارع البحر الأبيض المتوسط، مع مسابقات لانهاية لها، وألوان نابضة بالحياة، وإيقاعات رائعة وأكثر من ذلك بكثير بسعر 139 درهماً للشخص البالغ، و 79 للطفل الواحد. يمكنكم ا أيضاً التمتّع بالسباحة بعد الانتهاء من تناول الطعام بسعر 199 درهماً للشخص البالغ، و 119 درهم للطفل الواحد.

إنه المكان المثالي للاحتفال بيوم عطلة رائع مع جميع أفراد العائلة!!

هل تبحث عن “وقتك الخاص”؟ جرّب اللجوء إلى الاسترخاء المطلق لجسدك وروحك عبر حجز تجربة “ويلنس سمر بليس” في مركز العافية. اختر مساجك المُفضّل للاسترخاء التام واستمتع بخصم 30%، من الأحد إلى الخميس ما بين الساعة 12:00 ظهراً – 3:30 عصراً.

استفد من خصم 20٪ على عضوية نادي الشاطئ السنوية للاستمتاع بالحيوية والنشاط طوال الصيف! سجّل الآن لتحظى بخصومات كثيرة على الطعام ، والعافية ، وأسعار الغرف ، والتدريب الشخصي ؛ كعكة عيد ميلاد مجانية و 10 أيام دخول لأصدقائك. حافظ على لياقتك في صالة ألعاب رياضية ضخمة ومجهزة تجهيزاً مُميّزاً مع إطلالة رائعة ، واسترخ في مركز العافية والمساج المريح أو انطلق إلى وجهة تضمّ أروع المناظر الطبيعية المُمتدّة لحمام السباحة مع شاطئ خاص في أبوظبي. مغامرتك الصيفية في انتظارك!

عش قصتك الخيالية الصيفية في الخالدية بالاس ريحان من روتانا!{:}